meiden die ongi zijn geworden jammer en een dikke knuffel! Had vanmorgen ineens temp 37,nog nooit gehad en had wat witte afscheiding,voel me ook bleh en heb verminderde eetlust,ben normaal gek op warm eten en nu jakkes.maarja geloof nergens elke maand houd me lichaam me wel op een andere manier voor de gek!
Hoi Timzijnmama Zou je mij op de lijst willen zetten voor 9 januari. Weet namelijk niet hoe dit moet. Alvast bedankt. Groetjes,
Daar zijn ze dan, de rode duivels.. Netjes op dag 26 (Gelukkig!). Op naar ronde 2 voor ons wonder! Volgende NOD is op 28 januari dus ik mag gezellig hier blijven!
He meid ik hoop het echt voor je! hier ook nega test maybe ook wel te vroeg nog geen verschijnselen van we hopen!
Ik ben mijn cyclus een beetje kwijt....klinkt gek misschien, maar ik vind het helemaal niet zo erg eigenlijk. Vorige maand was ik heel erg bezig met wanneer ik vruchtbaar zou zijn etc. Nu ben ik lekker relaxed, we vrijen wanneer we zin hebben en we zien wel (aangezien ik toch niet weet wanneer ik mijn eisprong heb...) Voelt een stuk beter eigenlijk. Het enige is dat ik mijn NOD nu ook niet zeker weet...maar laat me toch maar staan bij de testmarathon van de 22ste....
Hallo allemaal! Voor iedereen die ongi is geworden, he wat balen. :x Vol goede moed de volgende ronde in. Morgen ben ik jarig. Ik krijg op de dag zelf geen verjaardagskadootje. (een dikke vette +) Maar ik hoop wel aan het einde van de maand! Wel gaan we de komende periode flink klussen Liefs Stoetel!
He bij mij hetzelfde als bij Pien, zit nu inmiddels op dag 29 bijna....vanochtend nega getest, maar wellicht te vroeg, wel erg spannend om te doen. Begin wel aan mijn eigen lichaam te twijfelen Maar geen nieuws daar beneden is goed nieuws!
hallo meiden heb net temp gemeten eerst was het 36.58 en nu is 36.78 en heb nog steeds bruin slijmerig verlies wie heeft hier meer info over groetjess shari
Hallo, Ik heb vanmorgen maar eens een testje gewaagd, maar helaas, negatief . Aan de andere kant heb ik ook nog geen gevoel dat de ongi er aan komt. Ik denk dat ik in het weekend nog maar een keer probeer, als de tenminste wegblijven....... Bij de eerste heb ik pas na 6 dagen overtijd getest en toen was de test meteen duidelijk. Voor iedereen die ook een dezer dagen gaat testen: succes! En voor alle anderen natuurlijk ook! Groetjes, Angela
ha shari, ik weet niet zoveel van tempen en zwanger worden, dus kan je niet echt helpen. heb je 2x op 1 dag gemeten, want je temp loopt door de dag heen iets op, dat is normaal. nou ieder geval succes ermee!
Al 4 zwangeren in 2008, meiden gefeliciteerd! Hier in de vruchtbare dagen. Heb alleen nog geen ei met de OVU testen kunnen ontdekken.
Het is de bedoeling dat zodra je wakker wordt 's morgens je je temperatuur opmeet. Dus voordat je gaat plassen. Zo heb je de meest betrouwbare temperatuur.
Ja ik hoop met je mee! Maar meiden ik zit ergens mee...Ik eet altijd wat ik wil Zout,zoet en veel...Maar nu ik nog niet weet of ik zwanger ben eet ik gewoon door als altijd...Pepermuntjes,chili con carne,patat met zout en sausen...Chips (paprika) en cola...Andere maanden heb ik me gehouden op een gezonde maaltijd 3x per dag...Maar nu ben ik best wel down over of ik zwanger raak...Heb er geen vertrouwen meer in...DUS ik weet niet hoe ik dit gevoel moet over stemmen en weer goed en gezond eten...Ik had een nega test (maar was voor nod) ik neem foluimzuur en multivit's in Plus de medicatie voor mijn crohn...Pfftt,al ben ik ervan overtuigd dat er iets meer aan de hand is deze keer WWHHAAA word gek van mezelf....