@Nonja: thanks! Zag ook dat de Kruidvat zijn prijzen heeft verhoogd (das ook niet zo gek met al die grootverbruikers!) Gelukkig had ik die ook al gehaald!
Ik zal maar eens snel gaan inslaan Hier bij de kruitvat waren ze vorige week nog........... Groet Hanneke
ook hier worden er testen besteld wil ook wat meer van mijn cyclus te weten komen en misschien zo de kans op een beeb wat verhogen
Die had ik vorige week ook ja. Zouden ze echt niet meer bestaan? Gouden handeltje die tests. Ik heb ze nu bij sensitest ofzo? besteld. Heb dr 6 moet ik de volgende ronde wel mee doorkomen lijkt me.
Even een vraagje: Welke vitamines nemen jullie? Ik heb net na wat resurch toch de Etos zwanger worden gekocht.... Heb eens staan vergelijken en zag dat er in Etos zwanger meer vitamines zitten dan GRavitamon. Gaf mij ter plaatse best een goed gevoel. (en met de ovu-testen moet het deze maand echt goed gaan komen!)
Heb die van de etos ook geslikt, had er erg veel moeite mee, die dingen zijn zooo groot, en ik ben al geen pillenslikster... Ik slik alleen foliumzuur.
Ik heb in doosje gekeken en vond het op zich meevallen. Maar inderdaad als je geen pillenslikker bent, zijn ze wel heeeeel groot
Die dingen bleven echt in mijn keel hangen, kreeg ze echt niet weg. Heb het een maand gedaan en was er toen klaar mee.
Ik probeer gewoon zo gezond mogelijk te eten, moet zeggen sinds de kleine mee eet, heb ik nog nooit zo gezond gegeten als toen ik nog thuis woonde... Wie weet helpt idd, ik hoorde ook zulke positieve verhalen. Er is zelfs een heel topic over hier, met veel zwangeren...
Dat is ook een van de redenen dat ik er wel in wil geloven. Heb ook aan PuurMama zitten denken. EN meeeten met je kind is al snel gezonder! Uhm, waar zijn alle banners nou?
Hallo Meiden, Ik heb echt het gevoel dat de Clomid helpt. Want ik voel dat mijn baarmoeder gezakt is en dat de bmmond erg zacht is. Vanmorgen dan ook geklust. Als het goed gaat dan kan het zelfs zo zijn dat ik ipv 8 jan misschien wel 1 jan mijn nod/zwangerschap zal hebben. Maar nog geen ei-sprong gespot dus nog even geduld. Temp was wel weer gestegen.
Hoi Helma, ik slik een multivitamine van davitamon (geloof dat ie zo heet, althans - heb hem hier niet bij de hand) en daarnaast ook nog losse pilletjes met foliumzuur en meestal ook nog losse vitamine c-tabletten (slik ik in de winter tegen verkoudheid enzo). Krijg dus eigenlijk iets meer foliumzuur binnen dan nodig is...
Mooi dat je het gevoel hebt dat het werkt, meid! en 1 jan zou natuurlijk wel een heeele mooie NOD zijn om goed nieuws op te krijgen... .
Ik slik ook alleen foliumzuur. @Pearl: wat fijn dat je het idee hebt dat Chlomid goed zijn werk doet!
Ja echt een fijn gevoel. Maar goed ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker. Dat weet ik natuurlijk pas als ik echt zwanger ben of als ik mijn nod heb. Want het gaat erom dat mijn cyclus korter wordt zodat ik beter zwanger kan raken. We wachten het maar af. Eerst maar even gaan werken vanavond. en de feestdagen voorbij laten gaan. Maar het klussen is in ieder geval begonnen.
@Pearl, inderdaad een fijn gevoel te weten dat het werkt, ik kan het me helemaal voorstellen. Ik heb dat met temperaturen, ik vind het zo fijn om te zien dat mijn temp omhoog gaat na de ovulatie, gewoon een bewijs dat je een eisprong hebt gehad. Wat is het verder stil hier zeg. Ik zit al de hele dag niks te doen, alleen maar op de bank hangen enzo, erg he. Maar daar is het zondag voor he. Kerstboom staat op en voor de rest nog wat meer kerstdecoraties in huis gedaan. Hmm, verder niks nieuws te melden, behalve dat mijn caviaatje een cyste aan de eierstok heeft en daardoor kaal wordt, Morgen gaat ze met mijn man mee naar de praktijk (hij is dierenarts) en gaat hij een echo maken. Arm beestje. Nu echt niks meer te vertellen. Fijne avond allemaal.
Oh handig dat je man dierenarts is, wij betalen ons scheel aan de dierenarts met onze hond (van nog maar 1,5 jaar) Wel zielig dat je cavia ziek is. Hoop dat het kan worden verholpen! oeps ik hoor nog niet in januariNOD, maar kom vast rond de kerstdagen mij hier melden