Haha, ik heb ook ff op de site gekeken en volgens hun komen de duiveltjes er bij mij gewoon weer aan Maar ik blijf hopen op wat anders!Voor jullie allemaal ook spannend! Succes en we duimen voor elkaar!
Duimen schijnt te helpen..... heb ik hier gehoord. Dus meiden: draaien maar, dan staan we zo allemaal op roze. (misschien hebben we dan een babyboom gedraaid ) @suuz: ik zit ook in het onderwijs. Wat doe jij? bo of vo?
In het basisonderwijs, werk altijd op woensdag en vrijdag en om de week donderdag in groep 7, en jij?
Ja, ze zeggen streep = zwanger, maar na vorige maand weet ik ook dat als je voor je NOD test de kans natuurlijk altijd nog aanwezig is dat het toch mis loopt. Ik heb me toen 2 dagen enorm rijk gerekend Geldt natuurlijk de eerste drie maanden zo, maar de vorige keer zag ik echt de streepjes bijna met de dag lichter en lichter worden en uiteindelijk toch ongesteld na een kleine 5 weken. Dus morgen nog eentje in de ochtend en dan vrijdag, op mijn NOD. En hopelijk knalt de test op mijn NOD er dan echt uit! Ik denk dat ik dan wel een goed gevoel er aan overhoud
Dat lijkt me echt k*t, na 5 weken.... Ik hoop dat hij er idd uitknalt, die streep, dattie niet te missen is
Vo 5x havo en 2xvmbo Werk van maandag tot vrijdag en heb ook een mentorklas. Lekker druk dus. Denk ook niet dat mijn baas erg vrolijk zal worden van een beeb.
Ja, is ook rot, zeker als je je beseft dat het misgaat, of al misgegaan is. Maar ik moet zeggen, was wel blij dat het proces van zwanger worden dus nog gewoon werkte, ook een hele troost en geruststelling! En het is fijn dat ik al een prachtkindje heb, natuurlijk, dus ik mag niet mopperen Ik zit trowens een roze koek te eten! Zo'n cakeje met dat roze glazuur erop. Ik geloof dat ik ook een afspraak met de tandarts moet maken Maar wie weet helpt het roze voor iedereen die deze maand nog moeten testen, hahaha
Oh leuk zeg! Na ja als we daar rekening mee moeten houden...Bij mij zal vervanging geen probleem zijn denk ik en anders maar wel hihi
Hey meiden! Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik heb ook geen keuze,ik moet nu denken aanmezelf... Moet beter worden,maar tja als ik over een jaar weer zou stoppen met mtx dan word ik weer ziek... Dit is gewoon zo k*t... Ik ga proberen te vragen of ik een ronde IVF mag,heel misschien wil het toch blijven zitten ondanks de ontstekingen... Dan maar zwaardere wapens inzetten! Ik moet en zal zwanger worden! Ver....
Oww en ik zag een meid voorbij komen die een bultje had aan haar borst? en onder de oksel? Nou onder de oksel heb ik ook erg vaak,kan temaken hebben met het scheren... De pories ofzo kunnen het dan niet aan En een bult in de borst,dat is bij mij ook goedaardig geweest ik heb het nog steeds en je voelt het ook erger met de ovu en ongi Ik hoop zo voor je meid dat het net zo meevalt als het bij mij was!
Nou wens ik je erg veel suc6 maar hoop toch niet dat je zomaar mag voorkruipen op de IVF lijst omdat jij "Ver.... moet en zal zwanger worden! " Geloof gerust dat de wens groot is en het verdriet dat je heb omdat het niet lukt ook. Maar daar ben je echt niet de enige in. Ik geloof dat je geholpen wordt op het moment zo goed als het kan. Soms moet je ook gewoon op he beurt wachten ...maar zulk gedrag is respectloos omgaan met andere. ...en denk niet dat het ook zomaar gaat...je moet eerst weer een rits onderzoeken ondergaan...zelf spuiten zetten etc. IVF start je niet zomaar!
puzz, denk alsjeblieft aan jezelf. wij hebben natuurlijk allemaal dezelfde wens en jij wacht er al zo lang op. maar het is toch ook niet goed voor een beebje als je lichaam zo uitgeput is door de ontstekingen? Het is maar een gevoel hoor ik weet er niet genoeg van om er echt wat over te zeggen. ik hoop zo dat je vrede kan krijgen met welke beslissing dan ook. zou ivf wel mogen dan? of weet je dat nog niet?
Uhm waar komt dat weg?! Waar komt die irritatie ineens weg? Vertel mij niet hoe ik iets moet doen! En zeker niet dingen aannemen omdat je het verkeerd leest! Ik zit al in de MMM heb vele onderzoeken gehad enz enz Moest beginnen met iui,als dat niet aanslaat ivf Ik denk dat je even moet kalmeren,want dit is wel heel heftig niet?
Iui zou zoiezo deze maand gaan gebeuren,maar omdat mijn lijf zegt "Ik accepteer geen vruchtje" zal ik gaan vragen aan de gyn om toch te gaan beginnen met ivf Ik hoop dat mijn lieve (MDL) arts en mijn gyn samen toch nog een oplossing kunnen vinden...
oke misschien wat heftig...maar het zinnetje "vraag of ik een rond IVF mag doen" werkte erg op me zenuwe...dat gaat en mag niet zomaar...en ookal zit je in de mmm...de IVF wachtlijst is een andere dan de IUI...en ICSI etc. En je moet er echt weer andere en nieuwe onderzoeken voor doen... sorry als het zoooo heftig overkwam...sorry
Ik vond de reactie ook wel vrij heftig! Puzzycat, Wat ontzettend vervelend voor je! Sterkte meid. liefs SHaar