@ juf mariska He jakkes! ik heb een tijdje geleden ook een verdikking gevoeld in mijn borst, gelukkig dat de huisarts het serieus nam en de boel heeft nagekeken en gevoeld. Hij voelde niets bijzonders en waarschijnlijk had het ook met mijn cyclus te maken. Borsten veranderen daardoor voortdurend. Ik heb nachten wakker gelegen ervan, maakte me ook zo'n zorgen! Ligt het op je borst, of zit het er echt in? Als er een putje boven dat plekje zit, of als het gerimpeld is, kan het wel iets zijn. Het kan ook een vetkussentje (ook oksel) zijn hoor. Morgen maar direct bellen met je huisarts. Anders even een mammo laten maken! Beter een keer te veel, dan te laat! Sterkte en goed dat je je niet meteen van het ergste uitgaat
Oh bah, goed dat je meteen een afspraak maakt. Het zou ook een talgkliertje kunnen zijn he?! Die blijven meestal lang zitten. Niet teveel zorgen maken! (edit: dit bedoel ik positief, ik bedoelde meer ik hoop dat je niet de hele nacht wakker ligt terwijl het misschien iets heel onschuldigs is, maar kan me voorstellen dat je je toch een beetje druk maakt)
@puzzycat, heb even teruggelezen naar jouw bericht, jeetje daar wordt je echt even stil van... Heel veel sterkte meid! dit is niet niks zo'n besissing. dikke knuf voor je!
Ik weet niet zo goed hoe het precies voelt ... heb er al zo in zitten knijpen en aan gefrunnikt dat er zelfs een blauwe plek omheen zit :s Dus ik ben nu ook niet meer helemaal objectief
oja sorry, zie nu net dat je niet voor je ongi zit, nou ik heb ze de hele cyclus door af en toe en voor ongi iets erger. Idd klusserdeklus jij! laat even weten als je bij de ha geweest bent he?
Even wat vrolijkers: ik heb dit schema als een goed voornemen voor 2009: 22 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 1 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 2 Januari 2009 Vruchtbaar 3 Januari 2009 Erg vruchtbaar 4 Januari 2009 Eisprong 9 Januari 2009 Innesteldag 18 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 27 September 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Wat zijn die van jullie?
@Juf Mariska: Getverderrie, klinkt toch een beetje eng. Het zal heus wel niets zijn, want er zijn 100 redenenen waarom je een knobeltje kunt hebben, maar toch goed dat je naar je HA gaat. Hoop voor je dat het niets is!
@twinkle, ik heb 2 dagen voor jou mijn nod, spannend! nijn voornemen is ook om mijn ei uit broeden nu en in september een beebje in onze armen te sluiten! afwachten nou... 'geduld is een schone zaak!'
@Twinkle: Jaaaaa, een september beebje is ook mijn goede voornemen ! Hoop dat ik me dit jaar eens aan mn goede voornemen houd
hallo dames! Ik heb net even een pagina of 10 terug gelezen en ik zie echt een hoop verdriet! Voor iedereen die voor een hele moeilijke beslissing staat (loveable, puzz, etc.) allemaal heeeeel veeeeel sterkte en wijsheid gewenst! Tja, dan toch ook goed nieuws! ik zag ROZE! proficial Joyce en waarschijnlijk nog iemand? ik weet het even niet meer... En dan nog ff ego: ik had vanmorgen heel stoer niet getest en nu zit ik dus echt te stuiteren omdat ik nu dus wel wil testen! Maar ja avondurine... Ik ga het denk ik toch maar doen, of niet? AAAAHHH Vanmiddag en vanavond wel wat voorzichtige krampjes gehad, dus misschien toch een naderende ongie? ik heb in ieder geval tot nu toe alleen witte/waterige afscheiding gehad. hmmm, ik ga eens even overleggen met mijn ventje, wat hij wil dat ik doe? Hij is nu speciaal voor mij de kattenbak aan het verversen, dat moet toch eigenlijk een gegronde reden hebben dat hij dat doet he! liefs suuskebab
@Suuskebab: Aaaaaaaah spannend! Tja, ik weet ook niet wat het beste is. Met ochtendurine is de kans op een streepje wel groter natuurlijk, maar als je nu een streepje hebt zou het wel helemaal super zijn Hoe dan ook, ga hard voor je duimen!
ik denk dat ik maar moet wachten tot morgen.... bij jou is het ook heeeeeel spannend! heb net even naar je kaartje gekeken, dat ziet er veelbelovend uit! spannend! ik duim voor je!
Dank je! nou als je nu toch niet gaat testen dan gooi ik hier ook de handoek in de ring en zoek ik mn bedje op. Alvast weltrusten en heel veel succes morgen ochtend!
@suuskebab, voor als je nog niet getest hebt: ik stuur je hierbij heel veel geduld Ik zeg: iig wachten tot morgenochtend met ochtendurine. succes hoor! ben wel reuzebenieuwd voor je!