Spannend hoor! Bij mij werkt de sensitest wel goed. Dus er is nog hoop hoor! Als ik jou was zou ik testen met ochtendurine, die is wat geconsentreerder en kan je beter testen! Succes en ik duim voor je!
Ja al die sensi-testen zijn met ochtendurine. Die van kruidvat smiddags omdat we niet wisten waar we aan toe waren. Bij mijn vorige zw. heb ik savonds getest met test van de apotheek en die gaf ook positief aan, meen me wel te herinneren dat ik toen een week overtijd was. En dat was toen ook een hele lichte streep.
spannend zeg. sensitest ken ik niet kv goede verhalen over maar gewoon blijven hopen en ik duim mee voor je.
hey meiden,voor allemaal nog de beste wensen en een vruchtbaar 2009! ik ben nu 2 dgn overtijd,vanmorgen kruidvat test gedaan,niks hardstikke negatief. wel heel erg gevoelige borsten en nog geen gevoel van menstruatie. ga vanmiddag naar de gyneacoloog wantna drie mk kom ik in aanmerking voor een stollingsonderzoek(iemand enig idee wat dat inhoudt?) misschien kan hij iets zien,ik heb nog hoop
sorry, ik heb geen ervaringen met zo'n onderzoek. Maar geen duivels...dus er is nog hoop. Misschien dat je dit bij de gyn meteen kan navragen?!
Annie1979, gelukkig dat je geen curretage hoeft te ondergaan. Neemt niet weg dat 't gewoon weg k*t is. . Positief is dan weer wel dat er al weer follikels zichtbaar zijn. Susskebab, ga je morgen testen? Mamaria, spannend!! Vaag positief is ook positief hoor hebbie foto's. Bieps, helaas ook hier geen ervaring met zulke onderzoeken.
hahahah, dat vond ik grappig, ik vertrouw die sensitest niet ik pis er zelf wel over heen, hahahaha Misschien is die van sensitest net iets gevoeliger, gewoon over 2 dagen weer testen dan als je zwanger bent, wat na mijn mening zo is, en het gaat goed is de test vast positief
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama 26: Fl3xgirl & Loontje24 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 153 passagiers voor de roze luchtballon 10 Zwanger, 23 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
@annie: gelukkig heb je het onderzoek nu achter de rug. Hoop dat je vanaf nu alleen nog maar positief nieuws krijgt! @iedereen die negatief test en overtijd: Gaan jullie je ook zorgen maken? Ik denk de hele tijd dat er misschien iets mis is..... Huisarts zegt dat ik nog moet wachten en dat sommige vrouwen wel 6 maanden niet ongesteld worden na pil....... @princi: nog gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben nog jaloers op je! Tenminste geen onduidelijkheid meer. @alle zwangeren: gefeliciteerd! en dat er nog maar veel mogen volgen.
IK voel me net een omaatje heb overal last van echt ik leg nooooooooit meer een vloer wat een &*&% Werk!
Nou malibel ik zou toch gewoon om een bloedtest vragen hoor een half jaar vind ik niet echt normaal eigenlijk.
Hahahahaha, heb je de ondervloer al eens bekeken nadat je een volledig gelijmde vloerbedekking hebt verwijderd? Ik begrijp je helemaal!
Ik ben nu 8 dagen overtijd, maar de huisarts vindt nog niet nodig om te gaan testen. Hij denkt dat het gewoon komt. En ik ga ook echt geen half jaar wachten! Ben het opperhoofd van alle stresskippen en geduld heb ik dus niet! Maarre ff een vraagje: wat zou jij dan doen? De huisarts zegt dat ik moet wachten..... naar een andere huisarts gaan?
er lag laminaat wat verlijmt was moet zegge slopen was toppie ondervloer was nog intakt dus kunen er nieuwe vloer overheen leggen maar man wat is het zwaar heb 2 dagen met enorme koppijn rond gelopen en dan berekend man lief steeds verkeerd en is het wilma wil je me ff helpen? euuh jah maar ben nie goed in wiskunde hoor haha maar stond versteld van mezelf dat ik het in 1 x goed berekende \/ nu alleen de plinten nog maar die zijn nu besteld dus dat komt later zometeen ff huis poetsen want het is 1 en al stof!
@ koeky Ik ga denk ik pas zaterdag testen, mits ik dan nog steeds niet ongie ben geworden, maar ik heb het gevoel dat die er voor zaterdag wel is. Ik heb eergisteren getest omdat ik een vrij vroeg ei had, maar die was harstikke negatief! Nu heb ik dinsdag en gisteren regelmatig een wat raar licht ongiegevoel gehad en nu op dit moment ook weer, dus het zal wel doorkomen binnenkort.. mijn (.)(.) doen ook niet meer zeer en nog redelijk wat witte afscheiding, dus we zien het wel... liefs suuskebab
Annie, naar omstandigheden positief, fijn meid, al snap ik dat je gevoel erg dubbel is. Sterkte! Mamaria, gelukkig testte je vent niet positief O Dat zou wel heel erg zijn! Ben benieuwd, vaag positief zou toch beter positief moeten worden! Flexgirl, maar jullie hebben wel een hele mooie vloer zo! Dat is altijd het mooie aan het harde werken Ik moet zeggen dat ik de score tot nu toe erg goed vind, 23 ongesteld en 10 zwanger! Dat is bijna de helft en geeft de burger moed!