Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 142 passagiers voor de roze luchtballon 7 Zwanger, 16 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote]
Och loveable toch.. sjonge zeg.. ik schrik er gewoon van...Heel veel sterkte meis.. en als je wilt praten dan weet je ons te vinden.. hele dikke knuffel vanuit hier!
ik ben nu weer wel misselijk en heb hele irritante felle steken onder mijn schaambot.. weer s wat nieuws...
Tjee loveable, wat een naar bericht zeg. Begrijpelijk dat je je terugtrekt hoor.... Ik ben vandaag met een collega bij mijn oude (haar huidige) VK geweest. Ze kende me nog (uiteraard, ik ben zo leuk!). En zei: zeker raar om hier te zitten en niet zwanger te zijn....en ik dacht....hihi ja, als je eens zou weten. En toen ik weg ging gaf ze me een hand en zei ze: nou tot de volgende keer..... zou het? zou ik daar over een week of 8 weer zitten?
Hey meiden, Ben ik weer s, na een rotdag op mn werk. Ik had vanochtend uit zenuwen weer getest, maar weer positief en dit keer goed ook. Woensdag zou mn nod zijn, en als alles goed gaat ga ik vrijdag lekker een feestje bouwen. Is er eigenlijk ook een topic uitgerekend september 2009? Ik kom zo weers piepen, k ga eve eten. Groetjes kiki
@loveable: wat een verhaal. ik kan me voorstellen dat je even rust neemt. Sterkte in ieder geval! @Joyce; gefeliciteerd Ik heb niet alles teruggelezen, dus alle andere meiden die vandaag positief getest hebben natuurlijk ook van harte gefeliciteerd.
Dikke knuffel voor Loveable! Voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd! Nou vandaag nog nix te zien, alleen wat slijm bij plassen, maar dat had geen kleur.
@joyce SUPERDEPUPER.... geniet ervan meid... @ Lovable.... Sterkte meid... Wat een rot nieuws zeg... Geen lekker begin voor 2009 @Knippy Ik had je een PB gestuurd... Zou je eens voor mij willen pendelen? Hier verder alles nog rustig
@loveable: pfff wat een naar verhaal! Wat een teleurstelling! *heeeeele dikke knuffel* @ de zwangeren: gefeliciteerd! Super voor jullie. Go roze! @Nana: sssssspannend! @Bruisje: de maandag is bijna voorbij. Ik weet het, de tijd gaat langzaam, maar probeer je een hart onder de riem te steken..hopelijk helpt t een beetje!