NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @natasssie en semmie bedankt meiden ;)

@dimmel happy birthday meid geniet lekker van je verjaardagssex hihihi

@tom78 zou wel mooi zijn als het idd een goed teken is. Zullen we een testmarathon houden op 05-01 ? En dan wel allebei positief natuurlijk ;)

liefs morgaantje

2. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Hey Caecilia !

Eerst en vooral : veel succes met het probereren voor je tweede kleintje !

Ten tweede : ben blij om te lezen dat er iemand na Clomid toch zwanger is geraakt.
    Is misschien 'off topic' maar mag ik vragen hoelang je geprobeerd hebt?

Ik ben nu in eerste 'officiële' ronde : met Clomid... vandaag is NOD maar heb gisteren al getest (helaas negatief!)... ga nu nog ff afwachten tot ik beetje verder 'overtijd' ga.

Ik hoop gewoon dat als ik dan toch niet zwanger ben, dat ik snel mijn :evil: doorkrijg, zodat we aan volgende ronde kunnen beginnen ! (na het slikken van Meliane pil, heb ik gn natuurlijke maandstonden gekregen, maar wel na het slikken van Provera)

Groetjes,
    Evita

3. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik heb het de hele tijd zo koud, terwijl het toch 22 graden in de woonkamer is. Brrrrrrrrrrrr........

Ik heb testen van Clearview besteld, deze passen in de digital clearblue houder die ik nog heb liggen (en zijn een stuk goedkoper1!). Die komen hoop ik morgen binnen en dan ga ik zondagochtend testen.
    Ik denk dat mijn ei deze maand vroeg was, dus zou moeten kunnen.
    Gisteren had ik al een heeeeeele vage + op de clearblue maar omdat die heel veel lijkt op een vorige test, die een indrooglijntje had, beschouw ik die als negatief.

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

het lijkt op de foto een ander soort lijntje als je indroog lijntje maar goed ff wachten dus nog ;)

5. Dank je wel voor je geruststelling, heel lief! Na twee dagen bloed (dag 1: 2 inlegkruisjes en dag 2: 1 inlegkruisje) is dat nu voorbij zo lijkt het. De moed is wel ietsje gezakt, maar we blijven hopen op een wondertje, op naar de NOD!

6. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    spannend wens3! succes met testen

caecilia; veel succes!

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Gelukkig meid!

8. nien30

nien30 Lid

4 sep 2007
    32
    0
    0
    Zeker spannend, ik denk dat ik morgen ga proberen. Het rommelt al een tijdje bij mij, maar ik denk nu dat ik gewoon niet ongesteld ga worden..

We shall see!

Toitoitoi voor jou!

9. nien30

nien30 Lid

4 sep 2007
    32
    0
    0
    Hoi Semmy,

Ik denk morgenochtend.... Ik laat het weten!

Groetjes, Nienke!

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Joh...Ik zit nu in ronde 13...Ik weet hoe het is....Ik heb die stomme 9 maanden eraf gehaalt toen ik aan het ontprikpillen was anders word je helemaal crazy....(En meiden die langer bezig zijn,ik wil jullie zeggen ik heb heel veel bewondering voor jullie!Elke maand weer jezelf over die drempel halen echt ](*,) veel bewondering!)

11. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hallo allemaal,

Hier nog steeds geen ongi te bekennen........ Ik wou dat ik wat meer zekerheid kreeg. Morgen nog maar een testje er tegenaan (als de ongi echt wegblijft) en dan maar hopen :) !

Voor de rest die ook gaat testen/op de wachtbank zit: succes! :thumup:

Groetjes,

Angela

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    wil iemand mij op 12 januari met de NOD zetten, wil ook graag meedoen aan de testmarathon voor 12 januari!
    Alvast bedankt

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @evita, mag je vragen hoor! Ik heb ruim 16 maanden gedaan over zw worden. We werden snel in het zh geholpen omdat mijn cyclussen echt heel slecht waren. We hebben ruim 6 maanden in de mmm gezeten (de zwaarste maanden van mijn leven...)

Ik heb 1x provera geslikt toen er na 67 dagen nog geen eisrong was geweest (en die ook niet binnen 3 dagen zou komen). In mijn dossier staat dat ze me nooit meer provera gaan geven... wat een rotpillen waren dat. Ben 10 dagen echt helemaal van slag geweest, huilen trillen, misselijk etc. Daarna duurde het nog 12 dagen voor ik ongi werd...

Toen de Clomid. Ik slikte 50mg. Eerste ronde ws 37 dagen (heel mooi voor mij) en toen werd ik ongesteld. De tweede ronde voelde ik op dag 14 de eisprong (had zelfs 2 stipjes bloed hiervan) en op dag 25 werd ik misselijk en die bleef (achteraf bleef deze 15 weken...) ik dacht nog iets verkeerd gegeten? maar nee op dag 29 had ik een dikke +.
    Dus ik heb maar 2 rondes Clomid geslikt! (een echt succesverhaal...vaak moeten meiden echt langer slikken...)
    1 nadeel ik was in die 2 rondes door de pillen al heel veel vocht gaan vasthouden die moeten er nog steeds af ;)

14. precious

precious Nieuw lid

4 jan 2008
    3
    0
    0
    Hallo,

Mijn nod is morgen. Heb vandaag al een test gedaan maar die was negatief. Ben benieuwd wanneer ik dan ongesteld ga worden.

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mooi verhaal hoor Caecillia

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dimmel, gefeli meid! Maak er maar een leuk, gezellig ennuh lekker...avondje van hihi!

Liefs Nikkie

17. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Je neemt me de woorden uit de mond !

Word hier zowaar emo van.... hopelijk nog meer succes verhalen in 2008 (for me tooo :oops: )

Groetjese en bedankt voor de portie 'moed' Caecillia !

18. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    ja het is wel zware tijden rond de ongie tijd
    je wil er niet altijd aan denken
    maar je doet het tocht zonder bij naar tedenken
    en heb toevallig nog een testje liggen