IK Voel me echt zwaar zwaar K...! ben weer ongie.... op naar ronde 15 alweer Iedereen hier verder heel veel suc6 hoop dat jullie meer geluk hebben dan ik! liefs morgaantje
Heb net gezien dat ik wat roze slijm verlies... Volgens de berekening was de innesteling 2 dagen geleden, zou dit de innestelingsbloeding nog kunnen zijn? Ik hoop in ieder geval van wel...
morgaantje wat balen zeg.....heel veel sterkte en succes in de volgende ronde ik heb gisterenavond mijn vriend ook nog naar de test laten kijken hij ziet ook duidelijk een tweede streepje maar is ook nog niet overtuigd....we gaan vrijdag weer een keer testen....pfff wat een spanning.....ik voel vanalles maar kan ook bij een naderende ongi horen...maar waarom kwam er dan een tweede lijntje op de test....die spanning is niks voor mij hahaha
Goedemorgen dames, Ik mag helaas op rood Vanmiddag moeten we voor de eerste keer naar het ziekenhuis. Ik ga dus door naar februari. Iedereen veel succes en ik hoop dat er hier nog veel roze bij komt. Liefs, Elin.
Ze zeggen een streep is een streep! Dus een hele voorzichtige felicitaie van mij. In welke ronde zit je als ik vragen mag? xxxx
officieel de eerste ronde maar we hebben eigenlijk vorige maand al niet echt meer opgelet...... daarom kan ik het ook niet geloven het kan toch niet dat het de eerste ronde of eigenlijk de tweede al raak is.....maar ja als ik dan de test zie pffff die spanning is erg zeg....maar ja vrijdag hoop ik meer te weten
Oh wat duurt dat wachten lang. En wat kun je gek worden van je lichaam zeg. Al kan ik het vandaag wel alweer beter loslaten dan gisteren. Als ik vandaag over een wek nog niet ongesteld ben, ga ik vandaag over een week morgen testen Wordt een heeeeeeele lange week. Roze meiden: gefeliciteerd! Geniet maar heerlijk van het zwanger zijn! Rode meiden, succes in de volgende ronde! En mede-wachtenden: keep your head up! Liefs Kim
Hallo allemaal, Heb heel de week geklust maar gister hadden we allebei geen zin.Maar zag wel dat ik witte afscheiding had? Nu zit ik dus weer op de wachtbank. Alle dames verder succes gewenst. Groetjes Rian
Lieve Morgaantje Omdat wij in Januari dezelfde cyclus hadden en we eerst gezamlijk zouden testen heb ik je vol spanning gevolgd. Helaas mocht het niet zo zijn. Ik wens je veel suc6 in de volgende ronde!
Jippie! Ik heb 2 streepjes!!! Zaterdag had ik een negatieve test, maar ik bleef zulke gevoelige borsten houden dat ik net nog een test heb gedaan en nu heb ik 2 streepjes! Echt geweldig we krijgen een Esje72
Hey meiden, Jammer maar helaas ik mag weer in het rood! Sorry dat ik het pas zo laat laat weten maar ik was een weekendje weg met mijn ventje! Meiden die zwanger zijn deze maand van harte, ik ga weer vereder naar februari! Liefs shirley
NOD LIJST JANUARI 2008 01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 02. Sylvia111 & Biebela 03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious 06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & LovelyLove & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie 07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 08. Angellady 09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Moesje78 & Juulsrulez 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky 12. Kelly1980 & Mnq 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Caecilia 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje 20. Melanietje & Danii & Roshi 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale 26. Wieffie & Maxje 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Lievelief & Jacq 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy 30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 186 passagiers voor de roze arreslee 48 ongesteld, 15 zwanger, 5 negatief , 1 twijfelgevallen, 10 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 4. Wishgirl 5. Jessica83 6. Puzzcat24 7. Golfola 8. Yolandabenny 9. Queensan Testmarathon 12 januari: 1. Merel69 ZWANGER!!! 2. Silvana 81 3. Tezzz Testmarathon 13 januari: 1. Juulsrulez 2. Dretjuh Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 3. Jessejaime Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime 2. Eva1983 3. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Esje gefeliciteerd meid! Zijn er hier nog hcgtjes nodig? komt ie: * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg
ik moest 14 dec ongi worden niet geworden nu bijna een hele cyclus verder en heb 2 streepjes dus ik mag roze van dec nod.