Aan alle zwangeren: gefeliciteerd! Caruli: spijtig...ik had het je zo gegund! Hier alles rustig. Ongi is bijna weg. De laatste twee maanden had ik een heel pijnlijke eisprong, maar ik ga toch maar weer ovulatietesten gebruiken. Ik vertrouw mijn lichaam gewoon niet meer na alle ontgoochelingen. Zit ook een beetje in spanning omdat ik 1 februari naar de States vertrek voor een week en niet goed weet wat dat zou geven mocht ik (net) zwanger zijn. Maar kom, na 7 ontgoochelingen ben ik de moed een beetje verloren op dit moment. Hoewel, als mijn eisprong geweest is, zit ik toch altijd weer te hopen . Aan alle meiden op de wachtbank: ik duim voor jullie! Kibi
Bij mij kleuren de matcare testen ook altijd helemaal roze om dan weg te trekken en een streep achter te laten. Als de teststreep er staat, heb je volgens mij altijd de test correct uitgevoerd. Ik zou inderdaad ook nog 3 dagen wachten en dan terug testen. Groetjes Kibi
Okee dankjewel ja ik heb geen ervaring met die testen dus fijn dat je reageert ja wacht wel nog ff en dan zien we wel weer toch! Liefs
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en wil graag met jullie meekletsen. Ik wou vragen of ik op de lijst mocht voor 4 jan., maar helaas ben ik vanmorgen ongi geworden . Mag ik nu bij jullie op de lijst voor de 31e? @alle zwangeren: gefeliciteerd! Liefs Meis1984
Vandaag is de 14e dag na mijn eisprong, dit is toch meestal de dag waarop je ongeveer ongesteld wordt? Ben écht benieuwd, voel me erg emotioneel en rot dus het kan er vandaag wel bij Maar ik hoop natuurlijk van niet! :-D
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus 2. Sylvia111 & Biebela 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy& Merel69 & Elin & Biebela 6. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & LovelyLove & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie 7. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 8. Angellady 9. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel & Miss Butterfly & Natasssie & Lindada & MenM 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Moesje78 & Juulsrulez 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 & Chris81 & Kolibri & Lautje 12. 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 14. Lotje26 & Chidori & Kim 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh 19. Dib & MarielleB & Parr1983 20. Melanietje & Danii & Roshi 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale 26. Wieffie & Maxje 27. HappyLuna & Mammieloves 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 30. Roos80 & Josien & Loopy 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 161 passagiers voor de roze arreslee 12 ongesteld, 4 zwanger, 6 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 4 januari: 1. Goofychick Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 4. Wishgirl 5. Jessica83 6. Dretjuh Testmarathon 12 januari: 1. Merel69 2. Silvana 81 3. Tezzz Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime 2. Eva1983 3. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Hoi,iedereen!Ik heb getest vanochtend...Nega maar dat zegt niks hihi We gaan gewoon door tot maandag...Als ik dan nog niet ongi ben,dan ga ik mijn gyn vragen om een bloed test...
He puzzcat, wat jammer! Maaar inderdaad, het kan altijd nog! Mijn klachten zijn allemaal weg (behalve de dikkere borsten maar dit vind ik niet zo erg ) dus ik ga er vanuit dat de ongesteldheid er wel aan zal zitten te komen..
Hoi Shari160, Dit heb ik ook gehad vorige maand. Alleen maar bruine afscheiding soms gepaard met brokken bruin bloed. (Ik weet het het klinkt een beetje smerig). Ik zou toen zaterdag ongesteld moeten worden en maandag kreeg ik hier last van gepaard met steken. Ik wil je niet ontmoedigen en ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar bij mij kwam mijn ongi donderdag daarna pas. Het duurde toen maar 2 dagen maar was wel erg heftig. Nogmaals hoop ik dat het bij jou dan toch iets anders is... Groetjes Bruidje
heel raar deze maand. ik dacht echt zwanger te zijn. Mijn NOD was 1 januari. Werd 2 dagen eerder ongi terwijl ik altijd ontzettend stipt ben. en dan ben ik vervolgens maar 4 dagen ongi in plaats van de gebruikelijke 8 a 9 dagen. afw88 maar weer. Alle zwangere dames van harte! En de rest succes met de volgende ronde!
Vanmorgen getest negatief..... Wat zal ik doen?Maar wachten of ik ongi wordt heh... bah.. Zijn er meer meiden die van te voren hebben getest? Kan het toch zijn dat je wel zwanger bent? Sterkte voor de meiden in 't zelfde schuitje!
tja w88 duurt zo lang he! snap je helemaal. je word er zo lekker onzeker van. volgens mij kan het nog steeds. je zit toch nog voor je NOD. somige testen pas positief als ze al 5 of 6 weken zwanger zijn. dus mischien nog ff w88 en bij twijfel morgen of overmorgen toch nog een testje? sterkte!
hey hey meiden alle zwangere van harte gefeliciteerd ik ben het nieuwe jaar begonnen met ongi op 1jan baal er goed van maar ja hopelijk jan onze maand zou iemand mij op 29 jan kunnen zetten mij lukt het niet alvast bedankt iedereen heel veel succes gr maria
hallo allemaal, ik heb een vraagje ik heb veel last van slijmverlies zijn kleine witte doorschinende sliertjes zal maar zeggen.. weet iemand misschien wat dit is : bedankt alvast