NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    @Princi: Ik heb vandaag nog een test gedaan, maar weer nega. Ik heb nu geen hoop meer en wacht maar op de :evil:
    Erg raar, ik voel me niet zwanger, maar heb ook geen ongi gevoel....
    Ik hoop dat de testen bij jullie alsnog posi worden! Vooral als je je zwanger voelt!

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Meiden dankjewel! Dan ga ik zo lekker een paracetamolletje nemen ;). En hou voor me NOD 11-1 aan.

@Lente1973 balen he meid op de wachtbank... wachten duurt zoooo lang!
    Ik hoop voor je dat je ondanks je griepje toch een positieve test hebt! Hoop dat je snel een beetje opknapt!

3. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik moet op de eerste dag van de menstruatie bellen en dan proberen ze het binnen 2 weken in te plannen, dus nu maar wachten of de menstruatie inderdaad komt, hoop natuurlijk van niet.

Oh, vervelend om zo verkouden te zijn, hopelijk ben je er gauw van af.

Groetjes Toetje

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he malibel, wat een onzekerheid! :( Misschien kun je nu je een week overtijd bent even contact opnemen met je HA, want die onzekerheid is ook heel vervelend voor je. Duim voor je meid! ;)

5. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Als ik twee weken overtijd ben, ga ik naar de ha. Ik wacht nog heel even. Mijn ha is niet zo makkelijk.....

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he wat balen meid! :cry: knuf!

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076
    8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Luukske &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs
    13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben
    17: Sjoukje & Hummie
    18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje
    20: Loe & Esther1983 & Maia
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama
    26: Fl3xgirl
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child
    28: Angel83 & Missrianne
    29: Nikita33 & Puzzcat24
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

15 januari:
    * Wijffie

16 Januari:
    * Moosje25

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey

147 passagiers voor de roze luchtballon
    8 Zwanger, 21 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
    [/quote]

@WinniePooh: Ooooow jammer meid :( . Ik wens je heel veel succes in februari, dat jullie maar een mooi oktober beebje mogen maken!

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kan iemand mijn nod verplaatsen?
    ik sta op 31-1 echter 2 dagen gelden begon ik iets te vloeien, maar dat is weer overgegaan.
    Nu zet het echt door.
    Zet me maar op 3-2 lijkt me beter

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja annie, idd wij hebben ook (wel paar x) in het verleden op een ongi gewacht, en gehoopt o god ben toch niet zwanger! :confused: Dan doe je je best om NIET zwanger te worden en nu het omgekeerde, rare wezens die mensen.... :(

Meid, nog een x heel veel sterkte morgen! knuf!

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ cam, ik zie een lijntje hoor! ;) wel een lichte, maar hij staat er! idd op nod weer eens testen, maar ik ben heel hoopvol voor je! :D

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    goeiemorgen allemaa!
    @Cam: maak je niet teveel zorgen over die lichte streepjes, voor je NOD is dat echt heeeeeel normaal. "Gewoon" nog even wachten en dan kanlt ie er gewoon vanaf :D

@Doortje: WAS het maar vast vrijdag. Zei gister heel stoer dat het niet testen me goed afging - nou vandaag is niets minder waar. Mijn temp is vanochtend weer ietsje gezakt. Hoop wel dat ie morgen weer stijgt anders wordt ik echt zenuwachtig :( Voel me verder echt een beetje zwanger, opgezette onderbuik, pijnlijke dikkere boobs, gerommel in mn buik & darmen, rugpijn, kramp, chagi. Zit vandaag op 6/7 dagen na mn nod, dus mocht ik zwanger zijn dan zou ik nu ong. 5 weken zijn :rolleyes: Ben zo bang dat ik vrijdag weer zo'n onzichtbaar streepje heb (of nog erger helemaal geen meer), pffffff. - einde ego klaagzang-.

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ok, maar wel vervelend die onzekerheid pfff.... Ben benieuwd meid, en in de tussentijd kun je ook zelf weer een test doen. Hoop voor je meis! wel hoopvol dat je ongi iig uitblijft... ;) (heb je dit vaker of ben altijd stipt op tijd met je nod?)

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    als je je nod naar feb verplaatst, dan verhuis je eigenlijk naar de feb lijst (zie NOD februari). Je kunt hier natuurlijk altijd gewoon gezellig mee blijven kletsen! Ik zal je nod van de 31e halen, maar dan moet je je nog wel even aanmelden bij feb om daar op de lijst te komen. Succes deze ronde!

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Och, had in mn ego bui helemaal over jouw berichtje heen gelezen, maar jij zit een beetje in dezelfde situatie als ik zo te zien, pfffffff. Vervelend he die onduidelijkheid :( . Ik houd me er maar aan vast dat er echt ook meiden zijn die pas heel laat posi testen (mn zus pas na 6 weken), dus probeer nog wat hoop te houden! Hoop dat het niet zover komt dat je na de HA hoeft meid!

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @nonja, als je ei zeg maar de 28e dec was (voor het gemak 2 dagen na posi ovu test) dan kun je vanaf 11 januari een test doen, dan zit je goed! ;) Enne paracetamol mag als enige idd bij een evt zwangerschap, dat kan geen kwaad. Sterkte met je verkoudheid meis! En duim voor je dat het raak is! :D

:oops: o zie net dat je hierboven al geantwoord hebt met 11/1 hihi...

16. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Oeh... De spanning spat hier bijna van het scherm.... Wel/niet zwanger... pff... wat duurt dat wachten lang, he meiden?

@ iedereen met KL*^&%$%&te nieuws.... Ik denk aan jullie hoor... T leven is soms niet eerlijk

@ iedereen die ongi is geworden... Nieuwe ronde, nieuwe kansen... :(

Hier nog weinig nieuws onder de zon. Vanochtend een test gedaan omdat het vandaag 10 dgn geleden was dat ik m'n eisprong had, maar helaas witter dan wit. Ik begin de hoop een beetje op te geven. Ik heb nl. helemaal GEEN klachten, geen pijnlijke boobies, geen misselijkheid, geen hoofdpijn en de kat wil niets van me weten... :( Maar goed, ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Dus maar gewoon even wachten tot mn NOD as zondag of maandag...

Nou meiden... Good luck for you all... een fijne dag!

PS. Mijn NOD zou op 12e moeten staan ipv 8e... Wie o wie wil dit ff veranderen

17. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Oeh... De spanning spat hier bijna van het scherm.... Wel/niet zwanger... pff... wat duurt dat wachten lang, he meiden?

@ iedereen met KL*^&%$%&te nieuws.... Ik denk aan jullie hoor... T leven is soms niet eerlijk

@ iedereen die ongi is geworden... Nieuwe ronde, nieuwe kansen... :(

Hier nog weinig nieuws onder de zon. Vanochtend een test gedaan omdat het vandaag 10 dgn geleden was dat ik m'n eisprong had, maar helaas witter dan wit. Ik begin de hoop een beetje op te geven. Ik heb nl. helemaal GEEN klachten, geen pijnlijke boobies, geen misselijkheid, geen hoofdpijn en de kat wil niets van me weten... :( Maar goed, ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Dus maar gewoon even wachten tot mn NOD as zondag of maandag...

Nou meiden... Good luck for you all... een fijne dag!

PS. Mijn NOD zou op 12e moeten staan ipv 8e... Wie o wie wil dit ff veranderen

18. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik neem me elke keer voor om alles bij te lezen, maar ik red dat echt niet. Jullie kletsen ook zo veel. :D
    Wij zijn op zoek naar mijn eitje. Ik ga zo een testje doen, maar ik heb het gevoel dat het vandaag zover kan zijn. Ik heb wat krampjes in mijn buik...

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @nana, vind het knap van je dat je zolang kunt wachten! :D petje af... Is je nod altijd wisselend of heb je een regelmatige cyclus? overtijd bij een regelmatige cyclus is natuurlijk al hoopvol! Spannend hoor meis, duim voor je! ;)

20. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @doortje79
    Als jij ei n iet kan vinden met een ovulatie test of tempen wilt het echt niet zeggen dat je geen ei heb,
    Ik heb 1o dagen 2x per dag ovulatie testen gebruikt super weinig gedronken alles gedaan wat ik moest doen.
    En ik kreeg niet eens een streepje! Maanden ervoor alleen een licht streepje . maar NOOIT POSITIEF geslagen test.
    Afgelopen cyclus heb ik me rot gevoeld machteloos en heb veel baal dagen gehad om dat die kl*te test niet mee werkte.
    Ik heb in de Dec NOD flink wat zitten zeuren en mopperen.
    Maar ik werd toch niet ongi en na heel wat negatieve zw-testen en ruim 6 dagen over tijd kreeg ik op 3 verschillende testen maar een licht positieve streep.
    bij 7 dagen over tijd knal ZWANGER op de digi test.
    Wat ik wil zeggen, een vrouwen lichaam is echt gemeen! Die laat niet alles zien wat er gebeurd!

Toch vond ik het leuk want het was voor ons toch een verrassing.
    groetjes slaapzak

Deel Deze Pagina