alle zwangeren: van harte en genieten maar! echter toch nog te veel mensen in het rood. houd moed! ik zit op het wachtbankje. wie weet komt de pendel uit. we zullen zien...
vraagje ik heb al ff geleden gevraagd of ze willen pendelen maar kan iemand dat voor mij doen dank je alvast
Mijn naam mag ook op rood! Vannacht ongesteld geworden! Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren! Succes alle wachtenden! Sterkte alle meiden die met een nieuwe cyclus zijn begonnen!
Hallo allemaal, Ik ben even een tijdje weggeweest. Lekker op vakantie geweest en even niet meer aan zwangerworden gedacht..Eeehm nouja, voor zo ver het lukte natuurlijk! We zaten bij familie in huis, dus van seks is er niets gekomen. De laatste dag dat we seks hebben gehad was op eerste kerstdag..ongeveer 3 dagen voor mijn eisprong. Ben dus bang dat het deze maand weer niets is. Deze week krijgen we de uitslag van het sperma onderzoek van mijn vriend..Ik hoop dat deze positief is! Lies Yustin
Echt super leuk dat er bijna elke dag wel een nieuwe zwangere bij mag komen, toch erg leuk zo in het nieuwe jaar. Hier is de ongi bijna over en dan kunnen we beginnen met klussen al geloof ik nooit dat het de eerste maand al gelijk raak mag zijn. Ik vind het nu wel veel spannender als bij onze eerste, toen was ik zo bang geen kindjes te kunnen krijgen en die angst is er nu weinig tot niet meer, en dat maakt het allemaal wel relaxter.
gaat wel goed he zo weer een paar nieuwe zwangeren gefeliciteerd moet mn geduld nog ff houden tot de 15 de dan is het ook mn trouwdag zou wel leuk wezen ik mag van de testmarathon van de 22ste af hoor denk niet dat ik dat ga redden als de 13de mn nod is
hej meiden, Alle zwangere gefeliciteerd! ik moet nog even wachten voordat ik ga testen! aankomende zondag! ik hoop echt dat ik het volhou! Maar ja komt vast goed. ik heb wel een aantal symthomen: misselijk, slijmverlies, hooftpijn en moe moe moe. maar kan het me natuurlijk ook verbeelden en ik ruik echt alles haha! XxX juuls
Goedemorgen allemaal, Weet echt niemand wat er kan zijn..? Vanmorgen was de slijm (sorry) weer doorzichtig.. kan echt niemand vertellen wat het "kan" zijn? Groetjes Diana
Nee van je afscheiding kun je echt niet op aan na je ei.... Op sommige sites zeggen ze dat als je afscheiding hebt dit van het afgestorven eitje komt maar ik had ook afscheiding toen ik zwanger bleek. Maar ik heb altijd afscheiding de laatste week voor ongi dus dat zegt echt allemaal niets... helaas
Joepieeeee....weer zwangeren er bij vandaag! Hester, Merel en Wens3...van harte gefeliciteerd! Ik ben in afwachting van mn ei.....nog geen tekenen, dus meer dan klussen en wachten kunnen we niet doen.... liefs
Hallo dames, Ik mag op roze! Ik ben zwanger ik heb vandaag getest! Ben echt heel blij! Voor de dames die nog moeten succes!en hoop dat er voor jullie allemaal een positieve test uit komt!
Hee Meiden, Super al die zwangeren hier! Zal januari dan toch een vruchtbare maand zijn? We hopen het voor iedereen natuurlijk! Maar even oficieel, alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd, dat er jullie nog velen mogen volgen he!
Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Ik moet nog even wachten voor ik kan testen, maar ik heb er een heel slecht gevoel bij. Ik heb nergens last van, maar ik huil bij het minste... Nog even afwachten dus...
Ik was eigenlijk nog helemaal niet weer bezig met weer zwanger worden, al was een derde al vanaf het begin de planning. We hebben echter niet iedere keer 'bescherming' gebruikt. De laatste keer 'onveilige' seks was 1 dag na mijn 3-daagse ongesteldheid. Normaal gesproken zou het dan toch onmogelijk zijn om zwanger te raken, maar mij lichaam verteld wat anders (denk ik). Mijn borsten steken en tintelen gigantisch en mijn eetlust veranderd. Mijn man mag mijn borsten bijna niet meer aanraken, want dat is te pijnlijk. Ik ga vandaag toch maar vast een test doen, want ik kan echt niet langer wachten. Misschien nog iets te vroeg, maar ik heb zoveel 'klachten' dat het hormoon-gehalte dan waarschijnlijk ook wel hoog is. Ik moet nog een test kopen. Vanmiddag maar even doen en dan even afwachten...