@nana: We duimen mee...spannend! @lydia: erg he...die testen branden je tegemoet, kapitalen kost het! @Blackeyedgirl: geen bloed geeft moed heb ik horen zeggen, dus misschien over een paar daagjes... En succes andere testers!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 157 passagiers voor de roze luchtballon 10 Zwanger, 26 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Yvy30, je staat erbij!
Het wordt hoog tijd dat roze nr. 11 er aan komt! Zijn al weer heel wat luchtballonnen langsgekomen met 10 zwangeren erin .... en er is plaats voor meer!
Heb een test gedaan bij (denk, denk, denk....) 3 dagen overtijd en 7 dagen overtijd. Twee keer nega. Huisarts doet (nog) niks. Kan nog steeds van de pil zijn. Zei dat sommige vrouwen een half jaar niet ongi worden... Maar geen nood. Met nana33 gaan we met brandende fakkels buisjes bloed naar de huisarts gooien!
@ alle nieuwe meiden: Welkom en veel geluk met zwanger worden in het nieuwe jaar. @ alle meiden die weer ongi zijn geworden heel veel sterkte en geluk in de volgende ronde. @ Annie gelukkig is alles goed en kun je hopelijk alles verwerken en weer langzaamaan verder gaan met het maken van een wondertje. @ allen: Ik kan nu niet meer lang achter elkaar voorover zitten of in elkaar gezakt (ik hou het gewoon niet vol om steeds maar rechtop te zitten haha). Dan krijg ik kramp in mijn onderbuik. Iemand hier bekend mee?
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child 28: Angel83 & Missrianne 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 157 passagiers voor de roze luchtballon 10 Zwanger, 27 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Helaas, hier ook weer ongi.
Hmm dus je had al ongi moeten zijn, dan is de kans natuurlijk wel groter! Wanneer ga je testen? Ik zal voor je duimen. liefs
Hihi, bedankt. Ik ga zondag pas weer testen. Op de CB digitaal stond dat als je negatief testte, je na 3 dagen weer kon proberen.
@MilkHd, jammer meid, hopelijk is het de volgende ronde wel raak! @Blackeyedgirl, ik duim voor je dat je ongi wegblijft meis...
@Annie.. waar ik bang voor ben.. nou niet zozeer dat ik wat zie, maar meer dat ik NIKS zie.. dat weet ik wel dat ik niks ga zien, maar dat lijkt me zo vreselijk confronterend...
oh handig om te weten, dat wist ik niet. heb m ook gebruikt 2mnd terug en toen een dag later weer. zonde! maar nu weet ik t hihi
Nana.. hoe voel je je nu en goed dat je hier blijft.. BED.. oeh jammer van die nega testen, maar goede moed is het halve werk.. (best leuk gezegde zo...whahahaha) euh euh.. nu wilde ik nog meer zeggen.. dan maar zo.. Ongidames.. BALEN! Wachter.. succes en veel geduldjes toegeworpen Klussers.. Have Fun..whahahaha dikke knuf voor jullie allemaal...
Ik was juist bang dat ik wel wat zou zien, terwijl ik wist dat het fout zat. Ik dacht echt dat ik het nog bij me droeg. Ik was zo mega zenuwachtig vanmorgen. Die eerste echo zie ik nog telkens voor me. Je kan wel niet kijken, maar dan zie je toch de reactie van je mannetje en het verhaal van de vk. Toch raad ik je aan om te gaan. Je kan dan van alles vragen. Mijn gynaecoloog keek gelijk even naar mijn eierstok. Vond het wel fijn om te horen dat er weer kleine eitjes aan het rijpen waren. Ik krijg zo visite, dus ben even weg. Misschien dat ik later nog even kijk. In ieder geval heel veel sterkte en houd lekker rust. Ook niet geheel onbelangrijk!
doe ik.. moet weekend en maandag en dinsdag werken..dus heb wel afleiding... ik ga ook.. ik doe t voor manlief...en misschien kijk ik ook wel..heb iig genoeg vragen...dus wil iig naar haar toe... komt vast goed.. thnx voor je steun meis.. doet me erg goed.. heb ontzettend veel aan je...
goedenavond allemaal. jeetje zeg, ik kan een paar dagen niet echt kijken en wat zijn er weer veel dingen gebeurt zeg! Zwangeren; gefeliciteerd! Ongi's: shit man, balen! Nieuwe: welkom! Annie, wat een dubbel verhaal meid. Maar wel een goed teken dat er alweer eitjes zitten. Alles een plekje geven en ik gun je van harte dat je snel weer zwanger bent. Bruisje; jij ook heel heel erg veel sterkte! nana33; spannend! Sorry dat ik de hele week zo weinig tijd heb besteed aan het forum. ik was hardstikke druk op het werk en thuis en om heel eerlijk te zijn..ik voel mijn ongi voor morgen duidelijk alweer aankomen. Ik heb 3 testen in huis liggen, maar hoef ze echt niet te proberen. Heb er echt goed de balen van dit keer! Maar; ik heb een pendel voor maart en mijn beste vriendin zegt steeds dat het april wordt, dus mijn tijd zal er wel aankomen denk ik dan maar....