hummie thanks! ik ga ook echt morgen pas testen, ik heb net de spreekwoordelijke 'aardappels afgegoten' , dus nu kan ik ook niet meer testen! slim! haha Nee, het zou nu ook niet goed zijn voor de uitslag, morgen weer een dag en dan is het ook spannend of wat mijn temp doet en of ik niet al ongie ben? We will see!
Jeetje wat een verhalen... heb zekers 30 minuten moeten bijlezen.. En er kwamen een aantal verdrietige verhalen voorbij... @puzz sterkte, ook al heb je geen keuze, je wil het vast niet horen nu, maar er is nog hoop, ook al is het niet nu, het is iig niet uitgeloten.. @annie en bruisje, ik weet niet en wil niet voelen hoe jullie zich voelen.. Ik wil jullie beide wel veel sterkte wensen bij de gyn.. @lovable123 Succes meid, een dappere keuze.. Heel goed dat je ook aan jezelf denkt.. @juf mariska, Vaak is het idd een opgezet kliertje. Succes bij de ha.. @mare, jij krijgt gewoon een knuffel voor je geduld meid.. Ongelooflijk, als je ooit wat over hebt? En ik weet zeker dat ik er er nog een paar vergeten ben.. weet alleen nu niet wie :S Je krijgt iig een dikke knuffel @ de wachtenden... Ik kom ook op het wachtbankje zitten.. Het is dan nog wel 1 dag tot de ovu, maar heb steken aan beide kanten van mijn lies.. Meestal voel ik het maar aan een kant, nu voel ik het aan beide... naja.. ik zit er nog lang dus ga maar niet veel nadenken @ de ongi meiden, super balen alweer.. hopelijk blijven er nog een paar in januari en anders succes in februari.. (of in het niet leuke geval maart) En last but not least en zeker zo belangrijk, tussen de verdrietige verhalen door... @meiden die zwanger zijn! Gefeliciteert! Geniet ervan en wat is er mooier dan zo een nieuw jaar te beginnen... En dan nog op de valreep.. Voor iedereen die het nog niet gelezen heeft, nog een gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar nieuwjaar! Ele
Goedemorgen! Nou, ik geloof dat mijn CB digitaal houder echt de geest heeft gegeven. Ik krijg bij het insteken van de test direct dat boekje met het pijltje te zien (foutmelding). En het rotte is dat het enorm lang duurt voordat het scherm weer leeg is, ik moest zo nodig plassen dat ik maar zonder houder getest hebt. Ik ga vanmiddag wel een nieuwe test halen voor morgen of anders vrijdag... Maar er staat een fotootje in mijn album Ziet er hoopvol uit of niet?
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: Luukske &SylviaM &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & ricmar94 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 144 passagiers voor de roze luchtballon 8 Zwanger, 16 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Heb Joyce even roze gemaakt!
goedemorgen dames, ik vind dat na al dat slechte nieuws van gister er vandaag heel veel goed en roze nieuws mag komen hoop dat jullie het daarmee eens zijn. fijne dag allemaal
goedemorgen allemaal, Ik heb hier zojuist een testje gedaan, maar in de verste verte is niks geen tweede streep te bekennen... , dus dan nu maar wachten op mijn ongie... jammer zeg, maar ja, op naar de volgende ronde! komt iemand anders nog even wat roze nieuws brengen? liefs suuskebab
Nog steeds geen ! Begin me wel een beetje zorgen te maken. Ik voel allerlei klachten die wel te maken hebben met Steken, krampen, opgezette buik, maagzuur enz. Weet iemand hoe lang je moet wachten voordat je naar de huisarts kunt gaan?
@Suuskebab... meis balen, maar t zegt nog niks... gewoon blijven hopen en over een paar dagen nog een keer mocht het nodig zijn @Cam.. dat ziet er op zich mooi uit die 2 strepen alleen die tellen niet (als het de stik is van de digitale).. Die krijg ik ook altijd.. ook als ik niet zwanger ben... dus je zult toch echt een nieuwe houder moeten halen meid....MIJN DUIMEN DRAAIEN OVERUREN! @Senna.. Bellen he meid! @Ladypink.. hoe gaat t nu daar.. en ga je nog naar de ha? heb t ff gemist.. @Ele.. jij ook een Super nieuw jaar gewenst.. en dat geduld kan ik wel gebruiken.. tgaat een beetje op en af hier.. @Puzz.. gewoon een KNUF omdat je t verdient @en NANA.. hoe zag de test er vanmorgen uit? @de rest? FIJNE DAG EN ALS JE T NODIG HEBT KNUFFFFFF
@malibel.. die klachten die jij opnoemt tellen bij mij juist bij zwangerschap.. ik zou gewoon bellen.. dan weet je meer.. ene ha is wat schappelijker dan de andere...wie weet mag je voor een bloedtest..ja heb je nee kun je krijgen toch?
Dat dacht ik ook eerst. Maar de test na vier dagen was nega en ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger. Denk dat ik de huisarts idd maar eens ga bellen deze week. (ook al is hij niet zo schappelijk). Misschien zelf nog een keer testen. De eerste keer was ik al eens naar de wc geweest (een of twee uurtjes eerder). Misschien was dat niet zo handig...?
nou ik zou net als jij denken hoor.. maar goed aan de andere kant.. kan dat je pas heel laat posi test.. had ik ook bij de eerste.. teste ik pas op dag 21 overtijd positief.. alle testen waren daarvoor negatief en de termijn klopte weer wel met mijn cyclus.. maar goed..t zegt idd niks..
Hahahaha, ja laten we het hopen dat ik pas heel laat posi test, maar dat geluk zal ik wel niet hebben. 21 dagen is lang! Was je toen ook naar de ha geweest? Of gewoon gewacht tot de test wel posi werd?
@bruisje: Ja, ik weet het, daarom moet ik straks nieuwe gaan halen! Vorige maand teste ik "zwanger" met CB digitaal. En toen was er ook die tweede lijn te zien. Het is toen al heel vroeg misgegaan en pas toen ik ongesteld werd, ga hij echt negatief en was de teststrip ook echt leeg (geen tweede lijntje) te bespeuren. Ik hoop het zo, dus hup hup naar de winkel zo meteen. De rest van de testers, succes vandaag!
en en en ? weet je al meer? Je had het goed gezien hoor, ben ook halverwege mijn cyclus, daarom baal ik ook zo dat ik mijn ei niet kan vinden...Misschien moet ik me niet teveel vast pinnen op de ovu testen...
hey meiden ik ben er even nog nu man lief toch bij de bouwmarkt is Ik zag net een mooie test met 2 streepjes zie er idd hoopvol uit
@cam dan snap ik idd dat t er nu heeeel hoopvol uit ziet ja...als je de vorige keer bij de nega test niet 2 streepjes had.. nou hup naar de winkel @nana.. laat ons niet zo in spanning meid @malibel.. nee ben toen niet naar de ha geweest.. ik was toen aan de pil, maar werd in mijn stopweek niet ongesteld.. ik ben toen niet weer met de pil begonnen en bleef elke week testen. toen ik nog 1 keer wilde testen omdat ik anders naar de ha wilde gaan om evt van pil te veranderen deed ik de test.. geen controlestreep dus ik helemaal pissig. was ik voor niks naar de winkel gesjeesd. in doosje gestopt, koffie gezet en na 3 minuten nog maar s gaan kijken. toen stonden er tot GROTE verbazing 2 knallende strpen op.. was helemaal hyper. manlief was net naar de winkel om een wc bril te kopen. Komt ie terug..laat ik m helemaal hyper de test zien (wist niet dat ik ging testen) hij zei nog, wat is er heeft de kat vlooien ofzo? toen ik m het doosje gaf en hij nog s goed keek was zijn reactie om 10u smorgens:"even een biertje pakken!" whahahahahaha.. hij drinkt overigens nooit overdag hoor.. was gewoon de schrik..(dat jullie niet denken dat er hier een zuipschuit naast me zit savonds..whhaah)
zal ik vandaag ook de cb + doen? of toch tot morgen wachten..oeh wat is dat wachten erg zeg.. moet ik weer naar de drogist.. schaam me zo onderhand kapot..whahaha nou ja.. denk er nog ff overna..