ja graag gedaan hoor pien! wij zitten al weer in ronde 5. het gaat echt hard. elke maand weer de vraag. en welke ronde is het voor julie?
wat zitten er al weer veel meiden in spanning! duim, duim... en succes met wachten en met testen! als je net bent, balen, sterkte en succes in de volgende ronde.
iedereen nog een gelukkig nieuwjaar. Ik mag ook in het rood ik ben 1 januari ongesteld geworden 3 dagen eerder als verwacht, maar ja ik blijf nog wel lekker in januari ik hou gewoon mijn 28 dagen aan. Dus 29 januari is mijn nod. Alle zwangeren van harte gefeliciteerd mooier kan je niet het nieuwe jaar in gaan.
Ik zit in ronde 1, heb eerst 2 hele korte cyclussen gehad (tijdens deze periode gebruikten we nog condooms) en vind het zo ontzettend leuk en spannend allemaal! Ik snap alleen wel dat je na verloop van maanden er wel eens helemaal zat van kan zijn. Ik vraag me alleen af wat ik als NOD aan moet houden.. Voor ik met de pil begon was mijn cyclus altijd 27/28 dagen. Toen ik stopte heb ik 2 hele korte cyclussen gehad van 18 en 20 dagen en nu zit ik op dag 26 (YES!). Ik heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld op 21 december. Als ik daar 14 dagen bij op tel (Je wordt toch gem. 14 dagen na eisprong ongesteld?) kom ik uit op vandaag! Máár.. als ik 27/28 dagen neem pas morgen of overmogen NOD..
ik weet niet op welke dag je van je cyclus zit maar rond je vruchtbare dagen heb je meestal dun, doorzichtig slijmverlies waar je slierten van kan trekken ( sorry voor de details, maar las het zelf zo op internet) Dus het zou kunnen zijn dat je in je vruchtbare dagen zit. Na je eisprong verandert dit ook meteen weer.
Jammer, ik zie nog geen nieuwe zwangeren er weer bij. Wel een paar in onzekerheid en weer een paar in het rood helaas Meiden we blijven hopen. Heel veel succes allemaal! Wat betreft het eerder testen dan je NOD, als je dan negatief test, kan het nog heel goed zijn dat je een paar dagen later alsnog positief test. Ik test daarom nooit voor mn NOD, om teleurstelling te voorkomen. Ga eerst dag of 3 de ongi afwachten en gooi er dan een testje tegen aan. Kost anders ook handen vol met geld als je elke rond voor niks test. Kan me de nieuwsgierigheid van iedereen goed voorstellen en ook de tekenen van je lichaam, maar ik weet uit ervaring helaas dat je lichaam je ook flink voor de gek kan houden. Geduld hebben en afwachten is het enige wat je kan doen.
ik moet 9 januari ongesteld worden althans ik hoop het niet en heb er nu al ongeveer 2 weekjes last van... zal denk ik dan wel gewoon bij mijn lichaam horen... bedankt in ieder geval
Weet iemand anders dit trouwens dan? Mijn baarmoedermond is echt open, heb zwangere vriendin nagevraagd, maar hoelang duurt dit? Als ik 30dgn cyclus heb dan heb ik overmorgen eisprong. Mijn temp is wel van 36.5 naar 36.9. Gisterenavond voelde ik wel een paar kleine steekjes, maar wij hebben niet geklusd want mijn man had geen zin, wou ff een keer lekker slapen maar goed eergisteren wel geklusd... Heb ik dan nog een kans op bevruichting als dit wel mijn ei is.. zo niet weet ik wel zolang hij open is moet ik wel klussen
Hee lieve meiden! Alles goed met jullie? Met mij wel. Heb nog lekker vakantie, maar ben blij als ik weer kan gaan werken. Dan gaan de dagen sneller en ben ik minder bezig met het zwanger worden haha! Iedereen die op het wachtbankje zit heel erg veel succes en meiden die moeten klussen heel erg veel plezier xxxxx Wendy
Hey Semmi, ik HAD zelfde ingesteldheid als jij, mijn nod is morgen pas, maar dit is mijn eerste 'officiële' ronde (maanden hiervoor niet ongesteld geworden, 30/11 wel dankzij Provera en dan ook Clomid genomen...) : dus ik ga straks toch al even testen ! Dus hopelijk kan ik (indien nodig) in de volgende ronde(s) mijn nieuwsgierigheid beter de baas hahaha... Iedereen duimen voor mij Groetjes, Evita
Joh ik heb vanochtends getest voor mijn nod...Nega...Maar dat was te verwachten Ze zeggen Geen bloed geeft moed!Hihihi ik ga anders maandag mijn gyn vragen om een bloedtest!
Begin nu toch wel nerveus te worden. Gisteren en vandaag ineens wat bloedverlies. Als dit van de eisprong is, dan is het haast alsof er straks niets meer over is waarin een evnetueel bevrucht eitje kan nestelen. Geen bloed geeft moed gaat voor mij eventjes niet op. Maar ja, meer dan wachten kunnen we niet doen. We houden de moed erin! Liefs Kim
Als je bloed verliest met de eisprong,dat kan hoor!Heb ik ook gehad...En dat is helemaal niet erg!Als het bloed maar zonder klontjes is is er niks aan de hand...
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus 2. Sylvia111 & Biebela 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy& Merel69 & Elin & Biebela 6. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & LovelyLove & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie 7. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 8. Angellady 9. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel & Miss Butterfly & Natasssie & Lindada & MenM & Natasssie 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Moesje78 & Juulsrulez 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 & Chris81 & Kolibri & Lautje 12. 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 14. Lotje26 & Chidori & Kim 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh 19. Dib & MarielleB & Parr1983 20. Melanietje & Danii & Roshi 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale 26. Wieffie & Maxje 27. HappyLuna & Mammieloves 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 30. Roos80 & Josien & Loopy 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh 166 passagiers voor de roze arreslee 16 ongesteld, 4 zwanger, 8 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 4 januari: 1. Goofychick Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 4. Wishgirl 5. Jessica83 6. Dretjuh Testmarathon 12 januari: 1. Merel69 2. Silvana 81 3. Tezzz Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime 2. Eva1983 3. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Meiden ik heb de lijst weer aangepast. Hoop dat ik niets vergeten ben, laat het anders nog ff weten. Wil iedereen opschrijven wanneer je NOD zou zijn als je ongesteld bent geworden of negatief hebt getest? Dat scheelt ons een hoop zoeken. (tussen de codes tijdens het aanpassen)