Net nog een kruidvattest gedaan, maar die is hartstikke negatief. Dus sensitest geeft een heel licht streepje en kruidvat geeft niks aan. Ik ga dus maar gewoon uit van kruidvattest. Maar dan wil ik ook heel snel ongesteld worden. Want hoe langer mn cyclus hoe vervelender natuurlijk.
Zo.. Kom weer eens ff kijken hoe het er hier voorstaat. Mijn NOD is bijna maar voel/merk nog niks. Het blijft dus nog even spannend! Alle zwangeren GEFELICITEERD!
@Wijfie: Spannend! Hoop dat het raak is! @Toetje: Oow balen meid ! Maar misschien ben je toch nog wat te vroeg. Duim voor je dat ie de volgende keer posi is! @Berenbotje: mooi dat je er nu bij kunt meid. Hopelijk was het klussen niet voor niets (niet dat het zo vereveldn was natuurlijk, maar je snapt me wel ) @Mamamaria: Wat verwarrend, want dat eerdere streepje konden toch heel veel meiden hier zien. Ik denk niet dat je per se van kruidvat uit moet gaan hoor. Het is natuurlijk wel veilig om niet teveel hoop te krijgen, maar wsl was sensitest gewoon gevoeliger. Misschien kun je beter even een paar dagen niet testen en gewoon afwachten. Als je dan weer test zie je hopelijk ecth verschil. Duim voor je! @kleintjevoorons: Voor jou wordt het ook al spannend! Je temp kaartje ziet er iig super uit. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, MAARRR...als die na vandaag nog even blijft stijgen, heb je een triphasic kaartje (3e stijging vanaf 8/9/10dpo) volgens mij en 80% van meiden met zulke kaartjes is uiteindelijk zwanger! (ben een beetje van de statistiekjes, vandaar ).
Nou meiden, ik ben vandaag niet gaan werken. Viel gisteren eindelijk een keer snel in slaap, maar werd vannacht wakker met krampen. Zal het dan nu gaan doorzetten? Nu nog niets te bekennen, maar af en toe een krampje. Morgen naar de gynaecoloog en dan hoor ik meer. Nog wat gemist meiden?
Hoi Annie! Groot gelijk dat je niet bent gaan werken, als dit nu geen geode reden is om even thuis te blijven weet ik het ook niet meer. Fijn als het vandaag eindelijk opgang zou komen, dan hoef je ook niet meer gecurreteerd te worden. Hoop voor je dat het nu doorzet! Je hebt weer een paar nega testers gemist en een paar nogi dames, maar geen nieuwe zwangeren helaas .
Ik hoop ook dat het doorzet, maar ben bang van niet. Alle negatieve testers, ik blijf duimen voor jullie! Alle ongi dames, balen. Duim voor jullie in de volgende ronde.
zucht, al de 3de keer dat ik wat voor je schrijf, computer doet raar op het werk... Vervelend voor je! Misschien een andere test proberen? Ben je vaker overtijd? Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! (Lees: en positiieve test!)
jippie gelukt! @ annie: heeeel veeeeel sterkte morgen! Hoe laat heb je de afspraak? ik zal aan je denken en laat je weten hoe het is geweest? Dikke knuffel
Moet er 8.45 uur zijn morgen. Ik denk dat ik dan rond half tien weer online ben. Dan kom ik weer effe snikken hier. Tranen zijn nu op, maar zal morgen wel weer beginnen als ik met mijn neus op de feiten word gedrukt.
Ik kom me ook even melden! Mijn NOD (ik moest eerst even opzoeken wat dit betekende ) dag is 10 januari en vandaag had ik een vaag positieve test. Ik heb sinds de berekende innesteldag wat bruinige afscheiding gehad, die na 4/5 dagen ophield. Nu heb ik alleen wat witte afscheiding af en toe. Verder sinds de innesteldag al veel krampen alsof ik ongesteld moet worden terwijl ik dat normaal pas op de 27e dag van mijn cyclus krijg dus a.s. zaterdag. Spannend hoor!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Luukske &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 149 passagiers voor de roze luchtballon 8 Zwanger, 21 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote]
Ik weet niet wat mijn lichaam aan het doen is, voel me de afgelopen 2 dagen heel erg zwanger, zere borsten, veel kleine plasjes, moe... Maar vanmorgen ineens heftige buikpijn. Is na 2 uurtjes weggetrokken en nu had ik net wat roze slijm, vrees dat ik dus toch ongesteld ga worden morgen.... Mijn borsten doen wel nog steeds pijn.. vreemd.... Vanmorgen getest met CB digitaal, was negatief, maar ja... wel voor mijn NOD.
Dees, ik zal voor je duimen dat het wel raak is. CB digitaal gaf bij mij voor nod ook niets aan, op nod wel.
Ik mag op ROZE... Vanmorgen een licht positieve test, net de uitslag gekregen van het bloedonderzoek, die was positief: ZWANGER!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske &Meggytje &Dees75 &Helma30 &Plienneling& kleintjevoorons &Booboo22 &Kuckuk &Jenna78 &Rm1& Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 149 passagiers voor de roze luchtballon 9 Zwanger, 21 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!