Ik mag ook op rood! Vanmiddag waren ze daar Op naar de volgende ronde! knuffies en aan alle zwangeren een dikke dikke proficiat!
Alle zwangeren van harte! Wel leuk zo vroeg in het jaar zo veel al in het roze, maar kan nog veel meer! Voor de meiden in het rood ga ik de blaren op mijn vingers duimen voor de volgende ronde. Voor mezelf is het nog even spannend maar ik verwacht gewoon ongi te worden, het is pas de eerste ronde en ik heb pukkels! dus denk over een dag of 5 de krampjes al...
alle zwangere gefeliciteerd....de andere meiden heel veel succes ik ga voor jullie duimen ik heb nu wel iets raars heb dat nog nooit eerder gehad....ik heb sinds vandaag hele dunne witte melkachtige afscheiding (sorry voor de details )....heb dit nooit eerder gehad....ik zit pas in de eerste ronde en wil er nog niet teveel mee bezig zijn....maar dit viel me echt op heeft iemand van jullie hier ervaring mee en wat kan het zijn?
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus 2. Sylvia111 & Biebela 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Biebela & Precious 6. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & LovelyLove & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie 7. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 8. Angellady 9. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Moesje78 & Juulsrulez 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky 12. Kelly1980 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Caecilia 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje 20. Melanietje & Danii & Roshi 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale 26. Wieffie & Maxje 27. HappyLuna & Mammieloves 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Lievelief & Jacq 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash 30. Roos80 & Josien & Loopy & Aura & 2dekleine 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 185 passagiers voor de roze arreslee 35 ongesteld, 10 zwanger, 9 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 4 januari: 1. Goofychick Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 4. Wishgirl 5. Jessica83 6. Dretjuh 7. Puzzcat24 8. Golflola 9. Yolandabenny 10. Queensan Testmarathon 12 januari: 1. Merel69 2. Silvana 81 3. Tezzz Testmarathon 13 januari: 1. Juulsrulez Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 3. Jessejaime Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime 2. Eva1983 3. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Inderdaad veel zwangeren begin jan...misschien een goed voor teken voor de rest van de maand...? Lautje1979 ik las dat je voor de eerste ronde bezig bent. Ben je daarvoor ook aan de pil geweest. Ik wel nl en nu ik gestopt ben heb ik ook meer pukkels. Heeft toch te maken met hormonen denk ik.. Nikky tijdens je cyclus veranderd de afscheiding ook. Ik las dat wanneer je "vruchtbaar"bent je afscheiding meer doorzichting en flexibel is. Daarna wordt het weer wat strugger en dikker. Misschien dat t wel hoort.
Balen Meentje . Hopelijk meer succes in de volgende ronde! @Nikky, kan je niet je eisprong hebben? Want wat je omschrijft kan daar heel goed bij passen. Toch maar even je mannetje lief aankijken ! Groetjes, Josien
Nikky wat jij onschrijft mbt afscheiding staat een aantal pagina's terug ook beschreven bij natasssie. Zelf trouwens ook wel eens last van maar nooit over na gedacht dat het iets betekenen kan...
trouwens wel leuk te lezen dat jullie "meiden"van mijn leeftijd zijn.. althans de reacties van afgelopen pagina. Ik ben zelf 27
Ik had het net gelezen meid, dus heb je hierboven helaas rood gemaakt. Succes hè in de volgende ronde! Liefs, Josien
dag dames, ik kom jullie allemaal nog even heeeeeel veeeeeeel succes en HCG wensen voor deze maand! Zet hem op en maak van januari 2008 de meest roze maand van alle!
Hoi hoi allemaal, Na een tijdje wat afstand genomen te hebben van alles, niet alleen het forum waar ik mezelf alleen maar gek mee maakte, maar zoveel dingen, hebben we besloten er weer actief voor te gaan. 27 januari is mijn NOD. Veel suc6 allemaal! Liefs, Con
Nou dames de aftellen mag beginnen!. Vanochtend was mijn bmm nog open dus nog even geklusd. Tepels deden wel zeer dus wijs ik dat op mijn eisprong. Spannende dagen! Zozo veel zwangeren erbij en zo vroeg leuk! Voor de dames die hadden veel succes! Duimen voor de rest! Trouwens vriendin (jan.'08 mama) is gisteren bevallen zo'n scheetje, Zou een meisje zijn maar kwam een jongen eruit! maar gelukkig wel en gezond )
hey dames, alle zwangeren: gefeliciteerd! gaat al goed deze maand! mag zo nog wel een tijdje doorgaan! ik begin nu al een beetje onrustig te worden, heb al sinds gisteren een soort ongesteldheids pijn... hoop niet dat ik nu al word, na het stoppen van de pil had ik een cyclus van 29 dagen, en nu is mijn 2de cyclus. wel vervelend dat je dan niet zo goed weet waar je aan toe bent. veel succes voor iedereen die ook nog even in spanning zit! liefs lotje
Meiden, ik mag op rood... ik ga helaas door naar volgende ronde... @alle zwangeren : MEGA DIKKE PROFICIAT @alle wachtenden : ik hoop jullie NIET ! tegen te komen in NOD lijstje februari ! veel succes allemaal ! Groetjes, Evita