Muffie, ik heb 25 jan mn NOD en als het nog nodig is, wil ik 28 jan op mn verjaardag gaan testen. Als je het ff meld dat je op de lijst wil op welke datum, dan wordt het vanzelf voor je gedaan. Succes he!
gefeli meiden die zwanger zijn ! En voor de gene waarbij is ik hoop echt dat het gauw raak is! Ik wacht ook of komt... nog wachten denk dat ik vrijdag er wel een testje tegen aan gooi... ene moment voel ik helemaal niks en het andere moment ben ik er helemaal van overtuigd raar lichaam.. Wanneer voor je NOD kregen jullie last van je borsten? Ik heb dat normaal wel maar nu helemaal niet
klavertje, wauw, gefeli! gaaf joh, onze eerste zwangere van de maand! HIer lijkt het alsof de eisprong eraan zit te komen voel wat krampen, net als vorige maand. alleen lang zo erg niet, dus ik wacht ff af of het doorzet, dan kan mn NOD naar voren. Ik zal echt helemaal super blij zijn als ik nu mijn ei heb Liefss, Taliaa
Gefeliciteerd aan klavertje44! Afgelopen donderdag mijn laatste pil geslikt. Nu is het wachten op de ongi en dan gaan we er ook voor! Spannend! Tim zijn mama.
Brrr,moe en misselijk met vlagen....Heb het huis lekker aan kant en mijn ogen willen perse dicht... Maar mijn spierpijntjes in mijn onderbuik zijn bij verdwenen... De grootste ? is nou juist mijn borderline die er nog steeds niet is! VAAG!Geen spanning geen angsten....Vreemde gewaarwording...Wie heeft ook bordie?En die hetzelfde heeft als ik nu...Want een stoornis gaat niet zomaar over....
Ik heb ook bordie. Je wilt niet weten hoe fijn ik het vind dat je er voor uit komt. Ik durfde het niet.
hee meiden. Ik had vanmiddag positieve ovu dus denk morgen ei. Puzzcat gelukkig heb ik dat niet dus kan je niet helpen....
Pien: ik kreeg de tweede keer een week voor mn NOD last van mn borsten, liep helaas uit op mk, bij mn eerste zwangerschap kreeg ik pas last na mn positieve test. Nu heb ik na mn mk zelfs nadat ik ongi ben af en toe last van mn borsten. Gek lichaam met al die hormonen,.....ik kan er geen peil op trekken! Drentjuh: ja hoor, volop testmarathons in januari....ff terugbladeren en aangeven aan welke je mee wilt doen! Taliaa: ik hoop het voor je dat je je ei nu eerder hebt....klussen maar en dan afwachten! Timzijnmama: welkom....jij ook voor een tweede dus...heel veel succes! Puzzcat: hier niet bekend met bordeline, hopelijk heb je snel duidelijkheid wat er allemaal in je lichaam gebeurt....hopelijk het begin van een zwangerschap! hier nog steeds aan het relaxen....ga zo ff filpmje huren denk ik en bankhangen met mn mannetje! liefs Semmi
heej ellenk....jij ook hier! Jippieeeee....daar is je ei weer...dus klussen en hopelijk ook een positieve test in januari!
Hee al 1 zwangere voor januari! Klavertje 44 gefiliciteerd! Voor de rest iedereen veel succes en helemaal degenen die (bijna) kunnen testen!
Semmi@Ik hoop het ook! 8) Ellenk@ Nee gelukkig heb je het niet,maar als je ermee om kan gaan is het meer een blessing dan een curse!Ze zeggen:God geeft je wat je aan kan in het leven,dit is zijn manier om te zeggen:Je bent sterk en dapper! Mupkuh@ Je komt er nu ook voor uit ja!Goedzo!We zijn niet mensen met de pest of andere besmettelijke ziekten We zijn gewoon speciaal!
Ik moet nog even geduld hebben, maar iedereen verder succes. Iedereen een goed oud en nieuw gewenst! Groeten Rian