NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    Wa balen nauw princi en minder op focussen had da ook deze maand voorgenomen maar 14 dagen is lang zenne als ge naar iets verlangt .

Wij willen ook meer roze cam ik hoop dat da ook voor sommigen onder ons mag zijn .

2. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0
    Ja hé cam das goed teken .Ik weet het allemaal niet meer wat ik voelde toen ik zwanger was is bij mij te lang geleden heb al een zoon van 21 en dochter van 17 uit een vorig huwelijk .
    Ik hoop dat er ons nog een wondertje wordt geschonken .

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hey wat leuk bollemieke, lijkt me ook heel apart als je kinderen al bijna en volwassen zijn om dan nog een kleine spruit erbij te krijgen...
    heb je wel gelijk 2 goede oppassers :D

@princi, succes in de volgende ronde..

@cam, klinkt goed, wanneer ga je nog eens testen?

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    27 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    4 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar
    5 Januari 2009 Vruchtbaar
    6 Januari 2009 Erg vruchtbaar
    7 Januari 2009 Eisprong
    12 Januari 2009 Innesteldag
    21 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen
    30 September 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

Best raar als je nagaat wat je in september te doen zou kunnen hebben :):)

21 januari, lijkt nog zooooooooover weg... *loopt een rondje te ijsberen maar neemt vervolgens weer plaats op het wachtbankje*

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier ook op het wachtbankje nu

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Vandaag mijn laatste werkdag/nacht op mijn werk :):) Wordt ik gisteren gebeld of ik op solli gesprek wil komen maadag, terwijl ik maandag al bij mijn nieuwe baas begin.. gelukkig hoef ik dan pas om 16:00 uur te beginnen, en ga ik daarvoor nog op solli gesprek :):)

En die baan lijkt me ook nog veel leuker, is alleen verder rijden... Heb ik weer en het enige waar ik aan denk is mijn nod en of ik iets merk van een evenntuele innesteling :s

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

joehoe weer 2 zwangeren miracles en Cam van harte gefeliciteerd allebij

wie gaan er vandaag weer testen er kan nog veel meer roze bij hoor ;)

Hier gaan we maar vanaf vandaag goed aan de klus ik hoop dat ik vandaag een 2de streepje begin te zien op me ovutest tot nog toe niks gezien dus ben benieuwd

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Weer een aantal zwangeren zie ik, dus GEFELICITEERD !

Ik weet het niet meer hoor. Mijn temp is nu 37 dus goed kans dat ei nu geweest is (of vandaag is). Ik heb nog steeds veel slijm bij het afvegen en zelfs gewoon in mijn onderbroek (voel het gewoon eruit lopen?!) Gisteren had ik 1 keer een dikke gele slijmprop (maat; circa 2 speldeknoppen) en voor de rest een ongi gevoel, steekjes in de liezen en heeeeeel veel eggwhite/watery slijm. Vanavond nog maar eens aan de klus en hopelijk hebben we het dan goed gedaan.

Djaarman vertelde me gisteren dat hij volgende week de hele week moet overwerken en dan pas om 23.00 thuis zal zijn of zelfs een aantal dagen niet thuis zal komen om reistijd te besparen. Het moet dus nu wel een eisprong zijn anders wordt het weer een zeker verloren ronde vrees ik.

9. hielko2006

djaar ik hoop met je mee dat je nu je eitje hebt hoor
    geen verloren rondes meer.

10. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    heeft blackeyedgirl al een test gedaan?

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wowie al weer zwangeren, gefeliciteerd meiden!! Hoe gaat het met de andere overtijd dames! Kom op *roze roze roze*!!

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Cam en Miracles gefeliciteerd met jullie zwangerschap . Super hoor.

Hier nog een paar dagen wachten .

Toen ik de vraag aan het boek stelde of ik in sept. weer mama zou worden antwoorde het boek ja. Dat zou dus inhouden dat ik volgende week positief zou testen.

Alles klussers succes.

Alle meiden die ongi zijn een dikke knuffel.

alle meiden op de wachtbank succes met wachten.

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meis! als je op dag 11 je meest posi test had dan is je ei 24 tot 48 uur later gekomen, dat betekent op dag 12 of 13 (of dus 14 hooguit aangezien je de 12e dag ook posi had), dus als je vh langste uitgaat dat is je 14e dag en daar 14 dagen bij optelt (=gem. lf fase), dus je 28e dag dan zit je je met 30 dagen helemaal safe hoor meid om te testen! ben benieuwd!
    ;)
    liefs humm

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben net terug van de gynaecoloog en er was geen vruchtzakje meer aanwezig. Waarschijnlijk ben ik het toch op 1 januari verloren met het druppeltje bloed. Het was zo klein dat het amper zichtbaar was.
    Pfff, ik ben opgelucht dat ik niet meer geholpen hoef te worden.
    Binnen nu en een week kan ik een menstruatie verwachten omdat er nog wat dik slijmvlies aanwezig is.
    In mijn eierstokken waren al weer kleine follikels zichtbaar.
    Ik ben verdrietig, maar ook erg opgelucht.

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ hummie: ja inderdaad, op dag 11 en 12 waren de testen even positief, zie album. Ik ga er ook vanuit dat ik dus uiterlijk dag 14 echt mijn ei heb gehad, dus nu maar wachten of de :evil: zich aandienen... mijn temp. is iig niet gedaald maar ook niet meer gestegen :( Ach we zien het wel, ik ga er vanuit dat ik ongie word, de vraag is alleen wanneer...

@ annie: toch nog wat positief nieuws in het verdrietige verhaal. Fijn dat een ingreep je bespaart word en dat je hopelijk snel weer verder kan met een nieuwe ronde! Succes! knuffel!

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @Annie! het is fijn dat je iig niet meer gecuretterd hoeft te worden.... Nu moet je het een plekje geven meis, nu pas komt denk ik het gevoel van wat er allemaal met je is gebeurd de laatste tijd of niet? de teleurstelling verwerken. Hele dikke knuf! en ik weet dat je er nu nog niet aan moet denken maar wens jullie wel een heel vruchtbaar zwanger jaar en dat jullie eind vh jaar een kindje in jullie armen mogen sluiten! Sterkte nog.

17. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Cam en Miracles gefeliciteerd.

18. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Annie, probeer het als goed nieuws te zien. Een curretage heeft een behoorlijke impact op je.
    En, er zijn weer kleine folikels aanwezig, dat is echt goed hoor.
    Natuurlijk ben je verdrietig maar probeer het glas als halfvol te zien en niet als halfleeg.
    Kus

19. hielko2006

mamaria hoe is het bij jou nu?

20. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Kut?
    Nee haha. Ik ben nog in afwachting.
    Dag 1: negatieve test sensitest.
    Dag 2,3,4 en 5 vaag positieve sensitest.
    Dag 5: ;s middags (gisteren) negatieve kruidvat huismerk

Toen zei mn man: ik vertrouw die sensitest niet. Ik pis er zelf wel overheen, maar gelukkig was die negatief.

Dus ik weet niet waar ik aan toen ben. Kruidvat hecht ik op de een of andere manier meer waarde aan dan sensitest....

Maargoed, ik ben ook nog niet ongesteld. Dus ik wacht rustig af.

Deel Deze Pagina