Net bij de drogist geweest, zijn alle cb digitale testen op...het hele schap is leeg geroofd door iemand . Het lijkt wel of iedereen zwanger is of zwanger wil worden, hahaha... Ik heb een dubbelpak gekocht van de DA en eentje cb + (de laatste in het schap)... iemand ervaring met de DA test?
By the way...de verkoopster zei dat ze van de week iemand had waarbij de batterij van de cb digitaal bij de eerste test al op was...nou, daar sta je dan he
nou kom op cam.. testen met die hap... ik heb vroeger wel s da test gedaan.. was alleen altijd negatief.. kom op!
hier is trouwens bij da sowieso niet veel op voorraad moet ik zeggen... wij hebben hier de drogist, da en kruidvat, apotheek, en de supermarkt. AH verkoopt hier geen testen.. pfff...heel irri.. ben overal al tig keer geweest.. kijk dan eerst wie er achter de kassa staat..whahahah...tis wat..ze verdienen wel goud geld aan ons...
ja, ik wil er wel een testje tegen aan gooien, moet alleen niet plassen nu, dus ik denk dat ik even moet wachten totdat ik moet, hahaha.... Ik ga een DA test straks eraan wagen, morgenvroeg doe ik die CB+ wel... Ja, ze verdienen goud geld aan ons...maar ja, een kind is ook niet goedkoop
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: Luukske &SylviaM &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & ricmar94 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 146 passagiers voor de roze luchtballon 8 Zwanger, 16 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Hunkie: Heb je er even bijgezet
helemaal waar Cam.. ooooh spannend hoor.. maar je zit nog ruim voor je nod dus niet te teleurgesteld zijn he als ie negatief is..
Nee, probeer het ook maar positief te zien..drie dagen voor NOD en dan smiddags testen...hmm kleine kans, alhoewel ik het dus de vorige maand ook had en dus positief was smiddags...we wachten af en jullie horen het wel als ik heb getest.
voor degene die het nog niet kennen... http://www.ikbenzwanger.com/zwangerschapstest.php niet dat t wat zegt hoor...maar is wel grappig..
@Twinkel en hummie: als je heel hard gaat duimen, zou dat dan helpen? @nana33: Ja, echt vervelend. Hoe vaak heb jij al getest? Hoe lang ben je nu overtijd? Ik morgen een week..... Nou ja, ik denk dat ik niet ga testen. Ik denk echt dat de nog komen. Zo'n gevoel heb ik......
Oh volgens mij ben ik Joyce vergeten te feliciteren, dus bij deze: Gefeliciteerd! Dat er nog maar heeeeeeeeeeeel veel mogen volgen deze maand!
@Cam: Oooeee spannend! Ben zo benieuwd! Draai mn duimen hier helemaal stuk. @Hummie: Dank je! Gek genoeg gaat het wachten me nu een stuk beter af, wsl omdat ik zo druk ben. (en toch zit ik weer op zp ) @Bruisje: Moelijk hoor, wel of niet testen. Misschien is het beter om nog even te wachten, omdat je dan echt een verschil zou moeten merken (of lichter/weg of donkerder). Het is dan misschien makkelijker om je erbij neer te leggen dan wanneer de test nauwelijks van de vorige verschilde. Sterkte met wachten!
oja dat is al een tijd geleden dat ik deze heb gedaan/gezien! toen ik 2 jaar geleden x dacht dat ik zwanger was (ongepland) en had ingevuld hihi... was toen dus niet zo. Nu mag alles op ja staan.... Leuk, ga ik volgende wk x doen!
Kwam even spieken of er nog roze namen voorbij zijn gekomen, maar helaas. Nana nog geen ongi dus...Moet vrijdag werken dus dan kan ik pas laat kijken wat je test gedaan heeft...Ik zit in het onderwijs en kan dus niet stiekem even hier komen neuzen, helaas... Bruisje wat een onzekerheid toch, ik zou ook wachten met testen denk, je wordt er anders helemaal tureluurs van. Misschien dat een paar dagen wachten juist het verschil geeft op de testen. Maar je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt!
he dames, Net getest en er is iets te zien, maar zooooo licht dat ik het niet op foto krijg. Ik denk toch echt dat ik tot morgenvroeg moet wachten om nog eens te testen. Wie weet dat de CB + iets beters laat zien ... Ik doe morgen vroeg de test en dan horen jullie het wel.