@ miracles, wauw meid, gefeliciteerd! wat een goed begin vh nieuwe jaar. @de recente toegevoegden, welkom!
Wat is het leven soms toch tegenstrijdig.... Gisteren mijn beste vriendinnetje aan de telefoon, met 10 weken een echo gehad: helemaal goed! Hartje klopt, alles erop en eraan! Joepie! Net een vriendinnetje aan de telefoon, is ook 10 weken, 1 1/2 week geleden een echo gehad, alles ok! Vandaag een echo, is het hartje gestopt met kloppen.... Ze ging alleen, omdat ze dacht dat alles wel goed zou zijn...Wat verschrikkelijk! Dus zit ik hier met 2 kaartjes: eentje met "joepie!" en eentje met "wat verdrietig" Pffff
lief dat je dat vraagt hummie! Heb nu al 6 dagen licht positieve testen ,moet straks weer testen (heb om 17:00 op mijn werk nog geplast..niet zo handig)... Heb maar besloten om me er niet teveel op vast te pinnen en dan maar hopen dat mijn ei stiekem wel is geweest! Vanavond nog een keer klussen en dan weer om de dag. En als ik dan toch naar februari moet, ga ik het wat meer proberen los te laten.
dames, bedankt @doortje...jeempie, inderdaad tegenstrijdig. ook erg sneu dat ze trouwens alleen is gegaan. Je verwacht dat het goed is, best een mokerslag! En dan klopt het hartje niet, ik echt enorm verdrietig zijn, zeker als je het hartje hebt zien kloppen
Jippie ik zie weer wat meer roze! Ik ga toch denk ik morgen ochtend maar testen. Ben dan al 3 dagen overtijd!
nou ik ben er weer vandoor! man had een leuk idee om thais te eten! dus ben weg! misschien tot later en anders morgen!
Oh Blackeyedgirl...spannend....! Ik ben benieuwd! Ik ga nog wachten met opnieuw testen tot vrijdag heb ik met mezelf afgesproken. Ondertussen ben ik toch wel echt misselijk zo nu en dan....pffffff