hoi ik wil ook wel mee doen als het kan met de testmarathon voor 8 jan dan is me ongie dag wanneer moet ik dan mee doen met de testmarathon gr sandra
Hee meiden, hoe is het hier? Zag dat er alweer een aantal meiden is spanning zitten te wachten... Hoop dat er goed nieuws uit komt natuurlijk! Ik ben beetje ziekjes.. erg beroerd laatste dagen, begingt sochtends maar naarmate de dag vordert, des te erger het wordt! Vervelend dus! Iedereen succes met testen he, de komende tijd!
Die NOD is altijd een spannende dag,waarom is er niet gewoon iets anders wat het duidelijk maakt. Wacht op z'n vroegst tot maandag, dan bestel ik de testen. Twijfel gewoon deze cyclus.Normaal ben ik er zeker van dat ik Ongi word.Pfff
Hallo streep mij maar weg. De zjin gekomen. Ik ga nu eerst wat afstand nemen! Sucses voor alle andere meiden!
volgens mij al erg veel rood deze maand... meiden hoop snel op meer roze en voor de gene die ongi zijn hoop zo voor iedereen dat het snel raak is...
Ik heb een dag of drie gelige slijm verloren (sorry hoor), verder nog niks. Ik zit inmiddels op dag 15. Ik vind 't wel spannend hoeveel dagen mijn cyclus gaat worden deze keer. Verder ben ik al een week flink verkouden. Ik heb veel hoodpijn
Hallo Meiden, Ik ben vanacht ongesteld geworden. Had gister al hoofdpijn en in de avond zware ongikrampen. Gisteravond al wat roze afscheiding wat vanacht is door gezet.
Hoi allemaal, Even een vraagje. Hebben er hier ook mensen ervaring met de Sensitest? Deze zou al 6 dagen voor je NOD positief kunnen testen. Ik ben eigelijk wel benieuwd of ie werkt (of toch maar gewoon wachten tot na NOD?) Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes Kikiko
ik wil ten eerste iedereen nog een gelukkig nieuwjaar wensen en dan alle zwangeren gefeliciteerd geniet er van alle ongi meiden sterkte en succes de volgende ronde alle wachtende hou vol tot je nod ik kan zelf bijna een week eerder testen heb op dag 17 mn eisprong gehad dus als iemand me naar de 13de kan verplaatsen en van de 22 ste testmaraton naar de 15de alvast bedankt dit is oze 21ste ronde hebben goed geklust tijdens de dagen hoop dat het nu wel een keer raak is
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en wij gaan voor een 2de kindje, ik wil alleen wel anoniem verder blijven, omdat ik niet zou willen dat mensen weten dat wij een 2de kindje willen en dat misschien zouden kunnen lezen, maar ik vind het wel erg leuk om met jullie mee te praten over de wacht dagen en te zien wanneer het mag lukken. Bij de eerste heeft het een aardig rijdje geduurd dus daar gaan we nu ook wel een beetje vanuit. Maar mijn NOD is 30 januari voor ronde 1 !
Hee meid! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! Tuurlijk kun je hier annoniem blijven. Ben wel nieuwschierig hoor haha.... Ben benieuwd hoe oud je bent en hoelang jullie hebben moeten wachten op de eerste? ALs je sit niet kwijt wil moet je het gewoon zeggen, ik ben ook zo nieuwschierig hahaha Succes! Liefs Wendy
*****Inbraak***** @ puzzcat hey meis d8 weer aan je en ik denk laat ik eens even spieken hoe het met je is nog geen duivels gelukkig enneeee houden zo he Meiden succes deze maand hoop dat het een vruchtbare maand wordt voor jullie *****Uitbraak*****
Welkom 2dekleine. Leuk dat je ook mee komt kletsen. Hopelijk zit je weer snel op de roze wolk. Ze zeggen vaak dat het bij een 2e sneller gaat. Ik zit zelf in de eerste ronde voor de eerste. Vind het wel heel spannend en zenuwslopend. Ben al niet heel erg geduldig (laat staan met zoiets hihi). Groetjes
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus 2. Sylvia111 & Biebela 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79[/olor] & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy& Merel69 & Elin & Biebela & Precious 6. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & LovelyLove & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie 7. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 8. Angellady 9. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel & Miss Butterfly & Natasssie & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Moesje78 & Juulsrulez 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 & Chris81 & Kolibri & Lautje 12. kelly1980 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & blondsteenbokje 20. Melanietje & Danii & Roshi 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale 26. Wieffie & Maxje 27. HappyLuna & Mammieloves 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Lievelief 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash 30. Roos80 & Josien & Loopy & Aura & 2dekleine 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 177 passagiers voor de roze arreslee 24 ongesteld, 4 zwanger, 10 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 4 januari: 1. Goofychick Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 4. Wishgirl 5. Jessica83 6. Dretjuh 7. Puzzcat24 8. Golflola 9. yolandabenny 10.queensan Testmarathon 12 januari: 1. Merel69 2. Silvana 81 3. Tezzz Testmarathon 13 januari: 1. juulsrulez Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 3. Jessejaime Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime 2. Eva1983 3. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie