Ja, het kan ook nog geen eisprong geweest zijn. Na donderdag kan ik nog niet beginnen. Moet dan waarschijnlijk nog gecuretteerd worden. Begin nu echt zenuwachtig te worden. Spannend vrijdag. Misschien blijf ik dan nog thuis van mijn werk. Dat laat ik donderdag weten en dan moet je vrijdag zo snel mogelijk laten weten als je getest hebt. Ik duim voor je.
Volgens mij zijn die + testen van het kruidvat best wel gevoelig. Je bent toch 1 dag overtijd? Testen joh! Cb digitaal was bij mij positief op nod. Succes!
@annie1979 Wat een gedoe met je lichaam. Ik ben blij voor je als dit kan afsluiten. Nu blijf je nog in deze gekke fase hangen. Veel liefs slaapzak
Dank je! Zodra ik het getest ga ik meteen online. Hoop dat ze je dan heel snel kunnen curetteren en dat je cyclus dan snel weer de oude is. Na zo'n mk gun ik het je helemaal om zwanger te worden (maar daarvoor ook al hoor )! @blackeyedgirl: weet eerlijk gezegd niet hoe gevoelig die kruidvattesten zijn, maar wit slijm is een goed teken he. Spannend. Duim voor je!
Had gisteravond stiekem getest, maar dat bleef witter dan wit, alleen een knallende controlestreep. Plus dat ik eigenlijk nog grieperig ben, dus misschien dat ik daarom wat laat ben. Maar ik wil eigenlijk als ik nou positief test, echt een knallende test. Dus ik wacht liever nog eventjes!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs & Tessa8 9: Luukske &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje 20: Loe & Esther1983 & Maia 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & ricmar94 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 148 passagiers voor de roze luchtballon 8 Zwanger, 20 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote] Vandaag ongie geworden. Dus mezelf op rood gezet. Clomid heeft dus wel iets geholpen met het korter maken van cyclus. Nu gynaecoloog weer bellen voor nieuw recept. Tot (niet) de volgende ronde in februari meiden.
Annie, sterkte meid donderdag! dat het allemaal maar gauw achter de rug is en je dit een plekje kan geven! dikke knuf! Dan kun jij ook weer een nieuwe periode beginnen, volgens mij zeggen ze dat het na curettage beter is om eerst een ongi af te wachten of er 6 weken tussen te laten. Hoe dan ook, sterkte meid!
Hallo nu vooral even aan diegene die net als ik negatief testen maar nog steeds niet ongi zijn, Raar hè. Gaan jullie ook elke keer naar de wc met zo'n gespannen gevoel? Ik verlies nu sinds zaterdag steeds een of twee druppeltjes rozig bloed maar wordt dus maar niet ongesteld. Ben misselijk en mijn borsten lijken nog steeds wel groter. Wel zelfde cupmaat maar duidelijk (aan de zijkanten) mooier gevuld. Dat vind ik op zich al leuk...hihi. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eind van de week pas opnieuw een testje doe, als ik nog niet ongesteld ben dan dus. Ik heb zelf wel het gevoel dat ik zwanger ben maar ja ik lees hier overal dat je lichaam je goed voor de gek kan houden enz. Het is maar goed dat ik gewoon moet werken. Dus Malibel, BarbaBeer en Blackeyedgirl...zullen we gewoon afspreken dat we roze gaan worden? Liefs Princi
Thnx Hummie en Slaapzak! Mijn schoonzus mocht er gelijk na de curettage weer voor gaan. Alleen raden ze het aan om een ongi af te wachten ivm de berekeningen bij een eventuele zwangerschap. We zien wel, wil me nu eerst even voorbereiden op een curettage en dan zien we wel verder.
Trusten meid! Ik ga in ieder geval voor jou en alle anderen duimen! Helaas weet ik dat het voor mij er niet inzit in januari.
Weltrusten blackeyedgirl! @annie: als je straks weer schoon bent gaan we met zn allen voor jou duimen voor februari en dan zul je zien dat het helpt
Thnx meid! Heb jij toevallig Bruisje nog gesproken? Wil haar zo graag even spreken. Las slecht nieuws. Leef zo met haar mee.
Ze was vanmiddag even online en is er volgens mij nu zeker van dat het helemaal over is en ze weet nog niet of ze haar mannetje kan overhalen voor een nieuwe ronde. Echt een @#%% situatie! Denk dat ze er wel even doorheen zit Ik ga zo maar naar bed. Moet morgen weer om 6.30 opstaan met deze kou, brrrrr. Weltrusten!
Jeetje meiden wat is hier in 2 dagen veel gepost, ik ben er nu net doorheen gelezen.... Bruisje en Annie ik leef met jullie mee! Voor de meiden die kunnen gaan testen heel veel toi toi toi meiden, laat er maar veel roze tevoorschijn komen! Meiden die weer ongi zijn geworden, balen! Op naar de volgende ronde... Voor de wachtenden wens ik veel geduld toe, wat ikzelf ook wel kan gebruiken.... Joyce gefeliciteerd meid! Ik wens je een mooie zwangerschap toe!
Ja, dat had ik een beetje gelezen. Vind het zo erg voor haar! Twee keer achter elkaar, oneerlijk. Trusten nana, k ga ook zo. Thnx Charpi voor je medeleven. Jij hebt de klusdagen weer achter de rug, alhoewel dat hoeft niet natuurlijk, maar nu weer op ellendige wachtbank. Succes!
Bedankt voor jullle reacties! Ben nog niet bij de huisarts geweest. Ik denk namelijk toch dat het irritatie is van mijn BH. Precies op de plek waar de beugel eindigt zit het bobbeltje. Dus ik heb met mijn mannetje afgesproken dat ik het aankijk tot het weekend en als het dan niet minder is geworden bij de huisarts langs te gaan. Heb zelf het idee dat het al minder groot is. Vandaar even de paar dagen wachten .... maar fijn dat iedereen zo meeleeft. Dat doet een mens goed!
Weet je wat ik zo apart vind ... is trouwens een heel ander onderwerp hoor .... toen ik nog niet met zwanger worden bezig was vlogen de weken om en was ik voor mijn gevoel alweer ongesteld en nu duurt het wachten voor mijn gevoel weeeeeeeeeken! Herkenbaar? :S
@Juf Mariska, ik heb precies hetzelfde hoor.... voorheen vervloekte ik de pilstrip omdat die zo snel leegraakte en een volgende ongie zich weer aandiende en nu kijk ik er reikhalzend naar uit....en de dagen kruipen maar voorbij... maargoed elke dag is er weer eentje....