Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: Luukske &SylviaM &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & ricmar94 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 143 passagiers voor de roze luchtballon 7 Zwanger, 16 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: Luukske &SylviaM &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & ricmar94 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 144 passagiers voor de roze luchtballon 7 Zwanger, 16 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
@puzz: jeetje, wat naar! Moet je dat voor een langere tijd slikken? Denk wel dat je eigen gezondheid voorop staat, zodat je later een gezond kindje op de wereld kan zetten! @blackeyedgirl: zucht...negatieve test...ik duim enorm voor je! @mamaria: hmm zie ze wel hoor! erg spannend!
@mamaria.. van die supermarkt test kan ik geen foto vinden.. heb ze gekocht bij de boni. zijn 6 euro nog wat per stuk. ik vind ze niet zo handig persoonlijk.
Ik wil even reageren op bruisje. Ik heb namelijk in het verleden een miskraam gehad. Een heel aantal weken erna had ik ook hele scherpe steekjes bij mijn schaambot en ik was toen bang dat er misschien iets mis was, dat er bijv. iets was blijven steken van de miskraam. Maar nee hoor ik bleek opnieuw zwanger te zijn. Het was gewoon bandenpijn. Nu is elk mens en elk lichaam natuurlijk anders, maar ik twijfel toch een beetje of je misschien toch niet zwanger bent.
dat vind ik nou nog s een goede gedachte.. "heb nog weeeeken om blij te zijn" dus nu maar even niet te snel gaan zweven. DIE HOU IK ERIN MAMARIA! helemaal goed... mocht ik ooit weer in de positie komen dan ga zet ik mijn banner steevast op 35 dgn en test niet eerder dan dat ik overtijd ben volgens de banner... *zegt ze ontzettend zelverzekerd*
ja maar, ja maar.. dan zou ik toch wel positief moeten testen.. deed ik de 22e ook.. nu amper of nog steeds licht of negatief.. weet dat mijn lijf zegt van Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh, maar mijn lijf is vast niet de enige die dat wel eens heeft gezegd terwijl het niet zo is.. lees het continue hier.. dus eigenlijk kan ik er niet zoveel mee.. hoopte eigenlijk te lezen dat dit normaal is na een mk of vmk zodat mijn lijf klopt met de feiten, maar goed.. thnx voor je reactie en je positieve woorden.. als het stiekem toch zo is dan lees je het vanzelf...
Meiden hierbij wil ik jullie bedanken voor alles steun de afgelopen maanden hier op het forum. We hebben nu samen besloten ermee te stoppen, ik heb al genoeg problemen gehad met mijn eerste zwangerschap maar een godsgeschenk gekregen namelijk een dochter en nu na 5x een miskraam en cystes (PCO) en mijn chronische ziekte die steeds erger begint te worden besluiten we dan echt de handdoek in de ring te gooien, ik ga weer aan de pil maar omdat ik deze niet de rest van mijn leven wil gaan slikken zal ons uiteindelijke besluit sterilisatie zijn... Ik zal daarom het forum verlaten en wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden, hopelijk komt jullie droom wel uit. Liefs
@Loveable: heel veel sterkte met alles, neem je tijd en als je van je af wil praten doe dat vooral. Ik hoop dat er betere tijden voor je aanbreken! @Puzzcat: jeetje meid, ik schrik echt van je verhaal, je bent zo een sterke dame, ik vind het zo knap dat je al zo lang bezig bent en steeds weer positief kan blijven en nu ineens kom je met dit bericht. Ik hoop dat je een goede keuze kan maken en vooral dat je lichaam gezond wordt en je wens uit mag komen. Een hele dikke knuffel voor jou! @Jesenmo, LadyXochi, xxSuuzxx, engeltje87 en Kiki24 voor jullie een mooi begin van 2009! Gefeliciteerd allemaal!! @de dames die ongesteld zijn, jammer hoor, hopelijk wordt volgende ronde voor jullie ook mooi roze! @de wachtenden, ik wacht met jullie mee! En dat gaat natuurlijk weer eindeloos lang duren... Maar goed, ik heb weer veel afspraken gepland voor de komende weken om mijn gedachten even op wat anders te zetten. Ik ga vanaf nu proberen alles bij te houden met lezen, ik heb even een paar dagen niet gekeken en moest vanaf pagina 100 bijlezen, pfff maar het is gelukt, ben wel weer de helft vergeten...
valt niet op he.. dat ik er heeeeel erg mee bezig ben terwijl ik mezelf wijsmaak dat het goed is zo.... pffff
Meid dit moet een hele moeilijke beslissing zijn geweest. Ik wens je alle, maar dan ook alle geluk en vooral gezondheid toe en superveel genot van jullie prachtwonderdochter!... Heel veel sterkte.. dikke knuffel.. bruis
Bruisje voor jou ook een dikke knuffel. Moeilijke tijd voor je, hopelijk geeft de echo duidelijkheid en trek je het ook allemaal tot die tijd. Sterkte meis! En natuurlijk heb je hoop, dat houdt je toch overeind?!
@Bruisje: Meid, wij leven echt allebei op dit moment in een hel. De hel die onzekerheid heet en vooral geduld. Helaas kunnen we hier niets aan veranderen! Ik kan niet wachten tot donderdag en jij kan niet wachten tot 13 januari. Ik blijf echt duimen dat het bij jou allemaal goed zit. Ben je niet in bad geweest? Ik heb verschrikkelijke hoofdpijn, maar geen zin in een bad. Moet die takke kerstboom ook nog opruimen. Er komt echt niets uit mijn handen. Weet nieteens wanneer we hem naar buiten mogen gooien en wanneer ze opgehaald worden.
die van mij (de boom) ligt alweer op zolder.. had geen zin meer in kerst... en idd wat een onzekerheid.. ene moment vind ik het allemaal wel best en t andere moment heb je toch weer ergens hoop.. dan ineens niet meer.. WORDT ER TOCH ECHT GESTOORD VAN!.. *schreeuwt even heel hard* en bad.. neeej toch maar niet.. misschien straks nog..bad loopt niet weg.. kan me er niet toe zetten.. maar die steken zijn wel vervelend.. en mijn tepels doen ook pijn.. alsof er op elk een ijsblok ligt. (of een aansteker eronder wordt gehouden.. een van beide).. niet leuk...en toch geloof ik het niet.. nu moet mijn lijf het ook niet geloven.. das niet eerlijk... bij alles wat ik lees over miskramen denk ik (medische dingen dan he op t net) dat heb ik NIET gehad... maar goed de medische wetenschap spoort lang niet altijd met de realiteit.. dat is hier wel duidelijk op t forum te lezen.... er zit helaas niets anders op dan wachten.. en idd de 13e heb ik hoe dan ook zekerheid.. of mijn gevoel van nu wordt bevestigd of ik krijg de verassing van mijn leven te zien..
wauw..wat een roze er weer bij zeg. gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Hier denk ik weer slecht nieuws. Voel mijn ongi alweer aankomen. nu nog even afwachten tot het weer doorzet en dan maar weer op naar ronde 8.