2 voor 5 zijn cassettes met een pipetje, die heeft de trekpleister ook nog 2 voor 9 euro zijn midstreams, waar je gewoon over heen kan plassen Weet niet wat de supermarkt voor testen heeft? Hema, had ik ook in de la. Maar als je daar over heen plast, kreeg ik niet eens een controle streep. Pas toen ik het ging dippen in mijn plas kreeg je een controlestreep.
sensitest..... maar ik doe alsof ze negatief zijn .Dan kan het niet tegevallen als ik morgen ongi word. Ik heb nog helemaal geen 'goed gevoel' dus ik wacht rustig af. Morgen weer een sensitest, hopelijk is ie dan donkerder. En anders doe ik overmorgen een kruidvat test.
Ik dip altijd, durf er niet over heen te plassen omdat ik bang ben dat ik ernaast pis. Met dippen weet ik zeker dat het goed is gegaan.
@mamaria.. ik had supermarkt test gekocht.. das zo'n ding waar je een staafje in je urine moet houden en dan in de cassette moet stoppen.. zal ff plaatje zoeken zo... HEMA TEST.. dat was vroeger de zelfde als de oude streepjtes test van Kruidvat.. (die heeft kv nu helemaal niet meer..niet hetzelfde als die 2 voor 4.99) Ik heb ze vaak gebruikt en vond ze erg prettig. waren toen ik posi testte bij de jongste 6 euro per stuk die van KV/TREKPLEISER met pipetje vind ik ideaal Midstreams vind ik ook prima alleen plas ik er ook niet overheen.. dat gaat noooit goed hier.. altijd dippen..
google ik zojuist: felle steken bij schaambot na miskraam kom ik dit tegen.. pfff Een scherpe stekende pijn ter hoogte van het schaambot wordt veroorzaakt door de banden (soort spiertjes) waar de baarmoeder mee vastzit aan het schaambod en de stuit. Door de groei van de baarmoeder kunnen die banden overrekt raken wat dit nare gevoel geeft. Vooral als je moe bent kun je hier last van hebben. Het is volkomen onschuldig en een warm bad of even liggen met een warme kruik op de zere plek doet wonderen. Dit wil ik toch niet lezen..
Ik had met die sensitest mid streams een 2 keer dat er helemaal niets op kwam. En dat ik dan echt uren later keek en het ineens positief bleek te zijn. En toen werd ik toch ongesteld...
Hallo meiden, Heb even bijgelezen, maar kon niet alles onthouden sorry. @ alle zwangeren gefeliciteerd! @ Puzz oh wat erg meid. Ik zou ook niet weten hoe je zo'n keuze moet maken. Ik duim voor je! Hier nog steeds bijna niks te voelen. Raar, want vorige maanden had ik steeds klachtjes: gevoelige (.)(.), misselijk, veel plassen enz. Nu bijna niks. Alleen een gevoelige baarmoeder. Man.... met fietsen op een hobbelweg.... ik ging bijna door de grond. Maar das nu wel minder. Kan alleen niet lang meer voorover zitten. Hihi al die gekke dingen die je lichaam met je doet. Ik snap er niks meer van. Ik zag trouwens dat mijn banner voor 32 dagen is ingesteld. Maar gezien mijn vorige cyclus kan dit ook langer zijn. Zo ook mijn NOD. ipv 11 jan, 13 jan. Maar ik laat mezelf gewoon staan en test pas echt de 16e als het dan nog nodig is. Zo weer een heel egoverhaal sorry Heeft iemand al iets gehoord van de meiden die in de lijst nog zwart zijn? Ik hoop zo op nog meer roze!
OOooh ik snap heel goed dat je dit niet wilt lezen. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt, want hier wordt je volgens mij echt gek van. Sterkte!
Nou beide lijntjes zijn wel binnen 10 min verschenen maar ik denk idd dat het zoiets is. Vals positief. Dat er gewoon niks gaande is. Als ik mezelf dat voorhou dan zal de teleurstelling niet zo groot zijn als ik ongesteld worden. Mocht ik toch zwanger zijn kan heb ik nog ruim 38 weken om blij te zijn.
Oepss ja sorry, hihi ik weet niet waar ik zat met mijn gedachten, maar blijkbaar nog niet in januari haha.
oh puzz wat heftig zeg! Ik wens je veel sterkte de volgende tijd waar alles helemaal uitgezocht moet worden. en dat mtx is dat voor een tijdje? of is dat voor een langere periode? Ik zal voor je bidden!