Door die 2 wk voor de bevruchting erbij te tellen kom je dus uit op 40 wk. Tegen de tijd dat je test ben je dus al 4/5 wk zwanger. Grappig he
Lady kijk maar naar mijn banner, het klopt echt. edit: en je weet toch nooit wanneer de bevruchting was...
Hihi leuk die visnetjes! Met die grote wil ik ook wel vangen! En inderdaad, er staan genoeg meiden op de lijst die aan het eind van deze maand roze staan. Wauw mooi idee eigenlijk! Ik wil ook op roze
@nana: ik was zo benieuwd naar je test, dus net speciaal de computer maar even opgestart! jammer dat de foto zo onduidelijk is zeg! Wat doe je nu? Over 2 dagen ofzo nog een keer testen? Je bent ook nog niet ongi. ik denk nog steeds dat je zwanger bent! Verder zag ik dat we weer een zwangere hebben! Gefeliciteerd! Dat er nog maar veel roze mag komen deze maand!
Ok.. Na die testje van vanochtend weet ik bijna zeker dat ik zwanger ben. Veel duidelijker dat gister. Dus ga ook maar voor een banner kijken. xx
Mooie banner, lady. Nu is het helemaal echt . Nog even een klein zeurtje: als ik nou wel zwanger ben en ook echt pas bij 6 weken duidelijk posi test net als mn zus, dan heb ik gewoon 2 weken minder om van mn zw te genieten . Maar als ik er nu al vanuit ga dat ik zw ben (wat mn mannetje trws wel doet), dan is het extra erg om straks alsnog ongi te worden! Lekker dan.
Alle zwangere gefeliciteerd ! Alle niet zwangere balen . Alle klussers succes. Alle wachtende ik heb wat boekjes neer geleg dan komen we de tijd misschien door.
? Waarom kloppen mijn dagen niet? Suuz, jij hebt van dezelfde site een banner maar bij jouw klopt ie wel. Weet jij toevallig waarom? x