Pfff.....ik zit met smart te wachten op mijn ongi (NIET) haha.... wel spannend hoor...en ik wil eigenlijk liever nog niet testen......
Heh jammer Aura....gelukkig toch nog NOD deze maand.....nu maar weer opnieuw duimen! Nien en Tom, het wordt spannend voor jullie! Hebben jullie al getest? Of wanneer gaan jullie ( weer) testen? Dames....wie is de volgende die in het roze kan? Kom maar op!
Biebela voor jou ook spannend zeg! Met zo'n lange cyclus moet je helemaal veel geduld hebben, knap hoor dat je zo lang hebt kunnen wachten met testen!
haha tja... de eerste 3 weken gingen hard zat maar na mijn ei...pfffff wachten wachten.... en nu niet meer te houden... wil testen.!
Hallo dames, Aan de zwangeren: Gefeliciteerd! En voor diegene die al weer ongesteld zijn, veel succes de volgende ronde. Ik zit op de wachtbank, ik word wel helemaal gek hier van een zere onderrug! En gisteravond lag ik in bed, kon ik mij zowat niet meer bewegen van de steken in m'n buik, wat dit nu weer is. Het was geen kramp, want dat ken ik wel, het leek net of er met een mes in werd gestoken, tis nu minder maar nog niet helemaal weg. Ach ja, we wachten maar weer af, we moeten volgende week dinsdag voor de eerste afspraak naar de fertiliteitspoli. Succes iedereen!
oww het wordt spannend hier haha! Heb bijna geen duimen meer over van al dat duimen voor jullie! xxxx Wendy
zo dames ik ben voor het eerst hier dus ik wou bij deze ook me nod lijst toe voegen en hopen dat 2008 onze jaar wordt
dames ik ga door naar februari mijn ongie is vannochtend doorgebroken in ieder geval netjes op tijd dus weet wel waar ik aan toe ben