Feli aan alle dames ! Voor ons breekt ook een spannende tijd aan we gaan gewoon door maar we hebben wel de papaieren binnen vor de eerste test voor vruchtbaarheid van mijn man. Ben erg zenuwachtig!
bambie mag ook op rood... sorry beetje laat maar werd 4 januari savonds ongi... Baalde als een stekker... Maar aangezien we 1 maart de sleutel krijgen van een nieuw huis komt het ergens ook wel goed uit.. het is super druk op mijn werk zijn het huis aan het uitzoeken (waar we nu wonen) en je wilt niet weten wat je in 9 jaar verzameld... ha ha... (toch zou het niet erg zijn als ik nu wel snel zwanger zou worden... het nieuwe huis heeft kamers zat
Hoi allemaal, Ten eerste van harte gefeli aan alle zwangeren. En alle anderen succes (in deze of de volgende ronde). Ik zit me eigenlijk iets af te vragen. Je hoort vaak dat je er rekening mee moet houden dat het ongeveer een jaar kan duren voordat je zwanger bent. Komt dit door de pil of is de kans op een zwangerschap gewoon zo klein?
Hallo allemaal, Ik ben Gerda en ik ben 35 jaar, ik heb al een zoontje van 4 jaar. Ik moet me maar weer ergens aan gaan melden. Ben een tijd niet meer hier geweest, doordat ik heel lang klachten heb gehad na mijn miskraam. Ik ben nu wel over tijd maar ik test nu nog niet. Dat doe ik in het weekend. Ben misschien hier dan wel erg kort, maar ik vond nog niet terecht totdat ik zeker weet dat ik zwanger ben om me ergens anders aan te melden. Groetjes Gerda
Hoi Gerda, Jeetje je zit wel in een spannende tijd zeg. In ieder geval welkom (ook al is het misschien kort) (laten we het hopen hihi). Zal in ieder geval voor je duimen. Wel knap dat je nog steeds niet hebt getest. Zijn jullie al lang bezig?
Mijn zoontje wordt in september 5 jaar en we wilden eigenlijk wel kort naar hem een tweede kindje. In 2006 heb ik een miskraam gehad na 12 weken zwangerschap. En toen is het lichamelijk en geestelijk niet zo goed met me geweest. We hebben toen een stop ingelast van ruim een jaar en we hebben een maand geleden besloten om er toch weer voor te gaan. Ja, en nu meteen 4 dagen over tijd. Ik vind het heel eng om te testen, dus daarom stel ik het nu uit, kan het nog niet echt geloven. Groetjes Gerda
de meeste meiden voelen geen eisprong. Let er op of je vruchtbaar slijm hebt... Dat zegt meer voor je! Gr, paula
@ Wannabemommie Ik zie dat jij ook over tijd bent, wanneer ga jij dan testen? Jij dan ook succes met de uitslag Gerda
Ik heb vanochtend negatief getest maar ben ook nog niet ongi. Dus hoop dat het uitblijft en dat ik dit weekend een positieve test heb