NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hster, gefeliciteerd! Ben zo blij voor je! Na al die tijd!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hster, gefeliciteerd! (Geeft ons weer moed ;))

Hier mijn ei gevonden op dag 13 (dag 12 + ovutest)... zit dus weer op de wachtbank. Nog 11 lange dagen... ;)

3. kikiko

kikiko Actief lid

30 dec 2007
    122
    0
    0
    Overijssel
    Mijn twijfel is weg. Ik mag op rood. :x :x
    :evil: is vanmorgen gekomen.

Mijn nieuwe NOD is nu 1 feb. dus ik ga door. Heel veel succes allemaal en
    zal voor jullie duimen.

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    * banner check *

5. babieeee

babieeee Lid

5 jan 2008
    10
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Hallo allemaal,

ben nieuw hier en ook aan het aftellen... Nog 1 dag en ik kan testen (kon niet wachten en heb vanochtend toch al eens geprobeerd - test negatief :( ) Heb toch het gevoel dat het deze keer raak zou kunnen zijn!
    Afwachten maar, zoals jullie allemaal...

6. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    goeiemorgen , gister avond :evil: :evil: gekregen dus ik kan naar februari :( :x

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik mag op rose!
    Volgens de digitale CB ben ik zwanger!
    Joepie!

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gefeliciteerd, Wens3! :)

9. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Wens3, Gefeliciteerd.

10. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    zwangeren gefeliciteerd! Geniet van de roze wolk.

Ik heb vanmorgen negatief getest. Bij Britt had ik 3 dagen voor NOD al een positieve test dus ik denk dat ik door kan naar volgende ronde.

11. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    WOWWWWWWW meiden wat super hier zeg WEns3, Nien en Hster GEFELICITEERD ik zou zeggen strooien maar want we willen hier nog veel meer ROZE zien :)

@zico en maxi thanxx meiden, vind het zo spannend...... ben nog nooit zolang niet overtijd geweest. Dit keer ook allemaal signalen maar ben zo bang dat ik mezelf weer gek zitten maken want heb wel 2x negatief getest :(.... afwachten maar...

liefs morgaantje

12. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @kikiko balen meid en dikke knuf van mij

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoera, ik zie weer een aantal roze namen op de lijst! gefeliciteerd meiden!

ik ga vanaf 13 januari proberen 3x kunstmatig te insemineren. dat is pas ronde twee en ik hoop dat het lukt!

@Josien, hoe is het met jou? Mijn NOD zou volgens de FF 29 januari zijn in plaats van de 30e. Als je dat niet erg vind, zou jij het dan willen aanpassen? Als ik het doe ben ik altijd zomaar ineens het plaatje kwijt. Geen idee wat ik fout doe.

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Je haalt me de woorden uit de mond... ik bedoel de letters uit het toetsenbord... euh laat maar... helemaal mee eens!

Zwangeren GEFELI weer... het komt nu echt op gang hier! Hoera hoera hoera

15. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    TATATADAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik ben zwanger!!!!!!!!! Ik mag roze gekleurd worden
    Ik strooi flink in het rond met hcg-tjes....

In deze hectische tijd met mijn vader (hebben jullie misschien gelezen)
    dan toch nog een geweldig nieuws tussendoor!

OOOOOOOO ik ben zo gelukkig.

Heel veel succes voor iedereen, alle zwangeren GEFELICITEERD, alle wachtende....veel geduld voor jullie en alle rode....heeeeel veel succes en plezier bij de volgende poging!

16. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Ja, hier ben ik ook weer,
    ook op de wachtbank!

Veel zwangere erbij! Super!

Groetjes Rian

17. just the2 of us

just the2 of us Actief lid

30 dec 2007
    190
    0
    0
    gefeliciteerd merel! :D :D
    geniet ervan.
    voor de rest wens ik iedereen heel veel suc6!

18. Hanne9

Hanne9 Actief lid

20 dec 2007
    140
    0
    0
    België
    De vorige drie dagen had ik last van pijn aan baarmoeder. Waarschijnlijk eisprong, maar ik vond 3 dagen toch wel wat lang om pijn te hebben? Normaalgezien voel ik geen eisprong, of enkel 1 dag beetje pijn. Nu was het echter 3 dagen? Is het normaal dat die pijn zo lang duurt? Zijn hier nog vrouwen die zo lang ovulatiepijn hebben?

19. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden

diegene die roze mogen gefeliciteerd

ik wilde weer gaan testen maar wacht maar af tot woensdag had negatief gister dus denk dat het ook zo is maar wie weet word het nog posi

succes en meiden die rood zijn succes voor volgende ronde.

20. Oh wat mooi! Weer mensen zwanger! En Hster na zo lang proberen, practig meis!

Tja, ik weet niet hoor. Ik begin nu zo langzamerhand een beetje gek te worden van mezelf. Ik eet nooit fruit. Gisteren kreeg ik ineens onwijze trek in fruit. J. rookt op zolder en dat ruik ik eigenlijk nooit op een andere verdieping. Nu rook ik het beneden in de hal al. Ik heb sinds eergisteren al de hele tijd een gevoel alsof ik veel teveel gegeten heb en alsof ik niets kan eten. Ik kan normaal altijd eten. En van die plofjes af en toe rechtsonder in mijn lies/buik. Vanochtend in de auto een misselijk gevoel. En chagerijnig gisteren! Net zoals ik altijd was in de stopweek van de pil. Dingen zeggen die je niet wil zeggen en vreselijk kort ion de kar reageren.
    Tja, je WIL het natuurlijk ook graag maar nu leg ik ineens linken met zwangerschap terwijl ik normaal waarschijnlijk voorbij zou lopen aan deze dingetjes. En dan die droom.... Ik heb eergisteren een hele heldere droom gehad. Ik droom normaal alleen met volle maan. Veel te lang verhaal, maar ik liet hem op een forum lezen en uitleggen en ze zagen allemaal een aankondiging van iets in oktober.. Ik had namelijk in die droom een brief gekregen in een kinderlijk handschrift, gericht aan een Blije Kim in Verwachting en hij was genummerd als 1/10, 2/10 en 3/10, verder werd er niet geteld.
    Nou vraag ik je! Had nooit gedacht dat ik mijn nuchterheid en gezonder verstand nog eens zou verliezen, maar van mij mag het rap zover zijn dat ik overtijd ben en kan testen, of ongesteld (liever niet!) maar hier word ik zelfs gek van, haha.
    Als ik nu nog niet zwanger blijk te zijn, dan ben ik benieuwd hoe WEL zwanger zijn voelt.

16 of 17 januari ga ik testen (even afhankelijk van mijn geduld)

Deel Deze Pagina