NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Spannend hoor! Bij mij werkt de sensitest wel goed. Dus er is nog hoop hoor! Als ik jou was zou ik testen met ochtendurine, die is wat geconsentreerder en kan je beter testen! Succes en ik duim voor je!

2. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ja al die sensi-testen zijn met ochtendurine. Die van kruidvat smiddags omdat we niet wisten waar we aan toe waren.

Bij mijn vorige zw. heb ik savonds getest met test van de apotheek en die gaf ook positief aan, meen me wel te herinneren dat ik toen een week overtijd was.
    En dat was toen ook een hele lichte streep.

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

spannend zeg.
    sensitest ken ik niet kv goede verhalen over
    maar gewoon blijven hopen en ik duim mee voor je.

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Dus morgen testen met ochtendurine?! En wie weet, ben je zomaar van je onzekerheid af ;)!

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

misschien ben je wel iemand die gewoon pas heel laat posi test laten we dat hopen.

6. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hey meiden,voor allemaal nog de beste wensen en een vruchtbaar 2009!

ik ben nu 2 dgn overtijd,vanmorgen kruidvat test gedaan,niks hardstikke negatief.
    wel heel erg gevoelige borsten en nog geen gevoel van menstruatie.
    ga vanmiddag naar de gyneacoloog wantna drie mk kom ik in aanmerking voor een stollingsonderzoek(iemand enig idee wat dat inhoudt?)
    misschien kan hij iets zien,ik heb nog hoop :(

7. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    sorry, ik heb geen ervaringen met zo'n onderzoek.
    Maar geen duivels...dus er is nog hoop. Misschien dat je dit bij de gyn meteen kan navragen?!

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Annie1979, gelukkig dat je geen curretage hoeft te ondergaan. Neemt niet weg dat 't gewoon weg k*t is. :(. Positief is dan weer wel dat er al weer follikels zichtbaar zijn.

Susskebab, ga je morgen testen?

Mamaria, spannend!! Vaag positief is ook positief hoor ;) hebbie foto's. :D

Bieps, helaas ook hier geen ervaring met zulke onderzoeken.

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hahahah, dat vond ik grappig, ik vertrouw die sensitest niet ik pis er zelf wel over heen, hahahaha

Misschien is die van sensitest net iets gevoeliger, gewoon over 2 dagen weer testen dan als je zwanger bent, wat na mijn mening zo is, en het gaat goed is de test vast positief

10. Zet mij maar op rood, ben net ongesteld geworden, ga door naar februari

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs
    13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben
    17: Sjoukje & Hummie
    18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama
    26: Fl3xgirl & Loontje24
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child
    28: Angel83 & Missrianne
    29: Nikita33 & Puzzcat24
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

15 januari:
    * Wijffie

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey

153 passagiers voor de roze luchtballon
    10 Zwanger, 23 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    :cry: balen meid!

13. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    @annie: gelukkig heb je het onderzoek nu achter de rug. Hoop dat je vanaf nu alleen nog maar positief nieuws krijgt!

@iedereen die negatief test en overtijd: Gaan jullie je ook zorgen maken? Ik denk de hele tijd dat er misschien iets mis is..... Huisarts zegt dat ik nog moet wachten en dat sommige vrouwen wel 6 maanden niet ongesteld worden na pil.......

@princi: nog gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben nog jaloers op je! :oops: Tenminste geen onduidelijkheid meer.

@alle zwangeren: gefeliciteerd! en dat er nog maar veel mogen volgen.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

IK voel me net een omaatje heb overal last van echt ik leg nooooooooit meer een vloer wat een &*&% Werk! :confused:

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou malibel ik zou toch gewoon om een bloedtest vragen hoor een half jaar vind ik niet echt normaal eigenlijk.

16. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Hahahahaha, heb je de ondervloer al eens bekeken nadat je een volledig gelijmde vloerbedekking hebt verwijderd?
    Ik begrijp je helemaal!

17. malibel

malibel Lid

30 dec 2008
    97
    0
    0
    Ik ben nu 8 dagen overtijd, maar de huisarts vindt nog niet nodig om te gaan testen. Hij denkt dat het gewoon komt.
    En ik ga ook echt geen half jaar wachten! Ben het opperhoofd van alle stresskippen en geduld heb ik dus niet!

Maarre ff een vraagje: wat zou jij dan doen? De huisarts zegt dat ik moet wachten..... naar een andere huisarts gaan?

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

er lag laminaat wat verlijmt was moet zegge slopen was toppie :D ondervloer was nog intakt dus kunen er nieuwe vloer overheen leggen maar man wat is het zwaar heb 2 dagen met enorme koppijn rond gelopen en dan berekend man lief steeds verkeerd en is het wilma wil je me ff helpen? :| euuh jah maar ben nie goed in wiskunde hoor haha maar stond versteld van mezelf dat ik het in 1 x goed berekende \:D/
    nu alleen de plinten nog maar die zijn nu besteld dus dat komt later zometeen ff huis poetsen want het is 1 en al stof!

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ koeky
    Ik ga denk ik pas zaterdag testen, mits ik dan nog steeds niet ongie ben geworden, maar ik heb het gevoel dat die er voor zaterdag wel is. Ik heb eergisteren getest omdat ik een vrij vroeg ei had, maar die was harstikke negatief! Nu heb ik dinsdag en gisteren regelmatig een wat raar licht ongiegevoel gehad en nu op dit moment ook weer, dus het zal wel doorkomen binnenkort.. mijn (.)(.) doen ook niet meer zeer en nog redelijk wat witte afscheiding, dus we zien het wel...

liefs suuskebab

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Annie, naar omstandigheden positief, fijn meid, al snap ik dat je gevoel erg dubbel is. Sterkte!

Mamaria, gelukkig testte je vent niet positief O:) Dat zou wel heel erg zijn! Ben benieuwd, vaag positief zou toch beter positief moeten worden!

Flexgirl, maar jullie hebben wel een hele mooie vloer zo! Dat is altijd het mooie aan het harde werken :D

Ik moet zeggen dat ik de score tot nu toe erg goed vind, 23 ongesteld en 10 zwanger! Dat is bijna de helft en geeft de burger moed!

Deel Deze Pagina