Haha tja ik draai al even mee op verschillende fora en daar leer je af en toe nog eens wat. Thanx Loveable wat raar dat je nu alweer ongesteld bent, ik hoop voor je dat je cyclus weer snel op gang komt! En dat je snel zwanger bent natuurlijk...
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: wendyvanliemde & BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx&engeltje87 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 7: Miracles & Nikita33 & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 10: Sammie88 & suuskebab 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis 13: Lin71 14: 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 43 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Nou, ik heb gelukkig niet lang hoeven wachten . Ik heb mezelf maar even op de 8ste gezet, maar mn cyclus is niet super-regelmatig, dus misschien verandert dit nog. Veel succes allemaal!
Hai meiden, wat zouden jullie doen, ik heb nu 3 dagen ovulatietesten gebruikt, ze zijn allemaal positief, maar het springt er niet vanaf en ik heb nu net 3 dagen vruchtbaar slijm gehad. We willen deze maand echt niet zwanger worden. Vanmiddag ga ik nog een ovulatietest doen en hopen dat mijn ei dan geweest is, maar nu is dus mijn vraag tot wanneer zouden jullie het dan veilig doen? Ik heb altijd een normale cyclus en snap mijn lichaam ook redelijk, dus ik verwacht dat mijn ei vannacht is geweest, maar evt zou het vanavond nog kunnen. Hoelang ben je dan nog vruchtbaar? Wij hebben in juli een bruiloft in het buitenland en je mag na 7 maanden zwangerschap niet vliegen en aangezien we de vorige keer na de eerste serieuze poging al zwanger waren, willen we het een maandje uitstellen, en ik wil graag iets aan mijn gebit laten doen dit jaar nog, en ben bang voor schade aan een evt vruchtje door de medicatie. Vandaar dat we een ronde overslaan.
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: wendyvanliemde & BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx&engeltje87 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 7: Miracles & Nikita33 & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 10: Sammie88 & suuskebab 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis 13: Lin71 14: 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 51 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! heb even passagiersaantal veranderd van 43 naar 51
Oeps, sorry, verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde hoe je niet zwanger kon raken zonder de pil, dom van me. Maar als ik jou was zou ik echt niet uit gaan van die ovulatietesten hoor, zo betrouwbaar zijn ze ook weer niet. Misschien toch even veilig blijven doen tot zeker een week na de verwachte ovulatie?
Ben je zenuwachtig Toetje voor de kijkoperatie? Ik hoop voor je dat ze iets kleins vinden wat opgelost kan worden en dat het dan snel gaat lukken!
Haha ik heb inderdaad ook niet het idee dat die testen heel erg betrouwbaar zijn. Pff een week is wel lang. Maar goed daarna kan het wel weer gewoon dan. Even volhouden dus.
Onze berichtjes kruisen elkaar steeds. Maar ik zou niet 100% durven te vertrouwen op de ovulatietesten hoor. Temperatuur je? Dat zou betrouwbaarder zijn, maar als je al rond je ovulatie zit en dan pas gaat tempen heb je er niks aan. Ik kan niks anders bedenken dan minstens een week met rubbertje/niet. Sorry, weet niks anders
@Twinkle: Volgens mij kan een ei in de meest extreme situatie (is veiligst om vanuit te gaan nu)nog tot 12-24 uur na je ovulatie bevrucht worden. Dus als je ei eventueel pas vananvond zou zijn dan zou je morgen nog een cd moeten gebruiken en daarna in theorie niet meer. Succes met het niet zwanger worden deze ronde, haha Edit: Ben t overigens wel met Toetje eens dat ovutesten alleen niet zo betrouwbaar zijn. Ik zou zelf denk ik ook t zekere voor t onzekere nemen en nog wat langer cds gebruiken als ik niets gevoeld had en niet getempt had...
Nee ik temperatuur niet, maar heb wel het idee dat ik mijn lichaam ken, mijn vruchtbaar slijm is erg duidelijk aanwezig, dus daar ga ik vanuit en als ik vanavond geen steken voel in mijn buik is de eisprong geweest. Thanx voor het meedenken
Haha, onze berichtjes blijven elkaar kruisen Eerst was ik niet zenuwachtig, maar nu kreeg ik een folder van hoe het in zijn werk gaat en juist daarvan werd ik wel zenuwachtig. Een beetje bang vooral, bang dat het heel veel pijn doet. Maar ik zal maar in mijn achterhoofd houden dat het voor een goed doel is Waar heb je die bruiloft dan? Is het niet te rijden, mocht je toch zwanger raken?
Haha beetje vreemd om te zeggen he?! Ik vind het ook raar hoor, zat heel erg te twijfelen of ik nu wel of niet ervoor moest gaan deze ronde, ik wacht al jaren op een kindje en nu is vriendlief er ook klaar voor, krijg je dit. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat 2009 een goed jaar gaat worden! Thanx voor je reactie!
Ik kan me voorstellen dat je een beetje gespannen ervoor bent! Maar het is inderdaad voor een goed doel. Hebben ze iets gezegd over pijn? Wordt je verdoofd? De bruiloft is in Curaçao...
Oh nee, dat is inderdaad niet te rijden. Nou, succes inderdaad dan met niet zwanger worden deze ronde. Dan heb je een WOD (Wel Ongesteldheids Dag) in plaat van een NOD (Niet Ongesteldheids Dag) Ik krijg algehele anesthesie, maar er wordt heel uitgebreid in gegaan op pijnbestrijding en complicaties in die folder. Had ik hem maar niet gekregen, had ik me ook niet zenuwachtig gemaakt. Maar het zal wel goed komen.
Dat is een goeie WOD ipv NOD Oh ja dat is niet handig als de folder je bang maakt. Nou meid niet teveel zorgen maken en een beetje afleiding zoeken is misschien het handigste nu. Het gaat allemaal vast goed komen! Door de anesthesie heb je er op dat moment in elk geval geen weet van, daarna krijg je vast goede pijnstillers als je ergens last van hebt, toch?! En laat je maar lekker verwennen door je mannetje! *knuf*
Bedankt. Mijn man heeft gezegd dat hij die dag vrij neemt omdat ik niet mag rijden. Maar ik weet nog niet wanneer het is, ik heb begrepen dat er een wachtlijst is, dus wie weet is het nog verder weg en moet ik me nog maar niet te druk erom maken. Komt inderdaadd vast goed.