Goedemorgen allemaal, wat is het hier nog rustig, nou als januari wat meer in de buurt komt wordt er vast meer gekletst.... Zo gek sinds gister ochtend aanhoudend last van wat oud bloed verlies ook miselijk en beetje ongi buikpijn... Wat zou het toch zijn, misschien bijwerking van Etos zwanger worden, ga vanmiddag meer ff ovutesten bestellen hier op site.... Nou fijne dag allemaal LIEFS nony PS zag dat nair zwanger is GEFELICITEERD
Hallo meiden, Kom me ook graag melden (nou ja graag) voor de arreslee. Ben vandaag ongi geworden. Temp was maandag al gezakt dus ik heb nog moeten wachten tot vandaag. Ook ik heb voor het eerst en buikkrampen, rugpijn en al dat soort geneuzel gehad voordat ik ongesteld werd, normaal heb ik echt nergens last van....Vind het ook echt super vervelend, hoop niet dat dit maandelijks terugkomt... Zou iemand mij op de lijst willen zetten op 01-01-2008? Bedankt, en iedereen heel veel succes!
Dag meiden, Ik kom jullie ook maar weer vergezellen, jammer dat ik het ook niet echt heel gezellig vind om me weer aan te melden, maar ja.. Ik ben gisteren ongi geworden, wel redelijk netjes optijd, waardoor mijn gemiddelde wel uitkomt op 28 dagen, maar hoopte het eigenlijk niet te worden (wie wel) Als ik zo even snel uitreken kom ik ook in aanmerking voor 1 januari, dus hopenlijk begint 2008 voor ons allemaal goed! Lijkt me toch een goed voornemen om in 2008 zwanger te worden groetjes Bambie
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 2. Jessica83 3. Arianne22 & Morgaantje 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie 5. Denise85 & Heidje 6. FreeWilly8 7. 8. 9. 10. 11. 12. 12 13. 14. 15. 16. 17. Dimmel 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Wieffie 27. 28. 29. 30. 31. 17 passagiers voor de roze arreslee 0 ongesteld, 0 zwanger, 0 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend 3 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 januari: Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie Testmarathon 15 januari: Testmarathon 22 januari: Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie
Nou heb net ovu testen besteld, morgen al binnen heb er maar meteen 10 besteld. En ook wat zwangeschapstesten....hihi Nou hoop dat ik snel een posi ovu test heb... liefs NONY
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 2. Jessica83 3. Arianne22 & Morgaantje 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie 5. Denise85 & Heidje 6. FreeWilly8 7. 8. 9. 10. 11. 12. 12 13. 14. 15. 16. 17. Dimmel 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Wieffie 27. 28. 29. 30. 31. 20 passagiers voor de roze arreslee 0 ongesteld, 0 zwanger, 0 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend 3 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 januari: Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie Testmarathon 15 januari: Testmarathon 22 januari: Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie
Ik heb even een vraagje. Wij zijn net begonnen aan ronde 7. gebruiken jullie allemaal ovulatietesten of temperaturen jullie? Ik heb daar eigenlijk niet zo'n zin in. Dan ben je (heb ik het idee) helemaal zo 'geobsedeerd' bezig. Gewoon om de dag klussen heb ik het idee of is het toch wel handig om ovu.testen te gebruiken?
Hoi lief zeehondje, Ik heb een aantal rondes getemperatuurd. Ik vond het erg vermoeiend, maar wist van deze site dat als het erg lang zou gaan duren en ze ons naar de gynaecoloog door zouden sturen, dat ze dan van drie maanden temperatuurkaartjes zouden willen zien. Daarom ben ik in na de zesde maand geloof ik begonnen met het temperaturen. Toen we inderdaad uiteindelijk bij de gynaecoloog uitkwamen, was dit inderdaad de eerste vraag. Ik was wel blij dat ik het gedaan had dus... anders hadden we nog drie maanden langer moeten wachten. Maar ik heb het dus niet gedaan om te weten wanneer we 'moesten klussen'. Gelukkig heb ik dat nooit gedaan. Ik denk altijd maar dat het vooral super belangrijk is om er lol in te houden. Zelfs nu we in de MMM zitten! Groetjes, Josien
hallo mag ik me aansluiten? en op de lijst? ik ben 3 december ongesteld geworden na een syclus van 32 dagen. hopelijk is ie dit keer ook 32 dagen. kan wel is verschillen tussen 28 & 35 dagen. mijn nieuwe nod vermoed ik op 4 januari maar kan ook eerder of later zijn !! op naar onze eisprong! meer info zie onder banner! iedereen veel suc6 !
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & esther 7 2. Jessica83 3. Arianne22 & Morgaantje 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje 5. Denise85 & Heidje 6. FreeWilly8 7. 8. 9. 10. 11. 12. 12 13. 14. 15. 16. 17. Dimmel 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Wieffie 27. 28. 29. 30. 31. 20 passagiers voor de roze arreslee 0 ongesteld, 0 zwanger, 0 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend 3 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 januari: Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie Testmarathon 15 januari: Testmarathon 22 januari: Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie ik heb mezelf erbij gezet en Esther 7 ook.
Ik temperatuur al 2 maanden, puur om inzicht te krijgen in mijn cyclus. En om de reden die Josien al aangeeft, zodra je in het medische traject terecht komt vragen ze eerst om je tempkaartjes. Vind het niet een grote opgaaf, elke ochtend half acht even een minuutje tempen, als k vrij ben slaap ik daarna weer gewoon door. Even een ander vraagje. Ik heb opzich wel geduld om het nog een paar maanden aan te kijken, mijn cyclus is er 1 volgens het boekje, en temperatuur kaartje ook. Maar mijn man maakt zich steeds ongerust over zijn zaad. Hij heeft steeds zo iets, stel dat het niet goed is, dan kunnen we daar toch beter nu achter komen? Maar ik vind het een beetje snel om nu al naar de dokter te rennen. Hoewel ik volgend jaar wel 32 wordt...Wat vinden jullie?