zwangeren gefeliciteerd! Ik denk dat mijn ei er bijna aan komt, spannend! Heb ook 2 testen van matcare gekocht, die ultra, heeft iemand die al eens geprobeerd?
Alle zwangeren gefeliciteerd! ben best jaloers hoor hihihi Hier zijn helaas de ongikrampjes in mijn onderrug begonnen
yustin hier ook al 2 dagen krampen en alles van ongipijn alleen nog niet doorgetzet.... dus blijven hopen heb het hier vaker gelezen.. geen bloed geeft moed wanneer ga je eigenlijk testen?
gefeliciteerd met de zwangerschap. mijn nod dag is 13 januarie pas nod even wachten groetjes danielle
IK hooooooop hahaha het weekend. Als het dan nog niet doorgezet heeft! Ik heb cycluslengtes gehad van 26, maar ook een keer van 31 dagen. Dus het kan ook het weekend nog alle kanten op! Ik ben het elke maand wachten zoooo zat! wil gewoon zwanger zijn nu! hihi Zaadtest van mijn vriend was ook niet echt positief, maarja wel zien wel! En jij?
jaa ik geloof best dat je het zat bent.... ik denk dat ik morgenochtend gaat testen.... mits het idd niet doorzet... maar bij mijn vorige zwangerschap heb ik 3 maanden het idee moet ongesteld worden dus ik denk morgenochtend maar weer testen... hoop het zo... k ga in ieder geval duimen voor je (K)
Hoi allemaal, Hier zijn nog wat hcg-tjes! Ik wens alle klussers succes en alle wachtenden wens ik geduld toe. Esje72 * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg * hcg
Thanx meid, hoop dat de volgende ronde voor ons beide meer geluk brengt. @nikki spannend meid hoop dat je heel snel een vette streep te zien krijgt.
ik laat het zeker weten.... morgenavond meld ik het ga overdag eerst naar mijn moeder toe namelijk dus dan ben ik er niet en hou je in de gaten hoop het zo dat er een kleine beebie in je buik zit
Heej meiden, Heb voor het eerst het gevoel echt zwanger te zijn! Mijn moeder had dat ook bij al haar zwangerschappen. 3 stuks. de 13de ga ik testen en dan weten we het zeker!hoop dat dit gevoel blijft! Ben gewoon honds beroerd, misselijk veel plassen, chagarijnig, iets verhoogde temp,Raar gevoel in me buik. slijmerige afscheiding, en pijn in me (.)(.) Nog effe geduld en dan weet ik meer! XxX juuls
Hier ook, aan de ene kant voel ik dat ik elk moment ongesteld kan worden maar toch zit er wat aparts aan, mijn borsten zijn normaal wel gevoelig maar nu echt pijnlijk en ze zitten in de weg (terwijl het een kleine B is maar goed) Ik vreet alles wat los en vast zit, heb ook een raar gevoel in mijn buik, ik ga de 13 testen en dan zien we het wel