NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus 2. Sylvia111 & Biebela 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Biebela & Precious 6. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & LovelyLove & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie 7. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 8. Angellady 9. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel & Miss Butterfly & Natasssie & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Moesje78 & Juulsrulez 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 & Chris81 & Kolibri & Lautje 12. Kelly1980 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje 20. Melanietje & Danii & Roshi 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale 26. Wieffie & Maxje 27. HappyLuna & Mammieloves 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Lievelief 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash 30. Roos80 & Josien & Loopy & Aura & 2dekleine 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 179 passagiers voor de roze arreslee 26 ongesteld, 6 zwanger, 7 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 4 januari: 1. Goofychick Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 4. Wishgirl 5. Jessica83 6. Dretjuh 7. Puzzcat24 8. Golflola 9. Yolandabenny 10. Queensan Testmarathon 12 januari: 1. Merel69 2. Silvana 81 3. Tezzz Testmarathon 13 januari: 1. Juulsrulez Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 3. Jessejaime Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime 2. Eva1983 3. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Hé Biebela van harte gefeliciteerd! Volgens mij hebben we er dan nu al 6 deze maand. Ik hoop dat er dan ook nog velen van ons mogen volgen. We gaan voor een zeeeeeeeeer roze maand
Voor zover ik weet meet je je temperatuur met het doel om te kijken wanneer je eisprong is geweest, want daarna is je temperatuur namelijk hoger. Dus dat je temp nu hoger is als normaal klopt wel. Wanneer je ongi wordt daalt je temp weer. Voor jou dus hopen dat ie uiteindelijk niet daalt en je zwanger bent Maar goed....temperaturen geeft geen garantie helaas... Floddertje en Biebela gefeliciteerd! Ondanks het vele rood toch gelukkig ook al 6 zwangeren na 4 dagen in het nieuwe jaar!
@Joel, als je temp nog hoog is 14 dagen na je ei dan zou je heel goed zw kunnen zijn... Moet je wel steeds op hetzelfde tijdstip tempen en voordat je uit bed komt! Ik heb maanden moeten tempen van de gyn en dat ga ik zo lang mogelijk uitstellen! Floddertje en Biebela gefeliciteerd!
Ik mag ook in het rood. Volgende NOD ergens in week 6. Nu officieel 1e ronde in! Iedereen succes! x K
@bibela super meid, onwijs gefeliciteerd! @xanado wat onwijs balen zeg een hele dik knuf van mij. Vannochtend heb ik een test gedaan na 3 dagen overtijd maar helaas.......|NEGAtIEF ben nog niet ongie dus het zou wellicht nog wel kunnen maar ik verwacht het eigenlijk niet.. Baal er echt zo onwijs van nouja op naar ronde 15 dan maar laat die ongie nu maar snel komen.. Hoop dat de andere meiden die vandaag gaan testen meer geluk hebben ik duim iig voor jullie. liefs morgaantje
OMG... Kan het even nog niet geloven. Ik had voor mn NOD al een aantal testen gedaan uit ongeduldigheid, maar die waren allemaal negatief. Nou was mn NOD op 1 Januari, op de 31e was de laatste negatieve test die ik gedaan had. Vanaf 2 Januari ben ik niet thuis geweest. In de 3 dagen dat ik weg was kwam er maar geen ongesteldheid maar ja ik wist mn cyclus ook niet precies, het enige dat ik zeker wist was dat ik (zonder pil) altijd rond dezelfde tijd ongesteld was als mijn collega's. Dus ik ging ervan uit dat het wel rond de 28 dagen zou liggen. En vanmorgen dus nog even een test gedaan, ik ging er echt vanuit dat hij negatief zou zijn, maar... niet dus! Zwanger stond er... Om een lang verhaal kort te maken... Ik mag op roze!
SUPER MEID ontzettend gefeliciteerd ga er lekker van genieten. Wil iemand mij groen maken en xlns roze?
Ik heb vandaag op mijn NOD een heel licht positieve test, ik ga strakjes andere testen halen kijken wat die zeggen. De foto staat in mijn album en is van dag 25
xlns gefeliciteerd! En Elin ik zie ook een licht streepje hoor ben benieuwd wat de andere testen laten zien, succes! Liefs 2dekleine
uhm ik weet niet hoe het precies zit met de lijst? moet je die zelf bij werken of niet? mijn naam staat er namelijk 2 keer op bij de 9e vind niet erg 2 kansen dan maar helaas is dat niet zo... dus dacht zeg het even en ik zie ook het streepje ben benmieuwd elin... maar ik denk het wel hoor