Heey we kunnen op de zelfde dag testen! Ga jij meteen de 15e testen of wacht je voor de zekerheid nog een paar dagen? Succes!
Ik denk toch maar dat ik de 15de zal testen. Weet niet goed wat ik er moet van denken! Vandaag gans de dag steken in mijn linkerzijde. Nog steeds geen ongi - gevoel. Dus, wie weet! Test jij ook dinsdag?
Er was weer heel wat bij te lezen. Het gaat echt goed in januari. Hier weer flink geklust dus nou maar hopen.... heb toch het gevoel dat ik me ei nog niet gehad heb. Dus het zekere voor het onzekere en toch nog maar even wat extra klussen de komende dagen. Zwangere dames geniet ervan De rest succes met wachten
Melrosie, ik denk dat ik niet langer kan wachten hoor, dus zal denk ik de 15e wel gaan testen! Het wordt ook mijn eerste test OOIT, dus tjsa...ben denk ik te ongeduldig!
meiden wat zitten we allemaal in spanning... jessejaime wat zou het super voor je zijn! succes met wachten tot de volgende test! ik begin nu ook echt een beetje zenuwachtig te worden.
Hey en jij ook over 2 dagen je NOD! Het is idd wel erg spannend, laten we duimen dat het voor ons allemaal goed nieuws is!
Maxie, heb jij al bepaalde klachen of gewoon net zoals anders, voordat je ongesteld moet worden? En ga jij de 15e ook testen?
ja ben ook helemaal van de zenuwen durf ook niks nog te zeggen tegen mn moeder ben daar nu wacht eerst maar af tot ik een echte duidelijke test heb ligt wel op mn lippen
ik heb niet echt klachten hoor, probeer er in ieder geval niet te veel op te letten, want andere maanden voelde ik van alles en werd ik ook gewoon ongi maarja, vorige maand was ik op dag 27 al 2 dagen ongi, zo denk ik nu wel. jij al een idee of het raak is, lichtje? ik wil de 15e ook gaan testen.
Ben nog steeds niet ongi geworden...Zou het dan toch? Durf niet te hard te hopen. Morgen ga ik weer een test doen. Ik houd jullie op de hoogte. Wish me luck.