NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolein79

Marjolein79 Actief lid

11 sep 2007
    253
    0
    16
    Het zonnige zuiden
    bannercheck

2. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    meiden die ongi zijn geworden jammer en een dikke knuffel!
    Had vanmorgen ineens temp 37,nog nooit gehad en had wat witte afscheiding,voel me ook bleh en heb verminderde eetlust,ben normaal gek op warm eten en nu jakkes.maarja geloof nergens elke maand houd me lichaam me wel op een andere manier voor de gek!

3. kikiko

kikiko Actief lid

30 dec 2007
    122
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Timzijnmama

Zou je mij op de lijst willen zetten voor 9 januari. Weet namelijk niet hoe dit moet. Alvast bedankt.

Groetjes,

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ook even bannercheck

5. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Daar zijn ze dan, de rode duivels.. Netjes op dag 26 (Gelukkig!).
    Op naar ronde 2 voor ons wonder!
    Volgende NOD is op 28 januari dus ik mag gezellig hier blijven!

6. shari160

shari160 Lid

2 jan 2008
    33
    0
    0
    almelo
    ben nog steeds niej ongi en nu hevige bruine afscheiding en buik pijn snap er niks van..

7. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Hallo,

Zou ik ook op de lijst mogen voor 29 januari. Alvast bedankt!

8. pien2008

pien2008 Lid

22 dec 2007
    94
    0
    0
    He meid ik hoop het echt voor je! hier ook nega test maybe ook wel te vroeg nog geen verschijnselen van :evil: we hopen! :)

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ben mijn cyclus een beetje kwijt....klinkt gek misschien, maar ik vind het helemaal niet zo erg eigenlijk. Vorige maand was ik heel erg bezig met wanneer ik vruchtbaar zou zijn etc. Nu ben ik lekker relaxed, we vrijen wanneer we zin hebben en we zien wel (aangezien ik toch niet weet wanneer ik mijn eisprong heb...) Voelt een stuk beter eigenlijk.
    Het enige is dat ik mijn NOD nu ook niet zeker weet...maar laat me toch maar staan bij de testmarathon van de 22ste.... :)

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    banner check
    meiden die ongie zijn geworden balen en hoop dat de volgende ronde raak mag zijn.

11. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal! :D

Voor iedereen die ongi is geworden, he wat balen. :x
    Vol goede moed de volgende ronde in.

Morgen ben ik jarig.
    Ik krijg op de dag zelf geen verjaardagskadootje.
    (een dikke vette +) ;)
    Maar ik hoop wel aan het einde van de maand!
    Wel gaan we de komende periode flink klussen :oops:

Liefs Stoetel!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bij mij hetzelfde als bij Pien, zit nu inmiddels op dag 29 bijna....vanochtend nega getest, maar wellicht te vroeg, wel erg spannend om te doen. Begin wel aan mijn eigen lichaam te twijfelen :(
    Maar geen nieuws daar beneden is goed nieuws! :)

13. shari160

shari160 Lid

2 jan 2008
    33
    0
    0
    almelo
    hallo meiden heb net temp gemeten eerst was het 36.58 en nu is 36.78 en heb nog steeds bruin slijmerig verlies wie heeft hier meer info over groetjess shari

14. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hallo,

Ik heb vanmorgen maar eens een testje gewaagd, maar helaas, negatief :( . Aan de andere kant heb ik ook nog geen gevoel dat de ongi er aan komt. Ik denk dat ik in het weekend nog maar een keer probeer, als de :evil: :evil: tenminste wegblijven....... Bij de eerste heb ik pas na 6 dagen overtijd getest en toen was de test meteen duidelijk.

Voor iedereen die ook een dezer dagen gaat testen: succes!
    En voor alle anderen natuurlijk ook!

Groetjes,

Angela

15. shari160

shari160 Lid

2 jan 2008
    33
    0
    0
    almelo
    hallo is hier iemand?

16. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    ha shari, ik weet niet zoveel van tempen en zwanger worden, dus kan je niet echt helpen.
    heb je 2x op 1 dag gemeten, want je temp loopt door de dag heen iets op, dat is normaal.
    nou ieder geval succes ermee!

17. shari160

shari160 Lid

2 jan 2008
    33
    0
    0
    almelo
    bah voel me echt nie goed als maar krampen en bruin verlies is nog niet weg...

18. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Al 4 zwangeren in 2008, meiden gefeliciteerd!

Hier in de vruchtbare dagen. Heb alleen nog geen ei met de OVU testen kunnen ontdekken.

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Het is de bedoeling dat zodra je wakker wordt 's morgens je je temperatuur opmeet. Dus voordat je gaat plassen. Zo heb je de meest betrouwbare temperatuur.

20. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja ik hoop met je mee!

Maar meiden ik zit ergens mee...Ik eet altijd wat ik wil Zout,zoet en veel...Maar nu ik nog niet weet of ik zwanger ben eet ik gewoon door als altijd...Pepermuntjes,chili con carne,patat met zout en sausen...Chips (paprika) en cola...Andere maanden heb ik me gehouden op een gezonde maaltijd 3x per dag...Maar nu ben ik best wel down over of ik zwanger raak...Heb er geen vertrouwen meer in...DUS ik weet niet hoe ik dit gevoel moet over stemmen en weer goed en gezond eten...Ik had een nega test (maar was voor nod) ik neem foluimzuur en multivit's in Plus de medicatie voor mijn crohn...Pfftt,al ben ik ervan overtuigd dat er iets meer aan de hand is deze keer WWHHAAA word gek van mezelf....

Deel Deze Pagina