hallo allemaal, nou dan meld ik me ook nog aan voor januari. mijn NOD is op 9 januari. denk ik tenminste, want ik ben nu nog maar 1x ongesteld geworden na het uithalen van mijn implanon. en de vorige keer had ik een cyclus van 24-26 dagen.... groeten, hanneke
Dan meld ik me bij deze ook aan. Mijn NOD is 9 jan. Spannend spannend. WIE WEET TROUWENS HET ANTWOORD? Heeft het eigenlijk nut om nu al een test te doen of kan dat pas echt na je NOD? Ben namelijk wel heel benieuwd maar vraag me af of het al te testen is. In ieder geval allemaal heel veel succes bij het testen. Zal voor jullie duimen. Groetjes,
Hoi allemaal, Ben blij dat januari begonnen is. Ik ben de dagen aan het aftellen dat ik mag testen. Of ik word ongesteld, maar daar wil ik nog even niet aan denken. Ik heb testen van sensitest via internet en dan kan je 4 dagen voor NOD testen. Ik ga zaterdag testen...spannend... Zwangeren: Gefeliciteerd ! De rest: succes met klussen/wachten Esje
Oh spanning heb test besteld die al 6 dagen van te voren kan..van matcare... ga morgen testen.. 's morgens is toch het beste? denk niet dat het raak is maar je hebt stiekem hoop heh SUCCES IEDEREEN!
He Pien en Esje bedankt voor de tip. Ik ga ze direct bestellen. (hoef ik niet meer zo lang te wachten hihi). Word toch wel een beetje zenuwachtig nou.
Hallo allemaal! Nog de beste wensen en een zeer vruchtbaar en gelukkig 2008! Mijn NOD is pas 17 januari, maar ik kan nu al niet wachten! echt zoooo vervelend! soms is het wachten echt niet uit te houden! Ben wel blij dat we de feestdagen hadden afgelopen maand, dan gaat de tijd veel sneller! verder heb ik nog wel leuke dingen op mijn agenda staan, dus hopelijk kan ik dan mijn gedachten even op iets anders richten! Iedereen: heel veel succes met klussen/wachten en zwanger zijn! Liefs, Leonie
Ooh spannend allemaal weer hoor, nieuwe maand! zelf heb ik mijn NOD ditweekend...wil echt volhouden om nog niet te testen (valt niet mee)!en heb nog niet echt verschijnselen...dus tja... dan blijft het nu nog even spannend! succes allemaal!
ladies, het rode kruis is gekomen, netjes op tijd jammer, maar op naar de volgende ronde! mijn nieuwe NOD zet ik op 30 januari
ik had 5 dagen voor mn NOD al een positieve matcare test wel heeeel licht maar positief! Heb sindsdien elke dag getest en streepje wordt steeds donkerder!
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus 2. Sylvia111 & Biebela 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Biebela 6. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & LovelyLove & Chida & Yuca & Lievelief 7. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 8. Angellady 9. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel & Miss Butterfly & Natasssie & Lindada & MenM 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Moesje78 & Juulsrulez 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 & Chris81 & Kolibri & Lautje 12. 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 14. Lotje26 & Chidori & Kim 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh 19. Dib & MarielleB & Parr1983 20. Melanietje & Danii & Roshi 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale 26. Wieffie & Maxje 27. HappyLuna & Mammieloves 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie 29. Dimmel & Marina 30. Roos80 & Josien & Loopy 31. Muffie & Nikkie80 155 passagiers voor de roze arreslee 8 ongesteld, 3 zwanger, 6 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend 18 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 januari: 1. Fairy Tale 2. Elin Testmarathon 4 januari: 1. Goofychick Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 4. Wishgirl 5. Jessica83 6. Dretjuh Testmarathon 12 januari: 1. Merel69 2. Silvana 81 3. Tezzz Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime 2. Eva1983 3. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Dag dames, Ik heb er net nog maar even een andere test tegenaan gegooid, en deze is toch wel een stuk duidelijker hoor: ik ben zwanger! Zelfs mijn man gelooft het nu, hahaha. Ik zal er een foto van maken en in betreffende map hangen. Liefs Pupke
He Pupke, Van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk. Dat is in ieder geval een heel goed begin van 2008. Groetjes,
Pupke gefeliciteerd! Ik ga door naar februari. Ben vanochtend ongi geworden Allemaal veel succes deze maand en ik lees nog wel mee hoe het verder gaat in januari...
Hoihoi, de testdrang neemt alweer toe zie ik wel ik hoop het deze keer echt vol te houden om pas na nod te testen. vorige ronde werd ik na 4 dagen overtijd en enkele vaag positieve testen toch nog onig, wat een teleurstelling dan! dat wil ik deze keer niet weer!
hoi dames allereerst een gezond en zwanger nieuw jaar! ik heb niet veel symptomen alleen pijnlijke tepels en zachtere borsten en voor de rest veel plassen. ik heb vanavond toch maar eens een testje gedaan maar natuurlijk negatief. morgenvroeg nog eens met ochtendurine. je blijft toch altijd dat beetje hoop hebben he! ik wens alle dames nog veel geluk met het testen en voor de meiden doe ongi zijn geworden nog veel steun.
@parr1983: Wij zitten nu in ronde 6 en zijn voor 2de ronde aan het SMEPPEN. De onzekerheid begint vanaf nu af en toe toch wel even om de hoek kijken. Maar we houden de moed erin.