Gefeliciteerd Nien! Ik ga morgenochtend nog eens testen met de laatset CB digitaal die ik nog heb liggen. Ik ben erg benieuwd, de meeste reacties die ik op de foto heb gekregen (gewone CB die ik donderdag heb gedaan) zijn positief!
Nou dames ik mag op rood! Ben gisteren ongi geworden. Iedereen hier veel succes en ik hoop voor jullie niet tot ziens in februari! Groetjes, Angela
heej allemaal, @Nien : Supergefeliciteerd! kan iemand mij helpen? Ik weet niet of ik nu ongi ben....? (HELP ) Ik heb iets roze /rood slijm verloren vandaag, maar lang niet voldoende om een maandverbandje mee te vullen en als het in het maandverbandje zit is het een beetje bruinig (sorry voor de omschijving ) Kan iemand hier mij please helpen? Wordt er zo onzeker van.. Groetjes Diana
Hoi Didi wat jij hebt heb ik ook! Ik word er echt een beetje gek van. Ik heb nog niet getest, ben net terug van een weekend weg, maar weet niet goe of ik wel moet testen of even af moet wachten. De vorige keer had ik dit namelijk ook, maar werd toen een paar dagen later ongi. Heb dit de maanden ervoor niet gehad en het lijkt ook oud bloed. Raar he! Als iemand ook maar enig idee heeft? Verder voor degene die zwanger zijn: SUPER! Voor degene die door moeten naar de volgende ronde: BALEN, maar nieuwe rondes, nieuwe kansen en hopelijk worden de volgende kansen volop benut! Liefs
Hallo lieve NOD dames van januari, Door al het gedoe in de medische malle molen, ben ik hier een tijdje niet geweest. Even een beetje afstand (en sta dus ook niet op de lijst, terwijl mijn NOD 1 januari was.) En dat dachten mijn lief en ik ook voor wat betreft een beebje. Eerst maar de noodzakelijke kijkoperatie afwachten. Dachten we... En wat denk je: het is raak! Vandaag 6 dagen overtijd, had er geen vertrouwen in dus had nog niet getest. Maar dacht vanochtend, duurt nu toch wel lang... toch maar een testje... Direct twee dikke vette blauwe strepen! Dus eindelijk in ronde 19 is het raak! 19 is mijn nieuwe geluksgetal!
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 2. Sylvia111 & Biebela 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious 6. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & LovelyLove & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie 7. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 8. Angellady 9. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Moesje78 & Juulsrulez 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky 12. Kelly1980 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Caecilia 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje 20. Melanietje & Danii & Roshi 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale 26. Wieffie & Maxje 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Lievelief & Jacq 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash 30. Roos80 & Josien & Loopy & Aura & 2dekleine 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 186 passagiers voor de roze arreslee 40 ongesteld, 11 zwanger, 9 negatief , 1 twijfelgevallen, 0 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 4. Wishgirl 5. Jessica83 6. Dretjuh 7. Puzzcat24 8. Golfola 9. Yolandabenny 10. Queensan Testmarathon 12 januari: 1. Merel69 2. Silvana 81 3. Tezzz Testmarathon 13 januari: 1. Juulsrulez Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 3. Jessejaime Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime 2. Eva1983 3. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Hster en Nien gefeliciteerd! Ik hou van roze op de lijst dus wilde jullie er graag bij zetten! Hster, jij staat erbij op 1 januari. Nien wat was jouw NOD? Dan zet ik je erbij! Groetjes, Josien
hoelang van te voren kan je testen met de testen van de site weet iemand dit sorry heb het al gevonden 4 dagen voor nod alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd geniet ervan
Thanks dames. Ik wens jullie ook zo'n onwerkelijk geluksgevoel! (hopelijk wat sneller dan bij mij). Duim voor een vruchtbaar 2008.
Hoi meiden, Denk dat mijn cyclus toch wat langer gaat worden... heb gisteren een ovu test gedaan en die was zeg maar net niet positief maar wel net niet... Nu ja we klussen nog even fijn verder! @alle nieuwe zwangeren, Gefeliciteerd! Wilde toch iets zeggen over al die bannerchecks... Als je je banner wilt zien kan je altijd via zoeken je laatste bericht bekijken. Je banner wordt in al je oude berichten ook bijgewerkt dus is het niet nodig om daar steeds een bericht voor aan te maken.