NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hummie thanks! ik ga ook echt morgen pas testen, ik heb net de spreekwoordelijke 'aardappels afgegoten' ;) , dus nu kan ik ook niet meer testen! slim! haha

Nee, het zou nu ook niet goed zijn voor de uitslag, morgen weer een dag en dan is het ook spannend of wat mijn temp doet en of ik niet al ongie ben?

We will see!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

sweet dreams iedereen en tot donderdag (hoop ik)

zal jullie wel missen hoor :cry:

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jeetje wat een verhalen... heb zekers 30 minuten moeten bijlezen.. En er kwamen een aantal verdrietige verhalen voorbij...
    @puzz sterkte, ook al heb je geen keuze, je wil het vast niet horen nu, maar er is nog hoop, ook al is het niet nu, het is iig niet uitgeloten..

@annie en bruisje, ik weet niet en wil niet voelen hoe jullie zich voelen.. Ik wil jullie beide wel veel sterkte wensen bij de gyn..

@lovable123 Succes meid, een dappere keuze.. Heel goed dat je ook aan jezelf denkt..

@juf mariska, Vaak is het idd een opgezet kliertje. Succes bij de ha..

@mare, jij krijgt gewoon een knuffel voor je geduld meid.. Ongelooflijk, als je ooit wat over hebt? :)

En ik weet zeker dat ik er er nog een paar vergeten ben.. weet alleen nu niet wie :S Je krijgt iig een dikke knuffel :)

@ de wachtenden... Ik kom ook op het wachtbankje zitten.. Het is dan nog wel 1 dag tot de ovu, maar heb steken aan beide kanten van mijn lies.. Meestal voel ik het maar aan een kant, nu voel ik het aan beide... naja.. ik zit er nog lang dus ga maar niet veel nadenken :)

@ de ongi meiden, super balen alweer.. hopelijk blijven er nog een paar in januari en anders succes in februari.. (of in het niet leuke geval maart)

En last but not least en zeker zo belangrijk, tussen de verdrietige verhalen door... @meiden die zwanger zijn! Gefeliciteert! Geniet ervan en wat is er mooier dan zo een nieuw jaar te beginnen...

En dan nog op de valreep.. Voor iedereen die het nog niet gelezen heeft, nog een gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar nieuwjaar!

Ele

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Puzzcat: Jeetje, dat is heftig!
    Ik hoop dat je morgen toch goed nieuws krijgt.
    Sterkte!

5. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Goedemorgen!

Nou, ik geloof dat mijn CB digitaal houder echt de geest heeft gegeven. Ik krijg bij het insteken van de test direct dat boekje met het pijltje te zien (foutmelding). En het rotte is dat het enorm lang duurt voordat het scherm weer leeg is, ik moest zo nodig plassen dat ik maar zonder houder getest hebt.

Ik ga vanmiddag wel een nieuwe test halen voor morgen of anders vrijdag...

Maar er staat een fotootje in mijn album :)
    Ziet er hoopvol uit of niet?

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076
    8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8
    9: Luukske &SylviaM &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22
    13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23
    16: Mama Patricia & Liesben
    17: Sjoukje & Hummie
    18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973
    20: Loe & Esther1983 & Maia
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje
    26: Fl3xgirl
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child
    28: Angel83 & Missrianne
    29: Nikita33 & Puzzcat24
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & ricmar94 & Shyness

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

15 januari:
    * Wijffie

16 Januari:
    * Moosje25

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey

144 passagiers voor de roze luchtballon
    8 Zwanger, 16 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Heb Joyce even roze gemaakt!

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen dames,

ik vind dat na al dat slechte nieuws van gister er vandaag heel veel goed en roze nieuws mag komen
    hoop dat jullie het daarmee eens zijn.

fijne dag allemaal

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    jij bent lekker zwanger! nanananana

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen allemaal,

Ik heb hier zojuist een testje gedaan, maar in de verste verte is niks geen tweede streep te bekennen... :( , dus dan nu maar wachten op mijn ongie... jammer zeg, maar ja, op naar de volgende ronde!

komt iemand anders nog even wat roze nieuws brengen?

liefs suuskebab

10. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Nog steeds geen :evil: ! Begin me wel een beetje zorgen te maken. Ik voel allerlei klachten die wel te maken hebben met :evil:
    Steken, krampen, opgezette buik, maagzuur enz.

Weet iemand hoe lang je moet wachten voordat je naar de huisarts kunt gaan?

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Suuskebab... meis balen, maar t zegt nog niks...
    gewoon blijven hopen en over een paar dagen nog een keer mocht het nodig zijn

@Cam.. dat ziet er op zich mooi uit die 2 strepen alleen die tellen niet (als het de stik is van de digitale).. Die krijg ik ook altijd.. ook als ik niet zwanger ben... dus je zult toch echt een nieuwe houder moeten halen meid....MIJN DUIMEN DRAAIEN OVERUREN!

@Senna.. Bellen he meid!

@Ladypink.. hoe gaat t nu daar.. en ga je nog naar de ha? heb t ff gemist..

@Ele.. jij ook een Super nieuw jaar gewenst..
    en dat geduld kan ik wel gebruiken.. tgaat een beetje op en af hier..

@Puzz.. gewoon een KNUF omdat je t verdient

@en NANA.. hoe zag de test er vanmorgen uit?

@de rest? FIJNE DAG EN ALS JE T NODIG HEBT KNUFFFFFF

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @malibel.. die klachten die jij opnoemt tellen bij mij juist bij zwangerschap.. ik zou gewoon bellen.. dan weet je meer.. ene ha is wat schappelijker dan de andere...wie weet mag je voor een bloedtest..ja heb je nee kun je krijgen toch?

13. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Dat dacht ik ook eerst. Maar de test na vier dagen was nega en ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger.
    Denk dat ik de huisarts idd maar eens ga bellen deze week. (ook al is hij niet zo schappelijk). Misschien zelf nog een keer testen. De eerste keer was ik al eens naar de wc geweest (een of twee uurtjes eerder). Misschien was dat niet zo handig...?

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou ik zou net als jij denken hoor.. maar goed aan de andere kant..

kan dat je pas heel laat posi test..

had ik ook bij de eerste.. teste ik pas op dag 21 overtijd positief.. alle testen waren daarvoor negatief en de termijn klopte weer wel met mijn cyclus.. maar goed..t zegt idd niks..

15. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Hahahaha, ja laten we het hopen dat ik pas heel laat posi test, maar dat geluk zal ik wel niet hebben.

21 dagen is lang! Was je toen ook naar de ha geweest? Of gewoon gewacht tot de test wel posi werd?

16. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    @bruisje: Ja, ik weet het, daarom moet ik straks nieuwe gaan halen! Vorige maand teste ik "zwanger" met CB digitaal. En toen was er ook die tweede lijn te zien. Het is toen al heel vroeg misgegaan en pas toen ik ongesteld werd, ga hij echt negatief en was de teststrip ook echt leeg (geen tweede lijntje) te bespeuren. Ik hoop het zo, dus hup hup naar de winkel zo meteen.

De rest van de testers, succes vandaag!

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    en en en ? weet je al meer?

Je had het goed gezien hoor, ben ook halverwege mijn cyclus, daarom baal ik ook zo dat ik mijn ei niet kan vinden...Misschien moet ik me niet teveel vast pinnen op de ovu testen...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden ik ben er even nog nu man lief toch bij de bouwmarkt is :)

Ik zag net een mooie test met 2 streepjes zie er idd hoopvol uit :D

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @cam dan snap ik idd dat t er nu heeeel hoopvol uit ziet ja...als je de vorige keer bij de nega test niet 2 streepjes had.. nou hup naar de winkel

@nana.. laat ons niet zo in spanning meid

@malibel.. nee ben toen niet naar de ha geweest.. ik was toen aan de pil, maar werd in mijn stopweek niet ongesteld.. ik ben toen niet weer met de pil begonnen en bleef elke week testen. toen ik nog 1 keer wilde testen omdat ik anders naar de ha wilde gaan om evt van pil te veranderen deed ik de test.. geen controlestreep dus ik helemaal pissig. was ik voor niks naar de winkel gesjeesd. in doosje gestopt, koffie gezet en na 3 minuten nog maar s gaan kijken. toen stonden er tot GROTE verbazing 2 knallende strpen op.. was helemaal hyper. manlief was net naar de winkel om een wc bril te kopen. Komt ie terug..laat ik m helemaal hyper de test zien (wist niet dat ik ging testen) hij zei nog, wat is er heeft de kat vlooien ofzo? toen ik m het doosje gaf en hij nog s goed keek was zijn reactie om 10u smorgens:"even een biertje pakken!" whahahahahaha.. hij drinkt overigens nooit overdag hoor.. was gewoon de schrik..(dat jullie niet denken dat er hier een zuipschuit naast me zit savonds..whhaah)

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zal ik vandaag ook de cb + doen? of toch tot morgen wachten..oeh wat is dat wachten erg zeg..

moet ik weer naar de drogist.. schaam me zo onderhand kapot..whahaha

nou ja.. denk er nog ff overna..

Deel Deze Pagina