Hallo meiden, Ik had gisteren ook een lichte positieve test, maar twijfel nog, ga morgenochtend weer testen met digitsle test en dan horen jullie van mij of ik zwanger ben of niet.
Joyce ik heb je testen gezien en ik zie ook een streep hoor! Morgenochtend spat er vast zwanger van het schermpje af!
vandaag is het de ,laatste dag dat ik internet heb dan moet ik afkicken wel 2 dagen! als het nie lamnger duurt gaan nieuwe vloer leggen morgen dus vandaar
@Joyce84: spannend hoor, veel succes! @Bruisje: nog een paar daagjes geduld dan heb je duidelijkheid, wat duurt het wachten toch lang... leef met je mee. Ik heb ook etos zwanger worden geslikt en idd gelijk zwanger. Cyclus is er niet korter door geworden maar helaas is het wel geƫindigd in een miskraam. Nu slik ik het dus niet meer, alleen vsm puur mama. Bij mijn vorige zwangerschap slikte ik alleen foliumzuur en was ik ook snel zwanger. Hier is het bloeden zo goed als gestopt. Ben het vruchtje al vrij snel verloren maar had verwacht ook veel stolsels te zien maar is al die tijd alleen helder rood bloed geweest.
Oh balen en dan gaan ze hier als het goed is ook nog eens de 10/11 verhuizen, dan heb je nog een paar daagjes om terug te lezen! Maar een nieuwe vloer is ook leuk!
Nou meiden mijn temp weer raar, wel duidelijk ei met ovutest gespot maar geen tempverhoging. Ik print nu mijn tempkaartjes uit en moet om 15.10 bij de gynaecoloog zijn voor echo, heb zelf een vermoeden dat ik weer last van cystes heb want anders zou ik het ook even niet meer weten nu... Tot straks...
@Flex.. oeh.. nieuwe vloer mooooooi en ja dan heb je idd wat terug te lezen. Maar das altijd leuk.hihihii @Yihaa nou ik heb eigenlijk wel zekerheid nu hoor. manlief alleen nog niet. ik ben echt niet zwanger. ik geloof het niet.
hey allemaal ik ben ff een paar dagen niet meer actief geweest op deze site wel nog ff gelezen hoor.. ik zie dat er toch weer zwangeren bij zijn gekomen gefeliciteerd allemaal.... ik ben vandaag begonnen met lijnen. pff ik heb echt een jaar lang mijn gewicht niet in de gaten gehouden ik dacht steeds als het goed is wordt ik toch dik . maar nu duurt het allemaal wat langer en krijg ik toch wel de balen van mijn lichaam broeken zitten te strak ik ben er klaar mee..wil er 10 kilo af dus ik kan nog ff..
en nu maar hopen dat je snel weer moet stoppen met lijnen....whahaha.. maar dan wel omdat je over een paar dagen ZWANGER test...hiihihi
Ik had gehoopt me hier nu wel bij NOD januari te mogen voegen....maar helaas....nog geen menstruatie te bekennen. Dus wanneer ik me ergens mag melden? Het wachten duurt altijd zo lang he! Veel succes dames, ik hoop voor jullie op een roze maand. En wie weet kan ik deze maand toch nog meeliften. groetjes Berenbotje
@ Suuz, ja iedereen op het forum zegt bijna dat ze denken dat ik gewoon zwanger ben We zullen het morgen zien
sjonge berendbotje? dat duurt lang? kan t niet zijn dat je meteen weer zwanger bent? of heb je bloedlaten prikken ivm hcg?
Nou ik geloof niet dat ik weer zwanger ben...sinds een paar dagen geven de zwangerschapstesten weer negatief aan....dus ik denk het niet. Ik ben nu bezig met ovulatietesten om mijn ei op te kunnen sporen, helaas nog zonder resultaat. Als die menstruatie komt, vind ik het ook goed....dan weet ik dat alles nog werkt. Het duurt wel lang ja....nu al 5,5 week, normaal maar 28 dagen....dus het wordt wel tijd.....ik wil gewoon verder. Lief dat je op mijn verhaal reageerde. Afwachten dus nog!
eum zou iemand mijn even helpen zoals jullie zien gaat er ff iets niet goed , wil graag het aantal zwangeren op 7 zetten mijn naam roze is wel gelukt maar de foto is nu ook weg alvast bedank
eum zou iemand mijn even helpen zoals jullie zien gaat er ff iets niet goed , wil graag het aantal zwangeren op 7 zetten mijn naam roze is wel gelukt maar de foto is nu ook weg alvast bedank
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie & Loveable123 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 141 passagiers voor de roze luchtballon 7 Zwanger, 16 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!