knippy had ook voor mij gependeld maart 09 .. nou als manlief zich bedenkt zou het zo maar s waar kunnen zijn...hihihi
euh.. de pendeldames kunnen het vast beter uitleggen.. aan de hand van je naam en geb.datum kijken ze of ze via een pendel kunnen zien wanneer een evt bevruchting gaat plaatsvinden of wanneer je posi gaat testen.. welke maand.. niets om je aan vast te houden, maar wel leuk om naar toe te leven....en super als het uitkomt.. ik zie t JUST FOR FUN!
heb een vraagje ben een paar weken geleden gestopt met de pil. 20 dec was de eerste dag van mijn menstruatie. moet over een week weer ongesteld worden. nu heb ik licht roze afscheiding heb dit nooit eerder gehad wat zou dat kunnen zijn kan iemand me miss helpen gr lisa
kan vanalles zijn. Omdat je net bent gestopt, moet je ontpillen, je cyclus kan van slag zijn en daarom eerder of later menstrueren. Daarnaast zou het eventueel een kapot bloedvaatje kunnen zijn. Dit kan ontstaan bij druk of gemeenschap. Ook een optie, maar hou je er niet aanvast, zou een innesting zijn. Hopelijk heb ik een antwoord op je vraag gegeven. Misschien dat de andere meiden nog andere opties hebben. Groetjes,
Heb net weer even wat bijgelezen. @Bruisje: Oh wat vervelend dat je mannetje nu twijfels heeft. Denk je dat het een tijdelijk iets is, dat hij het gewoon nog moet verwerken of wil hij uberhaupt geen beebjes meer? Lijkt me heel moeilijk, je kunt hem bij zo'n belangrijke beslissing natuurlijk niet negeren, maar als hij eerder wel wilde en nu niet meer is dat extra rot. Maar misschien is het gewoon een kwestie van een beetje tijd (hopelijk niet meer dan een paar daagjes) Hoop dat je hem snel over kunt halen! Succes & sterkte! @Lisa: duidelijker dan ladyjoey het zegt kan ik het niet zeggen
goed uitgelegt hoor mijn postvak is weer leeg dus voor de mensen die willen stuur maar een pb met voor achternaam en geboortedatum kan alleen wel even duren ligt aan de hoeveelheid aanvragen
ben idd vaker gestopt geweest met de pil omdat ik toen geen vriend had. toen was ik altijd ewoon en regelmatig ongesteld toen las ik op een site dat het idd een innesteling kan zijn wanneer zou ik dan kunnen testen eventueel ? kan het ook eerder als 12 dagen zou eigenlijk a.s zaterdag mijn mentruatie moeten krijgen gr lisa
Hoi, Nogmaals zou ik er niet te vlug vanuit gaan dat het een innesteling is, hoewel dat wel helemaal geweldig zou zijn natuurlijk! Voor advies over stoppen met de pil, zou ik je echt even willen verwijzen naar info op het internet, zodat je weet wat de pil met je doet, heb ik ook gedaan en hielp me goed! Wanneer je zou kunnen testen: Ik zou voor maandag de 19e gaan wanneer je nog geen ongi hebt... dan weet je zeker dat je niet voor niets test! Succes!
dit is voor het eerst dat we er mee bezig zijn als ik aan de pil ben kijk ik er verder niet naar omdat het altijd hetzelfde is . dus weet niet hoe het allemaal precies zit maar ga es op internet zoeken hoe en wat en ik wacht rustig af thnx
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie & Loveable123 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 143 passagiers voor de roze luchtballon 7 Zwanger, 16 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Voor alle zwangere meiden; GEFELICITEERD! Voor alle meiden die negatief hebben getest; balen, maar je weet maar nooit. Voor alle meiden die ongi zijn geworden; super balen en vol goede moed naar de volgende ronde. Wel grappig trouwens dat sommige al uitkijken naar testen of al getest hebben. En wij moeten nog beginnen met klussen
hallo meiden... Ik ben terug van de gynaecoloog en ja hoor weer 3 cystes ! 1 op de linkerkant en 2 op de andere kant op de eierstokken en dus géén ei. Heb nu provera meegekregen om een bloeding op te wekken in de hoop dat ze weggaan en clomid om een eispong te stimuleren. Ik zxit er helemaal doorheen nu en ik heb besloten om alleen de provera te gaan gebruiken en op dag 1 van de bloeding weer aan de pil te gaan, ik kan hier niet langer tegen, het regeert mijn hele dagelijkse leven en alles erom heen en ik wordt er zo moe van en al die teleurstellingen maar weer en dan ook nog mijn ziekte dus alles moet zo kort dag dus dan maar geen kinderen meer voor mij, ik oet maar blij zijn met de lieve dochter die ik heb. Ik heb het er erg zwaar mee, maar dit lijkt me beter.... WIL IEMAND ME VAN DE LIJST HALEN? de 6e en de 19e please...
@Loveable123 vanachter mijn computertje geef ik je een hele dikke knuffel jeetje wat een verdrietige berichten sterkte
@Loveable: Oo meis toch, wat vind ik dit erg voor je . Kan me heel goed voorstellen dat je je nu heeel rot voelt en het er helemaal mee hebt gehad. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je in eider geval heel veel sterkte wensen en als je behoefte hebt om erover te praten dan kun je hier altijd terecht (hoewel ik me goed kan voorstellen dat je het ook even met zp hebt gehad). Ik zal je zo gelijk van de lijst halen. *Hele dikke knuffel!*