Yes, vandaag de sleutel gekregen van ons nieuwbouwhuis. Dus even ergens anders aan denken (is ook wel even fijn). Allemaal succes met klussen he?! (voor mij heeft het woord klussen nu twee betekenissen, haha)
SUPER GEFELICITEERD! Misschien doet het "aan iets anders denken" wel wonderen Wie weet.. Groetjes Diana..
Goedemorgen... Gister had ik een een vrij donker streepje op ovu test, dus geklust....Vandaag weet ovutesten kijken of ie donkerder wordt, en vooral blijven klussen... Nou fijne dag allemaal.... LIEFS nony PS Als ik binnen 2 dagen een ECHTE posi test krijg is mijn nod nog in december....
Mijn fert.arts belde gisteren, de uitslag van het bloedonderzoek voor mijn schildklier was er. Mijn TSH is van 4,4 gezakt naar de 3,2. 3,5 is het maximale wat het mag zijn. Mijn FT4 was 15 en nu 8. Mag miximaal 26 zijn. Mijn TSH mag nog wel verder zakken maarja daar hebben we medicijnen voor. Gelukkig is dat ook weer onder controle.
de duimen draaien voor jullie meiden. Ze hebben bij mij een bloedname gedaan daarjuist, is dit niet wat vroeg? Als het toch een ongi is geweest dan mag ik straks al met clomid beginnen. Maar dan zou ik maar een cyclus hebben gehad van 17 dagen, dat kan toch niet he? Ondertussen veeg ik nog bruin, dat heb ik anders ook nooit. raar, heel raar
Goedemorgen allemaal, lekker geslapen? Ik heb ook ovulatietesten besteld.. misschien dat dat het zwanger worden van een broertje of zusje voor Lynn sneller laat komen Ik heb ook nog een klein vraagje, ik ben ongi geweest, maar na het vrijen gister verloor ik een beetje bloed.. ik dat wel oke? weet iemand dat toevallig? Sorry voor de rare vraag @ Jessica83 : Gelukkig maar.. @ nony: Hopelijk is 't dan raak, ik duim voor je Groetjes Diana..
Da s gek net weer ovutest gedaan lichter dan gister.... Probeer het morgen weer, heb wel ei buikpijn en wat hoofdpijn....Hopelijk morgen een dikke streep, en anders misschien toch al ei gehad..... LIEFS nony
heej allemaal, het is nog best rustig hier Voor de gene die dat nog niet weten, als je kijkt bij je verzonden mail, kan je ook je banner zien
gisteren met mijn zoontje Shane naar het cb geweest hij kreeg weer prikjes. niet leuk , maar ja het is het beste he. Hij is nu bijna 11 maanden en is 75 cm weegt 9680gram dus dat was hartstikke goed. Hij liet even aan de arts zien dat hij kon lopen. En toen maakte ze een propje papier en ging ze kijken of hij dat met duim en wijsvinger ging pakken en dat deed hij ook ook met zijn andere hand. En toen daarna ging ze de spuiten klaar maken en hij hield haar maar in de gaten van wat gaat zij nou doen? En toen was het moment aangebroken mijn vriend had hem op schoot die kan daar beter tegen als ik nou de eerste spuit ging in zijn re been nou daar was hij niet echt van onder de indruk dus ik dacht dat gaat goed, maar dat had ik beter niet kunnen denken, want bij de 2de spuit zette hij het op een krijsen niet meer normaal. zo zielig dan kan ik goed een potje mee zitten janken, maar ik heb me in kunnen houden. Hij heeft er gelukkig niet zo heel veel last van gehad. Zo dat was het weer. Zeehondje gefeliciteerd met je huisje he.
vrijdag eerste keer hsg onderzoek en weer eens bloed laten prikken. ik hoop dat het onderzoek wat meevalt want moet daarna terug gaan werken.
kan iemand mij ook op de lijst zetten? mijn nod is 5 januari. vrijdag hsg onderzoek en mijn mannetje moet dan zijn zaad binnen brengen en bloed laten trekken. ik ben eens benieuwd wat het allemaal zal zijn. ik hoop voor iedereen hier dat 2008 een vruchtbaar jaar mag zijn
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & Esther 7 & Selma2007 2. Jessica83 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & MenM & Shirbeuk 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny 6. FreeWilly8 & Bimba 7. Jent 8. Angellady 9. Rach84 & Wens3 & Marrie28 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje 11. Silvana81 12. 12 13. 14. 15. 16. 17. Dimmel 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Wieffie 27. 28. 29. 30. 31. 47 passagiers voor de roze arreslee 0 ongesteld, 0 zwanger, 0 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend 6 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 januari: 1. Fairy Tale Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 Testmarathon 12 januari: 1. Jent Testmarathon 15 januari: Testmarathon 22 januari: Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie
En hij is weer bijgewerkt! Meiden, als ik er ff een dagje niet ben, wordt er flink gekletst hier ! Ik kan helaas niet op iedereen reageren, maar ik wil jullie allemaal super veel succes wensen met klussen, met onderzoeken, met wachten...! Groetjes, Josien
Hallo allemaal, Kan iemand mij op de lijst zetten? Mijn nod is 9 januari, als het goed is. Ben maar van een cyclus van 28 dagen uitgegaan. Heb nu 12x een cyclus van 28 dagen gehad en deze keer, de 13e x, een uitschieter van 33 dagen. Maar ik ga maar weer uit van 28 dagen. Heb net even met de calculator het uitgerekend en het zijn wel mooie dagen, met de kerst vruchtbaar en op 31 dec. de innesteldag. Als dat geen geluk gaat brengen! Iedereen veel succes en ik hoop op veel roze in de januari lijst!
1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & Esther 7 & Selma2007 2. Jessica83 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & MenM & Shirbeuk 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny 6. FreeWilly8 & Bimba 7. Jent 8. Angellady 9. Rach84 & Wens3 & Marrie28 &elin26 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje 11. Silvana81 & Lana 12. 12 13. 14. 15. 16. 17. Dimmel 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Wieffie 27. 28. 29. 30. 31. je staat erbij