Hallo meiden, HELP HELP HELP. Mijn twijfel is zeeeeeer groot. Ik kon niet meer wachten met testen dus heb zojuist de sensitest gedaan. Nou geeft de test een heeeeeeel vaag 2e streepje (ben alleen bang dat ik het me misschien verbeeld). Heeft iemand van jullie hier misschien ervaring mee? Heb wel geprobeerd een foto te maken maar lukt niet door licht inval (de hele test is dan wit). AAAAAAARRRRRRGGGGGGG! Moet ik dan nu op blauw (als twijfelgeval?)?
Kikiko ik wil je niet overmoedigen hoor, maar bij Britt had ik 3 dagen voor mijn NOD ook heeeel vaag positief getest met Sensitest.... De streep was 2 dagen later al veel vetter...
Hoi Moesje Bedankt voor je reactie. Volgens mij zit er niets anders op dan maar gewoon afwachten tot NOD. Ik durf gewoon bijna niet te hopen dat het zo is (i.v.m. teleurstelling) en afwachten is niet mijn sterkste kant . Heb wel pijnlijke borsten en een beetje een raar "niet omschrijfbaar" gevoel bij m'n baarmoeder/eierstok. pfffffffff.
Kon niet meer wachten... Vanochtend getest met een Sensitest dipstick. Maar helaas negatief! Ik ben nog steeds niet ongesteld, en heb ook nog geen tekenen dat het eraan zit te komen. Vanaf vanochtend ben ik heel erg misselijk...... Nu maar weer testen op dinsdag 8 januari (testmarathon)! Groetjes Golfola
Hallo, Kom alleen maar even melden dat ik morgen mijn nod heb, maar vanwege onduidelijk ei deze maand is het heel goed mogelijk dat ik geen nieuws heb morgen ( ga ik ook nog niet testen ofzo). Dus jullie horen het meteen als ik wel nieuws heb!
Nog 5 daagjes dan kan ik testen! Denk dat ik stiekem dinsdag maar een testje tegen aan gooi... Klusser: nee was niet aan de pil maar had een mirena, die heeft ook wel iets hormoon maar maar heel weinig maar misschien dat al die pukkels daarvan dan komen. Ik hoop het maar verwacht eigenlijk gewoon een ongi, het zou ook te mooi om waar te zijn zijn als het in de eerste ronde al raak was. Ik ben pas 1x ongi geweest dus weet nog niet hoe lang mijn cyclus is maar heb 29 dec, 1 dag wat bloed verloren dus ei? Ga dus maar van de standaard 28 dagen uit...
Goede morgen meiden! Wat een spanning hier haha! Met mij alles goed! Gisteravond lekker bij vrienden op visite geweest en nu gaan we naar de nieuwjaarsborrel van mijn schoonfamilie! Iedereen Succes en tot snel! xxxxxx
wat een spannende tijd voor velen weer zeg. nou hier nog gewoon volop aan de klus en dat kan ook nog wel een tijdje ik weet niet zo goed wat mijn cyclus is nu. is altijd even afwachten na een mk wat hij weer doet. we klussen gewoon en we zien het wel.
zo net test gedaan... me vriend wou het graag die roept de hele tijd je bent toch niet ongi he dus net gedaan helaas weer negatief.. dacht ik al aangezien het een klein beetje plas was dus denk zowiezo al geen goede maar vriend wou toch proberen haha volgende keer beter als ik nog niet bij me nod komt ochtendurine... maar volgende test doen we woensdagmorgen op mijn NOD hopelijk dag.... spannend weer... denk alleen van niet dat het niet raak is zegt mijn gevoel.. verder geniet nog van het weekend allemaal.. en veel succes knuf natasja
jammer voor je negatieve test maar ja het was nog vroeg (voor nod) en je zegt zelf al niet met ochtend urine en klein beetje hahah. ik hoop voor je dat je over een paar dagen als nog positief test.
ha ik heb gister avond getest maar ja was net naar wc geweest dus dacht doe het in de ochtend vanmorgen overnieuw met die van kruidvat maar hij is zo goed als negatief , dus ik denk ook gewoon dat ik ongie moet worden ook als ik nog 3 dagen moet las net dat iemand 4 dagen voor nod met kruidvat testen en posi was. maar zou het nog wel kunnen dan o fniet. ga er maar uit van niet maar hoop het zo. ik kon gewoon niet wachten en ik heb dat nog geen een keer gehad zo da tik voor nod wil testen maar sinds mk wil ik gewoon graag opnieuw zwanger zijn. groetjes
Hier is het spannend. Heb nog geen duidelijke positieve test gehad, maar een foutmelding met de digitale CB, had echter wel een duidelijk tweede streepje, maar ik weet niet wat ik daar precies van moet denken, heb er ook een topic over geopend bij zwanger worden... Spannend... Verder wil ik alle zwangeren feliciteren en een dikke knuffel voor de onig-dames!
Helaas, kennelijk ken ik mijn eigen lichaam niet meer......ik kan ook op rood! Ben een beetje van slag, vooral doordat ik zulke andere symptomen had, en daar ik ervoor heen niet echt mee bezig was geloof ik niet zo in het aanpraten......maar goed op naar de 2e ronde! Liefs
spannend hier zeg....ik moet nog een paar daagjes afwachten....ik heb met mijn vriendje afgesproken dat ik pas een paar dagen na mijn nod test.....ik hoop dat ik dat volhoud....ik ga er niet van uit dat het de eerste ronde meteen raak zal zijn....maar hopen blijf ik wel hahaha alle meiden heel veel succes...ik duim voor jullie
@zico balen meid, was al heel erg benieuwd hoe het met jou was! Veel succes in de volgende ronde. Bij mij blijf het toch nog spannend ben nog steeds niet ongie dus er is nog steeds een kans. Denk dat ik wacht tot dinsdag en ben ik dan nog niet ongesteld dan gooi ik er wel weer een test tegenaan.