Heyo meiden, GEFELICITEERD zwangere meiden. Spread the HCG around! We kunnen het allemaal goed gebruiken. Maar bovenal... Geniet van jullie roze poezelige mooie wolk. 't Is vast lonely at the top.... Maar denk er om... de rest komt er aan!
zoo kom ik ff tussendoor spieken zie ik veeel roze... GEFELICITEERD @Nana.. ...jammer idd dat de foto zo onscherp is.. maar ik weet hoe een foto de real life test kan vervagen.. meid.. ik duim mee voor een duidelijke test.. doe mezelf er dan meteen ook maar 1..hahaha.. Vanmorgen zelf.. ineens rustige boobies.kan ze wel pijnlijk kijken..haha.lichte misselijke vlagen, maar valt errug mee vandaag.. dus met andere woorden..geen bijzonderheden.. manlief is wel helemaal van slag.. zo nuchter als ie altijd is zo NOT in zijn vel is hij nu.. hij lijkt er nog wel meer moeite mee te hebben dan ik met die onzekerheid... heb steeds meer het gevoel dat het niets is en dat is eigenlijk wel prettig...de hoop vervliegt gevoelsmatig wat en dat geeft wel wat rust op een gekke manier.. hier verder visite straks dus ik kom tussendoor nog wel even spieken..
wow zwangeren! GEFELICITEERD! Ik had net met afvegen een beetje roze... zou dit een innesteling kunnen zijn? Voel je dan ook nog andere dingen?
Meiden wat super, al weer zwangeren! Kiki & lady gefeliciteerd! Nana, spannend meid! Ik hoop dat je snel een duidelijke test in handen hebt! Wat denk/ voel je zelf?
Het lijkt me erg vroeg voor je ongi, dus het kan best een innesteling zijn, maar het kan ook gewoon een klein wondje of krasje zijn natuurlijk. Spannend, duim voor je!
Whoehoe ik duim natuurlijk ook de komende 10 dagen! heb net bij de calculator gekeken en dan zou de innestelling morgen zijn! zou natuurlijk makkelijk een dagje eerder kunnen.. toch? Heb jij nu al duidelijkheid Nana (sorry als het al ergens staat, heb niet alles terug kunnen lezen....)
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie & Loveable123 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe & Esther1983 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Milla Rose 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 142 passagiers voor de roze luchtballon 6 Zwanger, 10 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Thnxx meiden, K ben overigens nog steeds op zoek naar mn camera. K kan hem echt niet meer vinden, k zit er bijna over na te denken om een nieuwe aan te schaffen. Zo duur zijn ze niet meer. Maar ja, k zoek nog wel even verder.. xx
@Misschienmama: nope, weer een twijfeltest (zie foto). Denk dat ik nu maar even tot vrijdag wacht, want het schiet niet echt op met mn hcg en wordt een beetje gek van dat testen. @Odess: ja, had hem ook graag wat duidelijk gezien, maar ik houd nog hoop.
Hey meiden, heb niet echt veel met jullie meegekletst, maar wil jullie toch even op de hoogte houden om de lijst bij te houden. Ik was te nieuwsgierig, en heb dus vrijdag getest. Was negatief. Had nog wel wat hoop omdat ik geen ongi voelde aankomen. Vandaag heeft ongi toch doorgezet. Zonder dat ik er last van heb. Dus ik mag op rood. Wil iemand dat voor me aanpassen? Zwangeren, gefeliciteerd!