@blackeyedgirl en mamaria: hadden jullie allebei vage streepjes op de test? Ik hoop zooooo dat ik jullie binnenkort mag feliciteren!
goede avond allemaal @bruisje sterkte meid @alle mensen die overtijd zijn waahhhh wanneer gaan jullie testen? Ik heb met mijn lief afgesproken pas woensdag te testen! dan ffies een vraag verlies je ook slijm wanneer je zwanger bent of is dit toch echt een teken dat mij ongie er aankomt?
@Zinah: Aaaah balen meid . Wens je heel veel succes in februari! @Blackeyedgirl: goed zo , lekker nog niet testen! Doe ik nu ook al 2 dagen (en ben best een beetje trots op mezelf). @mamamaria: Spannend! Kon je streepje gister echt zien, dus volgens mij ben jij echt wel zwanger!
oke ik sta nog steeds op de 5e..wil iemand mij aanpassen nar de 13e? kheb weer een langere cyclus denk ik...
Ik heb alleen de sensitest gebruikt tot nu toe. En ik heb nog een kruidvat 2/9 liggen. Die ga ik denk ik donderdag of vrijdag gebruiken als ik niet ongesteld ben geworden. kussie
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: Luukske &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & ricmar94 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 148 passagiers voor de roze luchtballon 8 Zwanger, 19 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote] Je stond er inderdaad 2x op, maar nu klopt ie weer! @mamaria: Als jij en blackeyedgirl het nou ook tot vrijdag volhouden dan kunnen we dan gezellig met zn drieen testen!
Ik had inderdaad veel slijm in het begin en was toen zwanger. Heb jij slijm? Goed teken dan, maar hoop niet te veel he?!
@ annie en nana nou dat geeft de burger moed.. maar niet te veel ben voorzichtig maar toch hoopvol! iedereen die gaat testen succes meiden! Ik ga zo lekker vroeg onder de wol en dromen dat jullie en ik op roze mogen..weltruste
Hey Nana, Nog steeds hetzelfde helaas. Had vandaag wel een raar gevoel. Het leek of ik ovulatiepijn had, maar dat kan toch echt niet. Ben nog niets verloren en wil graag dat donderdag en de eventuele curettage achter de rug zijn. Hoe is het met jou? Wanneer ga je nou testen?
Hmmm wat raar. Lijkt me inderdaad dat je geen ei kunt hebben voor alles weg is, maar weet het eigenlijk niet zeker. Misschien had het krampje toch nog met je mk te maken. Weet je eigenlijk al of je na donderdag dan meteen weer mag beginnen met een nieuwe ronde? Met mij t ok. Wil nog tot vrijdag wachten met testen ivm met drukte op werk. Het wachten gaat me nu best goed af eigenlijk, begin er zowaar aan te wennen, haha. Scheelt ook dat ik nu flink wat afleiding heb.
Ik heb dus ook last van wit slijm en megakrampen. Maarre ik heb dus nog 1 pak met 3 digitale CB'tjes en een van kruidvat die met dat plusje. Maar volgens mij zijn die allemaal niet zo supergevoelig. Dus ik ga ook echt pas donderdag of vrijdag testen. Als ik dan nog steeds niet ongesteld ben.