Hai dames, Ik ben vanmiddag helaas ongesteld geworden mijn volgende NOD is 4 januari. Hopelijk is het in 2008 wel raak.
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & esther 7 2. Jessica83 3. Arianne22 & Morgaantje 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 5. Denise85 & Heidje 6. FreeWilly8 7. 8. 9. 10. 11. 12. 12 13. 14. 15. 16. 17. Dimmel 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Wieffie 27. 28. 29. 30. 31. 23 passagiers voor de roze arreslee 0 ongesteld, 0 zwanger, 0 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend 3 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 januari: Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie Testmarathon 15 januari: Testmarathon 22 januari: Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie
Lieve Zoë, Ik zou als ik jou was inderdaad nog even een maandje tempen en dan de thermometer overboord gooien. Het is er de gynaecologen ook alleen maar om te doen om inzicht te krijgen in je cyclus en dat weet je na drie rondes wel. Zeker als het voorbeeldkaartjes zijn . Ik kan me voorstellen dat je man zich misschien zorgen maakt, maar ik denk dat het vooral ook belangrijk is om die zorgen een beetje overboord te zetten. Jullie zitten in de zesde ronde zie ik. Als je in de buurt van het jaar komt, zou je een keertje een bezoekje aan je huisarts kunnen wagen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze veel eerder iets zullen doen. Onze gynaecoloog stuurde ons eerst ook voor twee maandjes naar huis omdat we toen pas tien maanden bezig waren. Inmiddels zitten we in ronde 17 en zijn we helaas nog steeds niet zwanger. Probeer vooral van elkaar te genieten en het klussen overboord te gooien. Klussen klinkt wel leuk, maar geniet juist maar van de intimiteit en het vrijen. Er is ook aangetoond dat ontspannen goede sex beter is, dan als het moet... Maar goed, ik hou wel een mooi verhaal maar weet van mijzelf ook wel dat dat niet altijd makkelijk is. Zeker als het wat langer duurt en je andere mensen om je heen wel zwanger ziet worden. Succes meid! Liefs, Josien
Die eisprong is nog lang niet in zicht wat gaat de tijd toch langzaam... Straks post checken voor ovu testen... LIEFS nony
Bedankt dat ik erbij mocht Jozien! Zeehondje wij zijn ook met ronde zeven bezig. Wij hebben al twee kinderen, dus ik weet dat het kan. Alleen ik was toen ik ze kreeg veel jonger 20 en 24 jaar. En ik ik was beide keren zwanger door de pil heen. Na de jongste heb ik het mirena spiraaltje genomen. Die is eind Mei verwijderd. Bij mijn man is in Juli ziekte van pfeiffer geconstateerd dus daar kan het zaad ook wat minder beweeglijk van worden (schijnt) Ik zit er ook over na te dneken om te gaan tempen, schemas bij te houden en ovu testen te gaan doen. Maar mijn man wil dat absoluut niet. We hebben toch al twee gezonde kinderen is zijn terechte redenatie. Maar ik weet zeker als ik met mijn eerste bezig zou zijn ik het vanaf ronde zeven ook bij zou gaan houden. Ik wens jullie heel veel warmte en liefde en hoop dat Januarie een mooie maand zal worden voor ons allen!
NOD LIJST JANUARI 2008 1. nony; Selma2007 2. Jessica83 3. 4. 5. Denise85 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 12 13. 14. 15. 16. 17. Dimmel 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
Selma, je hebt een oude nod-lijst overgenomen. Ik weet niet hoe het aanvullen moet, met kleurtjes erbij e.d. Wie wil dit doen?
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & Esther 7 & Selma2007 2. Jessica83 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 6. FreeWilly8 7. 8. 9. 10. 11. 12. 12 13. 14. 15. 16. 17. Dimmel 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Wieffie 27. 28. 29. 30. 31. 27 passagiers voor de roze arreslee 0 ongesteld, 0 zwanger, 0 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend 3 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 januari: Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie Testmarathon 15 januari: Testmarathon 22 januari: Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie
Wij hebben gisteren de uitslag van het zaadonderzoek gehad. Gelukkig is bij mij mannetje alles goed. 102 miljoen actieve zwemmers. De fert. arts heeft bij mij nog eens een echo gemaakt. Weer kon ze mijn rechter eistok niet vinden. Ze dacht iets tezien maar dan zou ie tegroot zijn en telaag hangen. 20 december wordt er een MRI gemaakt. En 17 december een samenlevingstest. Weer veel ziekenuisbezoeken.
Josien@ Bedankt voor je antwoord, zelf vind ik het ook te vroeg hoor om naar de huisarts te gaan. Maar mijn man...ander verhaal. Ik ben vrij ongeduldig van aard, maar hij is nog ongeduldiger soms. En we genieten van elkaar hoor, volop denk niet dat het daar aan zal liggen Verlopig gaan we eerst lekker de december maand in, januari lekker op vakantie, dus afleiding genoeg... Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn, lopen jullie zelf wel al op het ziekenhuis? X
Goedemorgen dames, Ik wil er graag bij voor 3 januari. Het is dit keer niet gelukt, dus wij gaan er weer gezellig tegenaan! Iedereen veel succes . Groetjes, Angela
@ josien kun jij moniek 1jan. van de lijst afhalen? Ik heb mijn ovutesten binnen ga zondag ermee beginnen, en mijn vruchtbaar slijm inde gaten houden. Voor de rest nog niet veel te melden, wordt hier al wel drukker. Vooral 1 januari is een drukke dag. LIEFS nony