Wij hebben een muurtje gesloopt, plafonds gemaakt, tegels gelegd enz. Voordeel bij mij is dat ik voorlopig niet zoveel hoef te poetsen! Veel klus-plezier! (Euh.... bedoel dan klussen met materialen en gereedschap)
Heb je gevraagd ná februari of náár februari? Dat is nogal een groot verschil namelijk. Ná februari kunnen alle maanden zijn die erna komen. Naar februari zou deze maand zijn.
Spannend.... 17e zit ik op 28 dagen, 23 op 34... nog ff afwachten... wie zit er nog meer in het klusseizoen en op de wachtbank? kus
Hallo allemaal, Hoe gaat het met jullie? @alle nieuwelingen: welkom. @Mamaria, ik wil je geen valse hoop geven, maar als een andere test positief was lijkt me dat een goed teken, dan is de kruidvattest misschien niet gevoelig genoeg. Ik hoop dat je snel een hele duidelijke positieve test in handen hebt. @Miracles en Cam, gefeliciteerd meiden, geniet ervan! @Malibel, wat irritant dat je huisarts niet wil testen zeg. Ik heb het nergens terug kunnen vinden, maar ik neem aan dat je al zelf getest hebt met urine? Heb je ook verschillende testen geprobeerd? Matcare schijnt een test te hebben die heel gevoelig is, misschien dat je daar wat meer duidelijkheid mee krijgt? Ik hoop dat je anders je huisarts toch kunt overtuigen dat hij een test doet. Succes! Haha, kijk ik in het boek met alle antwoorden en vraag ik (natuurlijk) Ben ik zwanger? Antwoord: Reken maar! Toch leuk Als die temp dan nu ook eens blijvend omhoog wilde zou ik ook wat meer hoop hebben, maar helaas schommelt hij enorm en de dipjes worden steeds lager
ja ik zou nog wel een weekje wachten en dan de HA bellen en als ie dan nog zegt wachten een andere HA opzoeken. Gewoon voor een second opinion ofzo. Er zijn mensen die testen gewoon heel laat pas positief. whaha opperhoofd stresskip
Het is toch wat he? Dat zwanger willen worden. Antwoorden in boeken en pendelen zoeken...hihihi. Ik heb niet zo'n boek...dus ik heb het maar op de pendel gegooid....hahaha!
Nou, ik kan ook bijna niet meer wachten! Ik had gister bij een ander topic de link zien staan en het boek bij deze topic geïntroduceert, omdat ik er wel om kon lachen en na mijn vraag of ik zwanger was, zegt 'ie: vraag het je vader! Wahahaha.... wat een antwoord!
Passagierslijst NOD Januari http://i76.photobucket.com/albums/j32/S ... ballon.jpg 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama 26: Fl3xgirl & Loontje24 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 154 passagiers voor de roze luchtballon 10 Zwanger, 23 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/color
Ik heb het boek ook even getest...hahaha... Ik had gevraagd of ik deze maand zwanger zou worden....krijg ik het antwoord: Tuurlijk lukt je dat! Wel een leuk antwoord natuurlijk. Vervolgens stel ik een vraag of ik dan uitgerekend ben in oktober, krijg ik het antwoord...Vraag het aan je meoder... Ach ja een raar en een leuk antwoord. Maar leuk en grappig is het wel!
Sorry dames ik heb me toegevoegd maar krijg het plaatje er niet meer op. Terwijl ik niets veranderd heb. Heb nu wel wat veranderd maar het klotp niog niet. Ik ben niet zo'n computer held haha. Zou iemand het weer goed kunnen aanpassen? alvast bedankt
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama & SylviaM 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama 26: Fl3xgirl & Loontje24 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 154 passagiers voor de roze luchtballon 10 Zwanger, 23 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! marleentje26, ik heb het lijstje aangepast