@Toetje: Snap dat je een beetje zenuwachtig wordt van dit alles, maar in zo'n folder moeten ze wel allerlei details vermelden, laat je daardoor niet te zenuwachtig maken, meid! Je weet waarvoor je het doet en hopelijk levert het je nuttige info op. Ik wens je alvast heel veel sterkte en zal duimen dat je daarna snel zwanger wordt! Knuffel. @Twinkel: Ja, kan me voorstellen dat het een beetje raar voelt om een maand over te slaan, maar 1 maandje eerder of later maakt heus niet uit. Je hebt een goede reden en als jij en je mannetje daar vrede mee hebben dan is t prima, toch.
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: wendyvanliemde & BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx&engeltje87 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 7: Miracles & Nikita33 & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 10: Sammie88 & suuskebab 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis 13: Lin71 14: 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 52 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Je staat erbij Helma, duurt inderdaad nog wel even ja... Het wordt wel steeds gezelliger hier!
Meiden ben net terug van de huisarts, pff heb een dik half uur onderzoekjes gehad, ook inwendig, schaamde me best omdat ik bloedde gelukkig is ze een hele vriendelijke vrouw. Bmm was zo goed als dicht en bloedde dus géén ovulatie maar echt een ongi! Ze vond het werkelijk prachtig hoe ik alles bijhield (had ovutesten en tempkaartje meegenomen) dus nu weet ik waarom ik geen positieve ovutest had want had geen ei, maar snap alleen de temp dan niet maar daar wist zij ook geen duidelijkheid over te geven. Ze heeft nog met een andere arts gesproken over mijn problemen en zelfs waar ik bijzat het ziekenhuis gebeld gyneacoloog. Nu is het feit dat ik af ga wachten , ik moet dit als nieuwe cyclus zien en van gewoon 28 dagen uitgaan, iedere dag tempen en op dag 8 weer beginnen met ovutesten. Volgende week vrijdag moet ik naar intakegesprek IVF/PGD daar moest ik dit direct aangeven in de hoop dat hun me verder gaan begeleiden en anders krijg ik begeleiding hier in he ziekenhuis en de arts wilde erop benadrukken dat ik snellen in aanmerking moest komen voor IVF-PGD dus liever geen lange wachttijd of dan maar een andere behandeling misschien met clomid. Al met al zit ik nu dus ook in de MMM Medische malle molen Het gaat weer lekker allemaal hier maar ja niets aan te doen en hopen maar dat ze me kunnen helpen op korte termijn... Misschien dat idd met kerst (misschien dit keer wel een ei?) wij een beebje mogen verwekken, zou wel speciaal zijn We geven de hoop nog niet op, gewoon stug doorgaan hier, nieuwe ronde (wel erg snel na 14 dagen) maar wel nieuwe kansen toch? We blijven ons best doen...
Hee Lovable, jammer dat het nog steeds niet helemaal duidelijk is hoe, wat en waarom, maar wel fijn dat je versneld terecht zal kunnen. Ik hoop heel hard voor je dat je gewoon een mooi kerst-ei gaat krijgen, maar mocht dat niet gebeuren dan hoop ik dat de mmm je snel een mooie zw oplevert!
Ben hier al weer een tijdje niet geweest, teruglezen is echt onmogelijk. Wat wordt er lekker veel gekletst. Loveable; vervelend hè die onduidelijkheid, ik kan er helaas over meepraten. hopenlijk krijg je duidelijk meer duidelijkheid. Hier zijn de duivels gelukkig weer vertrokken. Wij gaan ook voor een met kerst verwekt beebje. Heb deze cyclus na 4 maanden de thermometer en ovutesten de deur uit gegooid, we gaan gewoon lekker zien hoe het loopt.
TNX meiden dit forum geeft enorme steun voor mij, je kan hier even fijn je problemen en gevoelens plaatsen want er zijn mensen die je wel begrijpen dat je er idd zo mee bezig kunt zijn en verdrietig kunt zijn als het niet meezit... De bloeding valt overigens best mee vind ik vergeleken met mijn normale ongi's maar kan nog komen, heb nu al 2 dagen roze-bruinverlies gehad en sinds vandaag echt vers rood. Gelukkig zijn mijn buikkrampen ook iets afgezakt maar dat kan ook komen omdat ik een uurtje of 2 terug een paracetamolletje heb gehad. Hopelijk is dit weer snel voorbij zodat ook wij verder kunnen gaan.
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: wendyvanliemde & BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 7: Miracles & Nikita33 & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling 10: Sammie88 & suuskebab 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis 13: Lin71 14: 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 53 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Plienneling: Welkom in de luchtballon!
Hallo Allemaal, Ik kom me hier melden in ronde 10 met mijn NOD op 9 januari. zou iemand mij op de lijst willen zetten?
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: wendyvanliemde & BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 7: Miracles & Nikita33 & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons 10: Sammie88 & suuskebab 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis 13: Lin71 14: 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 54 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! ============================================== kleintjevoorons toegevoegd!
="Springmuis"]Passagierslijst NOD Januari blogsimages.skynet.be/images_v2/002/616/433/20080624/dyn001_original_450_338_pjpeg_2616433_8c834c5d8b63940370ae595fa2a19d78.jpg 1: 2: 3: 4: Springmuis 5: 6: 7: 8: 9: Booboo22 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/616/433/20080624/dyn001_original_450_338_pjpeg_2616433_8c834c5d8b63940370ae595fa2a19d78.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Helaas heb ik hem mogen openen vandaag gezellig in mijn eentje in de hetelucht ballon [/quote]
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: wendyvanliemde & BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 7: Miracles & Nikita33 & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 10: Sammie88 & suuskebab 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis 13: Lin71 14: 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 55 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! ============================================== Hoi Booboo, ik weet dat het een beetje krap is in het mandje, maar de overige 54 willen toch ook graag mee
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: wendyvanliemde & BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 7: Miracles & Nikita33 & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk 10: Sammie88 & suuskebab 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis 13: Lin71 14: 15: 16: 17: 18: djaar77 19: Twinkle 20: LadyJoey 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: BarbaBeer 31 januari: LadyJoey 55 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! ============================================== Wordt al een beetje vol op de 9de. Hallo Januari dit wordt mijn 2de ronde. Het voelt een beetje raar. Gisteren uitslag gekregen van de dokter (bloedonderzoek) dat het positief is, wij waren zwanger. Alleen vanochtend ging het mis. Maar we blijven positief. Het betekend wel dat ondanks mijn leeftijd het nog wel mogelijk is.
@Kuckuk: welkom! Ik las je verhaal al in het dec forum, wat balen! Het ene moment super blij en even daarna verdrietig. Dikke knuffel! PS. Ik denk dat de 9e een SUPER dag wordt
@Kuckuk: Oow meid @#$%^! Eerst zulk goed nieuws en dan gaat het alsnog mis. Maar je hebt helemaal gelijk, het is wel bewijs dat alles gewoon goed zit! Ik wens je heel veel geluk in januari! Knuffel.
Nana33 en Sylvia M bedankt voor de lieve reactie, ja ik denk ook dat de 9de een goede wordt. Zit gelukkig goed in mijn vel en je komt verder met positief denken dan in een dip te zitten. Doe het vandaag wat rustig aan. Ga morgen met het werk van mijn man 2 dajges naar Landgraaf, snowworld. Ga zelf niet op de latten (kan ook niet skien) maar ga lekker kijken hoe mijn kinderen en de andere zich gaan vermaken in de sneeuw. En volgende week zaterdag ga ik naar Portugal met de camper. Ik rij alleen maar ik hou van rijden (2600 km). We gaan mijn ouders opzoeken die daar wonen. Heb er wel zin in maar het wordt dan wel moeilijk om rond mijn eisprong te klussen met de kinderen in de camper. Maar we vinden wel een oplossing , misschien kunnen ze een paar nachtjes bij opa en oma hun camper. Hoop dat voor iedereen een ROZE 2009 wordt!! En iedereen met de balon in de roze wolken!