NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Nana, heb ik wat gemist :confused: 't gaat ook zo snel hier? weet je al meer :(:

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    jeetje balen meid! dikke knuf! ;)

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Zo eten op, alle zooi in de afwasmachine en aftellen tot morgenochtend maar...
    @ alle nieuwe: welkom!
    @blackeyedgirl: Aaaaaarrrrghhhh :x . Dat stomme groen moet roze worden! Maar als je op dag 20 een posi ovutest had - zou je ei in theorie op dag 22 kunnen zijn en zit je nu pas op 14 na je nod, toch? Dus nog niet alle hoop is verloren, maar het wordt natuurlijk wel frusterender :( .
    @Kleintjevoorons: Bahh! en weer een groene erbij :( . Voor jou geldt natuurlijk ook, wat niet is kan nog komen. Hopelijk stijgt je temp morgen weer flink, dat geeft weer hoop!
    @Cam: dank je meid!
    @Lydia: spannend he, die spierpijn in je buik klinkt bekent -hier ook last van.
    @Hummie: nee hoor, heb nog niet getest - morgen pas. Bedoelde het meer hypothetisch.
    @Bruisje: heb nog steeds beetje kramperig/spierpijnachtig gevoel in mn onderbuik, pijnlijke dikkere (*)(*), beetje pijn in onderrug en bovenbenen en een ietsje opgezwollen onderbuik. Dus niet super veel kwaaltjes, maar heb toch een goed gevoel. Ga echt gillen als ie morgen nog niet donkerder is!
    Ga wel een beetje uitslapen denk ik (als dat dan nog lukt tenminste :rolleyes: ), want ben de hele week supervroeg opgestaan. Ben denk ik zo rond 11.00 of ietsje later online.

edit: zie nu pas dat er ook weer een ongi bij is: Milkhd: wat balen weer, meid :( Wens je een hele mooie roze maand in februari!

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh leuk Maribel...ik wil er ook wel op als da kan...doe je dan mee bruisje, gewoon voor de fun?

:D

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb hetzelfde met jou. Jij bent toch iemand die hetzelfde heeft meegemaakt, alleen helaas nu al twee keer.
    We slepen elkaar er doorheen en je mannetje trekt hopelijk wel bij. Kan me ook voorstellen dat hij het er moeilijk mee heeft. Ik zie het al aan mijn man en dan heeft hij het nog maar 1 keer meegemaakt. Uiteraard blijft het altijd moeilijk, maar twee keer achter elkaar is net wat moeilijker.
    Ik spreek je morgen vast wel weer.

Knuffel

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @Nana: Wil je geen valse hoop geven, maar klachten zijn voor mij herkenbaar. Ik had last van mijn onderrug en trok door naar mijn billen en benen. Geen spierpijn door het klussen hoor!
    's Avonds een opgezette buik en gevoelige borsten met aders die zichtbaar waren.
    Ik duim nog steeds voor je meid, ookal krijg ik daar kramp door.

7. juutepuut

juutepuut Lid

8 jan 2009
    33
    0
    0
    verpleegkundige
  8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wat wil je zeggen meid?

9. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Goedemorgen.
    Heb vannochtend niet getest, ik durfde niet. Misschien dat ik later op de dag test.
    Ik ben in ieder geval nog niet ongesteld en zo lang is mn cyclus nog NOOIT geweest. Dus ergens begint de hoop op te komen.
    Ik heb maar weer kruidvat huismerk gekocht en ben er nu wat huiverig voor geworden. Maar vond het zonde van mn geld om predictor of CB te kopen.

Zijn er nog andere dames die getest hebben?
    Nana jij? Malibel?

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden,

GAME OVER.... na 2 dagen een pso zwangerschapstest te hebben gehad

heb ontzettende buikkrampen, gewoon om misselijk van te worden, voel me echt niet goed....

die kl*te :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: zijn gekomen......

wie wil mijn even veranderen?

ik ga door naar februari

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo meiden,

hier weer een warme ochtend (dat wil zeggen mijn temperatuur is mooi hoog) ik verwacht dus dat ik mijn ei eergisteren gehad heb. Dus wil iemand mijn NOD verplaatsen van 18 naar 23 januari ?
    Alvast bedankt.

12. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Mogguh meiden!
    Hier is de temp ook weer omhoog... hopelijk mn ei weer gehad. *neemtweerplaatsopdatvreselijkewachtbankje*

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    nou mijn temperatuur was vanmorgen weer laag. En ging naar de wc na het douchen en jahoor ongesteld :( Dus ik mag op ROOD en ik vertrek naar Februari.
    Jullie allemaal succes met zwanger worden.

14. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Halllo allemaal!

Zwangeren gefeliciteerd!

Voor degenen die ongi zijn, balen meiden hoop volgende ronde wel een mooie positieve test...

Hier op de wachtbank duurt weer veel te lang... heb gewoon te weinig geduld... :rolleyes: ;)

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey meiden,

Ik begrijp wat jullie voelen, het is ook allemaal heftig... Bij ons was het alleen andersom... ik had genoeg van al die teleurstellingen, en mijn man die zei juist kop op, we kunnen ervoor gaan... enig tip die ik kan geven is, gun het de tijd... het is en blijft een groot verdriet wat anderen niet snel zullen snappen...

Liefs

16. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ik heb trouwens al 4 dagen krampen en diarree zou dat een symptoom zijn?

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 & vandergijs
    13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & mgwc
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26
    17: Sjoukje & Hummie
    18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio & berenbotje
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30
    26: Fl3xgirl & Loontje24 & Lotte1987
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child
    28: Angel83 & Missrianne
    29: Nikita33 & Puzzcat24
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

15 januari:
    * Wijffie

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey

157 passagiers voor de roze luchtballon
    10 Zwanger, 28 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Helaas, hier ook weer ongi.

18. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ik weet niet of diarree een symptoom is, als je gaat herleiden kun je natuurlijk overal een symptoom van maken.
    Je zou kunnen stellen dat je darmen plaats maken voor je baarmoeder en dat je daardoor diarree hebt. Maar veel waarschijnlijker is dat je gewoon een buikgriepje hebt. Heerst nogal de laatste tijd.

Dus ik hoop het voor je, maar ga je er niet aan vast pinnen want het zou wellicht valse hoop kunnen zijn.

19. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    balen sammie :( hoop volgende ronde meer geluk voor jullie

20. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Dat klopt dat deed ik de eerste ronde wel voelde van alles maar goed weet dus wel dat geen ronde hetzelfde is...
    Wat ik normaal heb bij buikgriep diarree is dat het er echt continu uitloopt (sorry voor de details) En nu is het wel anders...

Nou ja nog maar ff paar dagen afwachten en dan testen als er hopenlijk geen ongi komt...

Jij bent al 4 dagen overtijd spannend!

Deel Deze Pagina