Ja en ik durf niet meer te testen. Heb 4 heeeeeel lichte testen van sensitest en 1 dikke nega test van kruidvat. Ik heb nu weer kruidvat huismerk gehaald ben ben dus bang dat er geen streepje verschijnt.
morgenvroeg weer testen met ochtend urine... ik had met mijn MA eerst ook nega getest toen dacht ik niet zwanger te zijn alleen toen de ongi uitbleef deed ik na 1,5 week toch nog maar eens een test en was ik wel zwanger... eerste was met apotheek test en 2e met clear bleu... maar omdat ik natuurlijk toen al 6 weken zwanger was zou ik met elke test positief getest hebben... mijn duimen draaien voor je
goeimorgen, @Sammie: kleintjevoorons: Grrrrrrrrrrrrr :x stomme ! Ik wens jullie heel veel succes in de volgende maand! @Annie, dank je meid, maar het heeft niet echt mogen baten . Heb weer getest en, voor de verandering maar weer es een twijfel test en niks niet duidelijker dan afgelopen zondag. Echt heeeel vreemd, ik zit nu op 9 dagen na mn nod, zou ALS ik zwanger was 5wkn en 2 dgn zijn en heb 5 dagen na mn laatste twijfeltest getest. Mn temp weet verder ook niet wat ie wil. Misschien zat er dan toch iets en is het een paar dagen geleden pas misgegaan en ben ik weer "op de weg terug" ofzo . Ga denk ik vanmiddag naar kruidvat kijken of ze die testen nog hebben, waar iedereen zo posi over is. Dan test ik morgen of zondag nog wel eens. Maar mn hoop is helaas behoorlijk tanende op het moment.
@nana33: Je temperatuur blijft iig wel mooi hoog. Dus dat is positief. Ik hou je in de gaten en ben benieuwd of je zwanger bent.
Omdat ik nu kennelijk iig nog een miniscuul klein beetje hcg in mn bloed heb moet mn temp vandaag wel hoog zijn. Vrees echter dat mn hcg alleen maar afneemt en mn temp dan een deze dagen ook weer keldert. Maar ja, we zullen zien... Hoop dat als ik echt niet zwanger ben, mn ongi ook gewoon snel komt, zodat ik geen tijd verspil en mee kan naar februari.
heb trws weer een fotootje geupload, maar deze is nog minder duidelijk dan die van zondag edit: streepje zou boven de goeie moeten zitten, maar op deze foto zie ik hem zelf eigenlijk niet eens (in echt zagen mannetje & ik hem weer allebei heeeeeel vaag).
jeetje meid, wat vervelend die onzekerheid...Had gehoopt voor je dat ie er vandaag uit zou knallen. maarrrrr, even afwachten hoor! als je streepje nog niet weg is kan het bij jou ook gewoon wat langer duren voordat het hcg gehalte zich goed heeft opgebouwd! idd zondag oid weer met ochtenduriine doen. Duim voor je nana! ps en je temp blijft mooi hoog, dat is toch positief!
Misschien een hele stomme vraag, ik heb 3 dagen geleden mijn ei gehad, tenminste, ik voelde toen niet aan 1, maar aan 2 kanten steken.. Hetzelfde als de maand ervoor alleen toen aan een kant. Mijn banner gaf aan dat ik een dat ik een dag later mijn ei zou krijgen... Dat loopt dus redelijk gelijk... Maar wat ik vanaf gisteren voel is voor mij heel vreemd, het begon met steken onderin mijn buik. Ik moest werken en kon het niet van me afzetten aangezien ik dit de hele dag heb gevoeld. S'avonds had ik niet echt bloedverlies, eerder bruin met heel klein beetje rood.. ook niet echt roze... Ik schrok er echt van, heb nml nog nooit eerder zomaar een bloeding gehad zolang ik me kan herinneren, niet met pil, spiraaltje of helemaal niks.. Ik had slaapdienst op mijn werk en slaap dan nauwelijks, toen ik vanmorgen na 2 uur slaap wakker werd was ik kotsemisselijk, zo erg dat ik eerst een tijd stil heb moeten zitten, ik dahct eerst dat ik gewoon heel moe was tot ik meer wakker werd, hierna trok het langzaam weg.. Ik ben ook echt nooit misselijk, kan me niet herinneren dat ik ooit misselijk ben geweest of heb moeten spugen.... Mij lijkt het voor een eventuele innesteling nog erg vroeg, 2 dagen na ei, maar zou dat toch kunnen? Ik vraag me nu ook af wat cystes precies zijn, hoe je deze herkent etc, wordt je daar ook misselijk van en kun je daar ook bloedverlies door krijgen.. Heeft iemand een idee? sorry voor mijn lange verhaal, maar ben beetje de kluts kwijt en kan hem niet vinden :S ps ik zal wel een topic openen, ik zou nml wat meer info over cystes willen
@Hummie: Dank je, meid! Ja, mn temp is nog wel hoog, maar vandaag kan dat ook niet anders, want kennelijk is er nog iets van hcg in mn bloed. Dus ben bang dat dat niet zoveel zegt. Maar goed, van t weekend maar weer testen en nu eens met iets anders dan Matcare.
@elegance: volgens mij kun je met je ei soms ook een beetje bloed verliezen. Heb het zelf nooit gehad, maar wel eens gelezen. En steken aan beide kanten zou misschien wel kunnen beteken dat aan beide kanten eitjes zijn gesprongen. Meestal als er twee eitjes springen gebeurt het aan dezelfde kant, maar het kan wel dat beide eileideres een eitje afgeven. Snap dat je een beetje onzeker wordt, maar wacht het gewoon nog even af. Een innesteling op dag 3 na je ei is wel heel vroeg, maar misschien het dat wel (op FF zie je wel eens "innestelingsdipjes" op dag 3 dpo). edit: over cystes weet ik helaas tws niet zoveel.
@ elegance, meid wat vervelend voor je! tsja het idd nog wat vroeg voor een innesteling dan maarja het vrouwenlichaam zit raar in elkaar... Herkenbaar. De hormonen en zwangerschapswens kunnen een hoop met je doen dat weet ik wel! ik heb ook nooit een bloeding of roze of wat dan ook tussendoor en vorige maand had ik een week na ei roze verlies! werd dus gewoon ongi.... Ook was ik een klein beetje misselijk wat ik ook nooit ben, dus wacht eerst even rustig af meid. Zou me niet gelijk druk maken om cystes en dergelijke hoor! Hormonen kunnen echt een hoop doen met je lijf! Hoelang zijn jullie bezig? (en van anticonceptie af?) Succes meis!
Heb je vorige maand een vmk of een mk gehad dan? (sorry maar ik volg dit topic niet altijd even goed)
Nee hoor, gelukkig niet! Maar omdat ik toch een vaag roze lijntje op mn test zag, moet ik nu wel een heeeeeeeel klein beetje hcg in mn lijf hebben, want anders wordt ie niet roze. (heb vorige cyclus dezelfde testen gedaan en zag toen helemaal niets).
Dank jullie wel voor jullie snelle reacties Ben eerder iemand die gelijk aan rare dingen denkt dat aan gewoon hormonen, ik heb er echt nog nooit last van gehad, vandaar dat ik dat dan vreemd vind Ik heb 7 nov mijn spiraaltje laten verwijderen, na 2 jaar, hiervoor heb ik een tijdje niks gebruikt en daarvoor de pil. Mijn cyclus loopt redelijk gelijk tot nu toe, lijkt mij dus sterk als het daar mee te maken heeft, maar ja zoals jullie zeggen, vrouwenlichamen, wat zijn ze moeilijk
hey meiden ik ga zo naar de Ikea en als ik trug kom wil ik heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel roze zien! ik ben ook aan het tempen tis steeds 37,0 pas na je eisprong gaat de temp omhoog toch? (weet het niet meer van de vorige keer haha)
dankje ben zoo vergeet achtig af en toe haha voor ik wist dat ik zwnager was van esmay was het echt erg toen dacht ik zou het een zwschap zijn en ja hoor ben jij al overtijd kan het nie zo goed zien aan je banner
ik heb een vraagje, op 13 janurie is me nod dag, maar nu ziti k met het probleem ik heb last van symptomen , koude handen, moe, misselijk, pijnlijke borsten, maar ik heb er gister niet zo bij stil gestaan, en alcohol gehad, maar 1 glaasje hoor, maar tot hoeverre kan dit invloed hebben? Ik heb bluecuracao met 7up gehad.