NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @vandergijs: Balen van je nega test :( , maar 10 dagen na ei testen minder dan 20% posi (staat op FF site), dus het zegt echt nog helemaal niets. Het is ook heel normaal om zo vroeg nog niets te voelen en dat je kat niets van je wilt weten ( :) ), die beestjes hebben zo hun nukken - de ene dag zie ik mn kat bijna niet en de andere dag loopt ie me de hele dag achterna- dus blijf nog even positief! (heb je aangepast trouwens)
    @BBkane: hoop dat je vandaag je ei vind :D

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dank je, maar ik moet wel :( . Vertrek elke dag heel vroeg van huis deze week en wil niet op mn werk testen. Anders had ik allang weer getest hoor! Mn cyclus schommelt nog al. Maar heb mn ei gevoeld en ik heb getempt, dus ben er wel behoorlijk zeker van dat ik zo lang over tijd ben. (Weet iig 100% zeker dat ik minstens 3 dagen over tijd ben).

3. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Nou ik heb wel mn best gedaan! dus ik hoop dat dat beloont gaat worden! Ik lag te ijlen terwijl man lief zn best deed..hahahahaha
    Ik wilde gewoon niet een maand overslaan en doordat ik net in de vruchtbare tijd zat wou ik geen dag overslaan... verloskudige zegt dat het niet uit maakt of je de griep heb...het feest gaat gewoon door daar beneden dussssssss.... griep of geen griep...klussen! hahahaha

4. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Ha ha ha... Ach... die kat van ons is toch al niet zo 'schoterig'... Ik wacht nu eerst m'n NOD maar ff af... En OK... ik zal alle opties nog even open houden... Keep you posted!

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Is geen klaagzang hoor! Je kunt hier alles kwijt, weet je nog? ben je al vaker overtijd geweest? Ik heb ook genoeg verhalen gehoord/gelezen over meiden die pas na 2 weken positief testen, dus houd moed! ;) *duimt zich een ongeluk voor nana*

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jaaa slaapzak, had in december erg met je meegeleefd! Jouw verhaal doet me erg goed! Krijg weer wat hoop! Volgens eigen berekeningen vandaag of morgen eisprong, dus even 3 dagen elke dag klussen (dat ik dit woord ooit zelf zou gaan gebruiken hahah) en daarna weer om de dag. Wat was jouw kluspatroon als ik vragen mag (wel raar om het zo te vragen, maarja)?
    Hoe is t met jou? Hoe voel je je?

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dank je. Je bent lief :D . Ben wel eens 2 dagen over tijd geweest, maar nooit langer (als ik uitga van de dag dat ik mn ei heb gevoeld tenminste).
    Hoop dat jij heel snel een super duidelijk eitje vind dat dan 9 maanden bij je blijft!

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Jij bent ook lief! Soms heb je even een peptalk nodig om je wat beter te voelen. En wie begrijpen je beter dat de meiden van dit Forum (die in hetzelfde schuitje zitten!)?

9. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Dat heb ik al eens eerder gehad. Ik ben aan de pil gegaan, omdat ik altijd zo onregelmatig en met heftige pijnen ongesteld was.
    Eigenlijk dacht ik nu wel regelmatig te zijn, maar helaas.

Hahahaha, ik heb me voorgenomen (zou ik sterk genoeg zijn....) om niet meer te gaan testen.
    Het zal wel niet lang meer duren.

10. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Oh ik reageer op oude berichten zie ik. Nou ja ik hou het zo bij, kletsen op forum en ook nog lesgeven fulltime....

Hoop dat er na al negatieve berichten van de afgelopen dagen, toch eens wat roze berichten komen!

11. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Wij kleppen wat af op dit forum. Zou er ook zo'n forum voor de mannen zijn?
    Kunnen ze ook kleppen over die dure testen, vaak klussen en hun vrouwen die bij elk druppeltje, krampje of steekje opspringen.

Hihihi, ik zie het al helemaal voor me! :) :) :)

12. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @doortje79
    Hey! ja ik voel me opzicht wel goed, af en toe beetje misselijk, heb wel last van hoofdpijnen en migrane dus dat vind ik echt wel minder.
    En banden pijnen en ongi pijnen.

Geestelijk opzicht voelt het wel goed aan Ik heb geen slecht gevoel, soms heb ik van die momenten dat ik echt hoop op een mooie echo.
    Af en toe onzeker. Durf niet echt te 100% in de toekomst te kijken. Maar ja ik geniet er wel van..

Onze klus patroon voor de vorige cyclus was.....
    van af dag 6 om de dag klussen.
    Dus we klussen op dag 6,8,10,12,14,16,18,20,22, en 24 omdat we toch in de ritme zaten haha
    Ik ben wel erna min 10 min blijven liggen.
    Maar dat heb ik de afgelopen 7maanden gedaan.

13. happymama

happymama Niet meer actief

ben ze ook nog nie tegen gekomen!
    hihih

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Dankje meid! Ik ga idd de 11e aan houden. Ben de 13e jarig> leuk verjaardags kadootje? Haha!
    Hoe is het bij jou? Jij zit ook op het wachtbankje? Heb je een beetje goede hoop? Ik zal voor je duimen! X

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hahah! Jij hebt zeker je best gedaan! Ijlend klussen en dat allemaal voor het goede doel. Je hebt het verdiend, zal voor je duimen! x

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik doe t ff zo, want weet niet meer wie ik nou wel en niet heb gefeliciteerd ;)
    xxSuuzxx
    engeltje87
    Sofie28
    Kiki24
    Joyce84
    LadyXochi
    Jesenmo
    Fopspeen

Van harte gefeliciteeeeeeerd! geniet ervan!

17. Wijfie

Wijfie Lid

19 nov 2008
    47
    0
    0
    Hallo allemaal,

Als het goed is zit ik nu 7 dagen voor NOD, en ik heb sinds gisteren een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, af en toe wat steekjes, net alsof ik ongi moet worden. Vraag me af of het een innesteling kan zijn.

Duim, duim, duim.javascript:emoticon(';)')
    Wink

18. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,

Ben op mijn werk dus kan niet lang schrijven, maar wil toch even zeggen dat ik niet kon wachten tot zaterdag, tja vandaag is mijn NOD, dus waarom ook niet dacht ik. Ik heb in ieder geval vanochtend getest en hij was negatief :cry:
    Dus toch maar wachten op de :evil:

Ik kom morgen weer even kijken want ik moet tot in de nacht werken en daarna meteen mijn bedje in. Allemaal nog een fijne dag.

Groetjes Toetje

19. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076
    8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Luukske &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs
    13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben
    17: Sjoukje & Hummie
    18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje
    20: Loe & Esther1983 & Maia
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama
    26: Fl3xgirl
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child
    28: Angel83 & Missrianne
    29: Nikita33 & Puzzcat24
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

15 januari:
    * Wijffie

16 Januari:
    * Moosje25

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey

148 passagiers voor de roze luchtballon
    8 Zwanger, 21 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
    [/quote]

Ik heb mezelf er even bijgezet!

20. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Ik had vandaag een zwaar positieve ovulatietest....dus mijn eisprong komt er eindelijk aan. Gisteren al goed geklust....hihihi....dus er is al weer hoop voor mij. Helaas zijn mijn ovulatietesten van gisteren niet helemaal betrouwbaar....veel te veel gedronken...
    Vandaag ook nog maar even aan de klus ;)!
    Ik zet zo mijn banner er weer onder!

Deel Deze Pagina