hoi hoi, wil iemand mij op 20 januari zetten. weet het niet helemaal zeker, maar mijn cyclus rommelt een beetje.... dus we gaan hier maar vanuit. gr aline
WOW! echt super hiezo! 22 zwangeren terwijl het nog geen 22 jan is 8) @ jessejaimes super meid! ik gun het julle van harte na die lange wachtijd en dan morgen nog eens op jullie trouwdag vertellen hij zal er echt van genieten! @ heidje & dorientje ook gefeliciteerd! Nou ik denk er gelukkig niet zo veel aan deze week dus heb niet zozeer de kriebels ben gewoon bang dat het nega uitkomt maar wij testen pas als ik geen krijg op de 19de. veel succes dames!
Ik zou vandaag mij eisprong moeten hebben, maar vandaag voel ik niets hoor. Wel vrijdag en gisteren een soort ongesteldheidspijn gehad. Soms heb ik pijnlijke borsten, maar verder weet ik het ook niet. Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik op de avond dat ik mijn eisprong moest hebben al dat ik zwanger was. Had gelezen dat je dan hele donkere aders op je borsten kon hebben en dat had ik ineens! Ook voelde ik me 'anders'... Vanavond dus maar op borstenonderzoek uit! haha
Haha timzijnmama ,ik zit ook telkens te kijken en te voelen want ik mag pas morgen testen. Alleen het nadeel vind ik dat je van alles voelt omdat je het ook zo graag wilt ik tenminste nou ja voor mij nog minder dan een dag geduld.
Ook ik voel me anders dan anders, ja, hoe moet je het omschrijven? Heb me nu inderdaad voorgenomen om morgenvroeg te gaan testen. Hoop zo dat het raak is! Eindelijk eens geluk...zou geweldig zijn! Ga om de haverklap naar de wc, gaat nog steeds goed
Gefeliciteerd zwangere dames! Ik hoop dat de rest snel volgt. Hier is het weer broek loeren geblazen! maar nog niks van ongi te bekennen. Heb voor de zekerheid mijn banner op 30 dagen gehouden dat is nl. mijn langste cyclus. xxxx
helaas, was 7 dagen overtijd, maar toch ongi geworden vanmiddag, echt balen. Voor degenen bij wie het nog niet zo is, duimen...
He Wendy, ik duim voor je hoor! Zat net ergens anders op de site, en daar waren een hoop meiden die echt al heel lang overtijd waren. Dan denk ik ineens, waar maak ik me druk om!? En dan geloof ik ook spontaan niet meer dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn. Heb er , om eerlijk te zijn, ook wat moeite mee hoor. Maar goed, morgenvroeg maar afwachten en dan maar weer testen? Zie het nu al gebeuren dat het negatief is.....
He Willemien, Jammer voor je dat je toch ongesteld bent geworden.... Hoeveelste ronde was dit voor je? Wat waren je cycli ?
was de 3e ronde, nog maar als ik het allemaal zo lees, maar toch, hadden wel een beetje hoop . Mijn cycli waren, 28,29,26 en nu dus 35, wel raar. Gr, en voor jou spannend!
He Willemien, Na dat spannende valt me nu wel weer wat mee hoor. Ik snap het gewoon niet. Als je weet wanneer je je eisprong hebt gehad, dan moet je toch 14 dagen je NOD hebben? Kan toch niet missen? Dus dan zou je toch alleen een langer cyclus hebben als je dus ook niet weet wanneer je je vruchtbaarste dag en dus niet weet wanneer je je ei hebt gehad? Ik snap niet dat er mensen zijn die zolang overtijd zijn! Ik heb de 30e mijn ei gehad, kan het dan maar zo zijn dat ik ineens een cyclus van, ik noem maar iets, 32 dagen heb, en dus morgen ongesteld zou kunnen worden? Ik snap het het niet meer!