Mamarie ik zie ze gelijk, wel vaag maar ze staan er zeker! Een voorzichtige felicitatie van mijn kant...! Puzz omg, wat erg. Zijn er geen andere oplossingen en dat mtx voor welke periode is dat? Voor altijd of om nu het ergste te bestrijden? VInd het zo sneu voor je, weet hoe groot je wens is...
@ puzz wat een moeilijke beslissing meid sterkte en let wel je gezondheid is ook belangrijk hoor @ mamaria ik zie ook echt een heel dun lijntje spannend
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: Luukske &SylviaM &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & ricmar94 TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 143 passagiers voor de roze luchtballon 7 Zwanger, 16 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Gisteren negatieve test Vandaag net een gedaan die ligt te drogen, maar zag ook nie veel. Zal even nu gaan checken voor de zekerheid. Een monumentje!
Hihi, die ligt te drogen Ik had hem gisteren even op de verwarming gelegd te drogen Mijn man lachtte mij vierkant uit.
Nope, ook leeg. Nou maar wachten wat er morgen gebeurd. Anders heb ik alleen nog 1 van Kruidvat met dat blauwe plusje en nog 3 digitale CBtjes. Kan nu echt nergens meer die 2 voor 5 euro vinden bij het Kruidvat. En voor een Trekpleister moet ik echt een andere stad zelfs in... Als er morgen geen rood te zien is, test ik woensdag wel weer.
val ik even in een spannend moment binnen.. @PUZZZ.. och jemig meis.. wat een bericht.. dit is niet echt een keuze hoor.. kan me niet voorstellen hoe je zou moeten kiezen..en toch wordt je er voor gesteld..ongelofelijk. is er geen enkele andere optie? Hoop dat de gyn morgen met een goede middenweg komt.. ben er gewoon helemaal stil van.. ONTZETTEND DIKKE KNUFFFFFFFFF.......
Kruidvat heeft alleen 2 voor 9 dacht ik. Vorige maand heb ik alleen die nog kunnen kopen. En toen ik laatst langs het schap liep zag ik ze ook niet meer liggen... Gouwe handel die ze zo de deur uit hebben gedaan. Maar ik las net iets over een supermarkt test? Wasda dan voor een test? En die van de hema, is die betrouwbaar? En wat kost die dan?
hmm...daar zit je niet op wachen op lege testen. Balen, op naar woensdag dan maar. Zou jij het aantal negatieve testers in de lijst even willen wijzigen, staan er 3 maar zijn er 2 geteld
@knippy: Bedankt! Ik word wel stil van alle verhalen.... Het is dus niet alleen maar een roze wolk. Zet me wel aan het denken... Heel veel sterkte!
Hey mamaria, Zijn dat de testjes van B-sure? Die had ik ook. Op het begin was ie bij mij ook zo licht, maar na een paar dagen was het streepje stukken donkerder. Een voorzichtige proficiat!
@Bl.eye.Grl.. nou je houdt t iig spannend zal ik dan maar zeggen... geen bloed geeft moed toch? is de slogan... Oeh.. steken bij mijn schaambot.. AUW.. wel echt onder schaambot, maar dan aan de rechterkant.. echt heel gemeen.. voel t dan tegelijkertijd in mijn rechterborst trekken.. (das pas een rare gewaarwording..hihihi) niet dat het iets zal betekenen hoor.. ik herken t iig niet.. is gewoon wel heel vervelend..
@Mamaria.. ik zie ze ook.. maar wel dun en licht. ik ken de testen niet verder, maar volgens kiki is het een goed teken.. HOPE SOOOOOO!