Kom even binnen vallen meiden .... Hoop dat er velen van jullie mogen door stromen naar de september mama's ... er kunnen nog een heleboel bij.
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus 2. Sylvia111 & Biebela 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Biebela & Precious 6. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & LovelyLove & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie 7. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 8. Angellady 9. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Moesje78 & Juulsrulez 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky 12. Kelly1980 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje 20. Melanietje & Danii & Roshi 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale 26. Wieffie & Maxje 27. HappyLuna & Mammieloves 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Lievelief 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash 30. Roos80 & Josien & Loopy & Aura & 2dekleine 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 182 passagiers voor de roze arreslee 32 ongesteld, 8 zwanger, 8 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 4 januari: 1. Goofychick Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 4. Wishgirl 5. Jessica83 6. Dretjuh 7. Puzzcat24 8. Golflola 9. Yolandabenny 10. Queensan Testmarathon 12 januari: 1. Merel69 2. Silvana 81 3. Tezzz Testmarathon 13 januari: 1. Juulsrulez Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 3. Jessejaime Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime 2. Eva1983 3. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie Nu wil ik weer iemand in ROZEzetten!
He alle zwangeren van harte......en diegene die helaas bezoek hebben of hebben gehad van de .....sterkte en succes met de volgende ronde. Ik ben inmiddels denk ik toch wel aardig over tijd, weet niet zeker wat mijn NOD zou zijn. Toen ik de pil slikte (ben tussendoor ook een jaar gestopt trouwens) was ik regelmatig, binnen de 28 dagen. nu zit ik inmiddels op dag 30.....durf niet te testen, heb donderdag getest maar teste negatief.....pfffff.....
Hoi, Ik heb vandaag 2 keer getest en twee keer positief, ben dus zwanger! Voor mij was dus 7 maal scheepsrecht Groetjes van een hele blije Marjolein
vraagje ik denk of hoop zo dat ik weer zwanger ben heel veel geklust maar moet woensdag ongie worden maar wil proberen een test te doen morgen dus dat is 3 dagen eerder zou je dan al iets kunnen zien ik heb de mat care in hus predictor van prenetal en eigen merk kruidvat. dank je groetjes jocye
heey je kan er altijd 1 proberen de 1 heeft namelijk dan al het hcg hormmoon en de ander niet... schrik alleen niet als hij negatief is... omdat het best vroeg is... ik heb ook al testen gedaan alleen van de week dus veelste vroeg... maar meid ik ga duimen voor je hoop het zo
ja ok maar ik dacht misschien weet iemand welke dat meer heeft ja is balen he maar ik duim ook voor jou . weet da tik moet wachten maar ja wil zo graag een positieve test zien hha
@puzzycat balen meid hoop dat ronde 14 geluk mag brengen! Hoop zelf dat dat bij mij ook zo is.. vanmorgen test gedaan maar negatief maar het positieve is dat ik nu toch nog steeds niet ongie ben. Wil er morgen weer een test tegen aan gooien. Wat denken jullie zal ik dat doen of nog even wachten? @Marjolein79 Meid gefeliciteerd zeg, jeetje weer een zwangere erbij gaat echt heel goed. Stooi een beetje hcg rond mss heeft dat voor mij nog wat effect
Hoi Allemaal, Joelle, ik heb vandaag met die van kruidvat getest, ook 3 dagen voor NOD, en die gaf vrijwel gelijk positief aan. Ik heb er toen nog 1 gedaan en die was ook posi. De een was die met pipet van kruitvat en de ander die gewone zeg maar van kruitvat, het kan dus wel! Kan het nog helemaal niet bevatten alleen... Groet snoozie
en het schijnt dat de test van clear blua 4 dagen voor je oni bent kan doen ook... maar k geloof daar niet zoveel in sommige hebben de goedkope en zijn postitief en de dure negatief dus ik heb altijd de goedkope... en ik ga woensdag testen.. weet ik zeker.. zo benieuwd.. wel veel last van sorry vieze slijmerige plakkerige witte slierten (sorry voor de details) dus ben benieuwd spanned en weer een zwangere super... en voor de gene die ongi zijn geworden.. nog steeds blijf ik duimen...